bij mij heeft t dus 34 dagen geduurt en wat voel ik me beroerd zeg,dat heb ik de afgelopen jaren dus echt niet gemist.maar ja t is voor een goed doel,hopelijk ben ik er na 4 dagen weer af haha,verkoudheid word ook alweer minder gelukkig kan weer ademhalen @ chocoholic je moet je zelf niet gek maken met al die testen,ik heb al die tijd 1 x een test gedaan omdat ik na de dokter moest voor medicijnen en je mag niks hebben als je zwanger bent ovu testen die ik niet aan,niet teveel stress om maken.nu ik eenmaal flink ongi ben kan ik wel gericht gaan klussen maar als je je lichaam goed kent voel je je eisprong ook wel tenminste voor ik aan de anticonceptie ging voelde ik t altijd wel hopelijk nu weer is wel handig succes met alles
Ik wil eigenlijk nog niet beginnen met ovulatietesten. Ik ben wel aan het temperaturen om zo inzicht te krijgen in mijn cyclus. Maar zodra je daar iets op ziet is het te laat om te klussen. Mijn man en ik klussen gewoon regelmatig. Vinden we allebei geen probleem
Hahaha das ook wel weer waar. Het komt vanzelf en anders maak je je zelf in no time helemaal gek met die ovu testen enz.
Wij willen ook nog niet aan de ovu testen. Gewoon eerste een poosje zo klussen en anders kunnen we altijd de ovu testen inschakelen. Wel heb ik een app gedownload voor m'n telefoon. Om een beetje bij te houden wanneer wat gebeurd Best makkelijk !
Hallo dames! Hier ben ik ook weer! Hier nog steeds geen verandering.. Nog geen menstruatie en ook geen positieve ovulatie testen.. Vorige week zaterdag een zwnagerschapstest gedaan.. Ook negatief. Zal ik er morgen weer een doen of toch maar gewoon rustig afwachten. Heb 20 september laatste pil geslikt en word niet goed van die onzekerheid.. Groetjes Sanne
Hoi Sanne, Zal volgende week in het weekend nog een keer een testje doen. Maar ik begrijp dat dat heel moeilijk zal zijn
Gerda, hoe gaat het eigenlijk met je? Begin je al last van kwaaltjes te krijgen? Hopelijk niet te erg! Ik zit inmiddels op dag 34 en merk nog niets. Mijn slijm is inmiddels ook weer back to normal. Mijn lichaam moet mij nu toch echt een eisprong of menstruatie geven hoor! Kunnen we tenminste weer verder. Sanne: ik begrijp je dus volkomen!
Hoi Goed hoor. Af en toe best wel moe, maar verder geen kwaaltjes Hopelijk blijft dat zo of er staat me nog wat te wachten, haha Misschien heb je wel gewoon een hele late eisprong, kan natuurlijk ook. Maar ik begrijp je echt, het is echt niet leuk meer dat wachten op je menstruatie en je wilt zo graag verder. En je denkt er dag in dag uit aan. Het komt uiteindelijk allemaal goed en ik hoop echt voor je dat het snel op gang komt Groetjes Gerda
Same here... Wat meer duidelijkheid zou wel fijn zijn! Maar dat kan dus nog wel een hele tijd gaan duren. Alleen maar afwachten dus.
Bij mij is het alweer dag 62!!! Ik heb ook toch steeds de kriebels om een zwangerschapstest te doen, maar wacht nu bewust even een tijdje. De vorige test die ik heb gedaan is 4 weken geleden...dus ik hou het best lang vol om niet te testen! Ik zou het dus zelf even afwachten om niet elke keer die hoop te hebben! Maar aan de andere kant, dan heb je wel zekerheid of je zwanger bent! Wat ik trouwens ook lastig vind is 'hoe te gedragen' bij bijvoorbeeld etentjes en feestjes! Want het zou kunnen dat ik nu zwanger ben, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker! Dus de alcohol, zalm en alle andere dingen laat ik nu maar voor de zekerheid staan. Maar ik vind het dan wel een beetje raar van mezelf dat ik me al een beetje 'gedraag' als zwangere vrouw! haha..terwijl dat misschien niet zo is...Maar om nu elke week te testen is ook zo overdreven! Lastig!!! Nou, fijn weekend allemaal!
hallo dames na een paar vreselijke dagen met rug en buikpijn vandaag niet meer ongesteld nu kan KLUSSEN weer beginnen al die problemen hoe je te gedragen heb ik gelukkig geen last van dronk toch al geen alcohol en al die andere rauwe dingen ben ik ook nooit gek op geweest dus eigenlijk heb ik nergens last van. succes voor degene die t wel hebben. liefs sem
Dan zou ik dus gewoon testen hihi! Fijn dat jij het geduld wel hebt! Hier vandaag gehoord dat een van mn beste vriendinnen zwanger is! 6 weken nu. Is toch wel heel erg vreemd om nu je mond te houden dat wij ook bezig zijn... Ben zo enorm blij voor ze! Meteen bij de 1e keer raak. Was het maar zo bij ons. Heel gek maar je vraagt je toch af wanneer het hier raak zou zijn. Niet dat ik me erg druk maak, maar toch ga je erover nadenken. Het klote is dat je weer niets anders kan doen dan afwachten.......
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Stiekem toch wel fijn om te horen dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten. Morgenvroeg ga ik toch maar weer een testje doen. Gewoon voor de zekerheid. Volgend weekend gaan wij met vrienden een weekendje weg. Het valt zeker op als ik niet ga drinken.. Wat zouden jullie doen? Kan ik nu gewoon nog een wijntje drinken? X Sanne
succes met testen alvast. waarom zou t opvallen als je niet drinkt je hoeft je niet te verontschuldingen omdat je iets niet doet dat moet je zelf weten,ik zou nu al beginnen om te stoppen of in ieder geval te minderen ma ja ik heb makkelijk praat want ik dronk al nooit,succes ermee en fijn weekend
En wat zegt de test?? Ik denk dat de uitslag ervan wel zal zeggen of je wel/niet wilt drinken. Ik denk ook dat je eerst toch ff wilt weten hoever je bent als de test positief is. In een heel weekend zal het natuurlijk wel opvallen als je niet drinkt. Maar als je dus zwanger bent, zul je de komende weken wel vaker vragen krijgen waarom je niet drinkt.
Hallo allemaal, net getest en helaas negatief.. Als ik zwanger geweest zou zijn zou ik uiteraard niet gedronken hebben! Zou ik nu toch maar gewoon een wijntje kunnen nemen? Of zou ik voor de zekerheid vrijdag voor vertrek er nog een testje tegenaan gooien als ik dan nog niet ongesteld ben geworden? Hoop dat ik snel duidelijkheid krijg! Vanaf wanneer zouden jullie trouwens naar de dokter gaan?? X Sanne
Dan zou ik me niet zo druk maken en gewoon een wijntje drinken hoor! Niet te druk maken! Ik ben 10 dagen voor jou gestopt met de pil en zit met hetzelfde. Is waarschijnlijk nog steeds het 'ontpillen' en dergelijke. Ik ken meiden waarbij het 8 maanden duurde voordat ze hun eerste ongi kregen.. dus wij beginnen net zeg maar haha! Gemiddeld duurt het een half jaar tot een jaar voordat vrouwen zwanger worden. Dus ik denk dat je niet te overhaast moet gaan testen en lekker van het weekend moet genieten. Ik drink ook gewoon de wijntjes die ik normaal ook zou drinken. Pas als het zover is stop ik daar natuurlijk helemaal mee.
Jammer dat de test negatief was! Maar nu kan je wel een wijntje drinken hoor, heb ik ook gewoon gedaan nadat ik zag dat de test negatief was! Ik heb inderdaad (gelukkig) het geduld om te wachten met testen, maar denk dat ik het niet langer volhoud! Ook denk ik nu soms stiekem dat het wel eens zou kunnen! Maar dat baseer ik niet echt ergens op, geen echte zwangerschapsklachten! En wanneer ik naar de dokter ga; als ik na een half jaar nog steeds niet ongesteld ben geweest. En als ik wel ongesteld ben geweest, maar na ruim een jaar nog niet zwanger..dan denk ik dat ik ook langs ga. Nu maak ik me daar nog niet zo druk om!
Ah jammer Sanne Volgende keer beter en wie weet je wacht nog steeds En niet opgeven hoor meid @Billie85: Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoor!!
Hoi dames! Ff een (stom) vraagje.. Veel zeggen hun eisprong te voelen, maar wat voel je dan?en hoelang? Ik heb nu nl sinds een uurtje wel last van mn buik. Kan dit de eisprong zijn? Ondanks afgelopen week negatieve ovu testen??