Ik denk dat dat voor ons allemaal geldt hihi! Zeker omdat je het aan niemand kwijt kan.. Hier ook nog geen verandering. Hopelijk deze week goeie ovu test.. dan tenminste weer beetje overzicht.
even stomme vraag ik heb ook op babyplaza.be zo`n ding aangemaakt maar hoe krijg ik die hier in mijn profiel??help
Als het goed is moet je daar ook een URL van hebben? Die moet je dan in je handtekening (zie gebruikersinstelligen/handtekening wijzigen) plakken.
bedankt zo meteen eens na de dokter snotter snotter snotter en mega buikpijn,en zwangerschapstest was weer nagatief
Hier nog steeds geen verandering.. Ik hoop nog steeds dat het bij de eerste eisprong raak is (geweest) maar afgelopen zaterdag was de test nog negatief... Iedereen in onze omgeving raakt maar zwanger en vraagt ook hoe het bij ons zit. Maar we willen tegen niemand zeggen dat we 'bezig' zijn maar dit is zoooo moeilijk!!! Groetjes Sanne
hoi sanne als t de eerste ronde raak is heb je veel geluk,meestal zijn mensen wel een jaar bezig en iedereen die om je heen zwanger raakt weet je ook niet van hoelang dat heeft geduurd,je moet je proberen niet te druk te maken,is erg moeilijk ik weet t,wat mss wel helpt is om t tegen iemand te zeggen bij mij weten mijn ouders en mijn schoonouders t en dan kan je zo nu en dan toch even je hart luchten en als andere ernaar vragen zeg ik zoiets vraag je niet dat is prive heel veel succes,hier is ook nog geen verandering
Hoi, Ik zie dat je pas 5 dagen overtijd bent Ik teste ook pas op dag 48/49 'overtijd' positief he, met 20/21 dagen overtijd. Je kansen zijn nog niet verkeken
nou ja overtijd,heb de datum ingevuld wanneer mijn implanon is verwijdert.ze zeggen dat je dan gelijk weer vruchtbaar bent,en ik heb alleen ff test gedaan omdat ik na de dokter moest voor medicijnen omdat ik ziek ben en je mag haast geen medicatie als je zwanger bent. klussen word em nu toch niet
Nee ok, maar ik bedoel van, als je over anderhalve week, 2 weken nog niet ongi bent, kun je wel weer testje ertegen aan gooien toch?
hier alles nog rustig nog steeds niet ongesteld,wel ontzettend ziek,flinke verkoudheid met alles erop en eraan alles zit dicht en flink benauwd,balen dus ook totaal geen zin om te klussen en als zou ik t willen dan had ik er nog de lucht niet voor
Bij mij ook nog geen nieuws! Ik ga pas over een tijdje een zwangerschapstest doen, omdat de vorige test nog niet zo lang geleden is. Maar heb ze al wel gekocht! En merk ook wel dat ik er toch elke dag even mee bezig ben, maar voel helemaal niets! Ook mijn buikpijn en zeurderige steken zijn weg, dus voel me niet (bijna) ongesteld of zwanger. Op zich ook wel fijn, want die buikpijn vond ik echt vreselijk!
2 dagen zwaar ongi geweest. Nu niks meer. Dus ga weer klussen. Vrijdag ovulatietest doen. Ben benieuwd.
Wat fijn voor je! Hopelijk wordt de verkoudheid ook minder.. betersdchap! @Billie85: Mooi dat de buikpijn weg is. Nu afwachten en kijken of je over een tijdje positief test!! @Angelala83: Succes met klussen! Hopelijk morgen een positieve ovu test! Hier is nog niets veranderd. Niet ongi, geen positieve ovu test.. Dus de komende dagen maar blijven testen. Wordt er gek van niet te weten waar mijn lijf mee bezig is.. Als het ienie mini beetje ongi van 2 weken geleden écht mijn ongi was, zou ik nu toch positief moeten testen??
@ Sem Frummel: Gefeliciteerd!! @ Angela: succes @ Chocoholic: Misschien toch nog het ontpillen @ Billie85: Nog eventjes wachten dan maar
Sem frummel: Jeej, ongesteld. Op naar de volgende ronde! Chocoholic: Zou inderdaad nog het resultaat van het ontpillen kunnen zijn. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! Hier ook nog geen menstruatie. Zit nu op dag 33. Ik heb wel het idee dat mijn slijm iets aan het veranderen is. Misschien dan toch nog een late eisprong? Ach ja, de tijd zal het leren