midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gerda, wat fijn dat de echo zo goed was! En al snel weer de tweede. Inderdaad hopen dat we snel mogen volgen.

Hier nog altijd geen verandering: dag 47.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hier ook! Net lekker in bad gelegen met eucalyptus spul. Ben stront verkouden dus dat wil wel helpen! Nu lekker op de bank hangen.
    Verder helaas nog geen verandering.. De buikkrampjes zijn ook alweer weg dus nog geen ongi in het zicht. :x
    Inmiddels zitten we op 67 dagen....

3. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Hallo dames,

Hier dan 58 en ook nog geen verandering.. Heb ook niet het idee dat een ongi eraan staat te komen.

Toch ben ik stiekem wel blij dat ik niet alleen ben.. :)

X Sanne

4. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Haha, jullie situatie is ook niet echt hoopgevend voor mij. Ik zit 'pas' op 48 dagen. Zullen we gewoon afspreken dat we dit weekend ongesteld zullen worden? :p

5. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Ja inderdaad! Of meteen zwanger natuurlijk!

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik ben voor!! Dan hebben we nog kans om in dec zwanger te worden als ik goed kijk hihi!
    En Sanne; stiekem ben ik ook wel blij dat er meer zijn.. Dan kunnen we er tenminste over praten. Denk dat de mannen anders ook wel gek van ons worden ;)

7. Billie85

Billie85 Niet meer actief

En hallo dag 75!! :) haha..ik dacht vanmorgen eventjes dat ik wat voelde..alsof het mn broek inliep! haha..maar nee..Wat hele lichte afscheiding..maar dat was het!
    Merk wel dat ik soms steken heb zo na het eten heel hoog bij mn borst. Maar heb wel eens gekeken naar brandend maagzuur, maar het zijn meer steken als ik heel diep in adem..geen brandend gevoel. Echt typisch!
    Maar goed, ik ben het er helemaal mee eens dat het dit weekend nu wel eens mag gebeuren! Geduld heeft me nu wel lang op de proef gesteld! ;)

En december lijkt me wel een hele mooie maand om zwanger in te worden! Dan is september 2012 de uitgerekende datum...mooie maand! :) Net na de zomer, ruim voor de feestdagen! ;) Nee hoor, zwanger worden valt absoluut niet te plannen!! Als het eenmaal zover is is het al wonderlijk genoeg allemaal! De maand maakt dan echt niet meer uit vind ik! :)

Nou, fijn weekend allemaal! Ben benieuwd of het collectief oproepen tot ongesteld worden heeft geholpen! ;)

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ben het wel helemaal met je eens Billie; het is al wonderlijk genoeg. En elke uitreken-maand is dan mooi!

Helaas hier nog niets wat ook maar lijkt op een ongi te vinden.. :(

Straks maar lekker verwend worden bij de kapper! Maakt mn dagje altijd beter hihi!

9. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    goeiemorgen ladies

hoe is met iedereen,ik voel me vandaag weer eens super misselijk,zo toch een broodje eten moet zo werken werk in de thuiszorg en 7 uur beginnen dus niet altijd leuk als je je zo voelt maar ja hoort erbij
    nog iemand ongi geworden??

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jeej wat ben jij vroeg op!! Helaas geen ongi hier, maar wel iets vreemds..
    Gister naar de kapper om mijn haren te verven. Uitgroei moest bijgewerkt worden, dus met dezelfde verf als ik al jaren heb. Nooit iets mis mee. Kapster smeert de eerste rij, en het begint meteen te bijten in mn hoofdhuid! Dus alles uitgespoeld en na wat overleg met een spoeling bijgekleurd. Bleek een allergische reactie te zijn en kan altijd gebeuren, ookal gebruik je al jaren dezelfde verf.
    Ik had wel eens gehoord dat als je zwanger bent, haarverf en acrylnagels niet blijven zitten. Is niet bij iedereen maar het kan. Dus dat ging meteen door mn hoofd natuurlijk! Thuis vertelde ik het aan mn zus en die reageerde meteen met 'ben je niet zwanger?' (weet niet dat we ermee bezig zijn)
    Dus thuis toch maar een test gedaan en die was negatief. Over een paar weken opnieuw verven en dan maar ff kijken of het weer gebeurd..

Hoe is het met jullie?

11. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    jeetje wat een verhaal,nou ja mss ben je wel zwanger maar nog te kort zodat de rest duidelijkheid geeft anders over 2 weken weer testen,spannend.
    t is hier zo mistig en een drukke ochtend gehad met werken ik ga lekker met een dekentje op de bank en een goed boek

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Joh nu maak je me wel een beetje ongerust... heb gister feest gehad en wel een paar wijntjes weggeslikt omdat het toch negatief was.
    Maar goed, nu moet ik natuurlijk niet gaan piekeren haha! Zou het echt kunnen dat ie het niet aangeeft als het vlak ervoor is gebeurd zeg maar?? Dan zou het met de haarverf toch ook al niet kunnen?

13. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een raar verhaal van de kapper. Je hoeft je geen zorgen te maken over die wijntjes hoor. De eerste 4 weken van je zwangerschap is er nog geen bloedtoevoer vanuit de moeder naar het kind. Dus de alcohol kan dan nog geen kwaad. Dus als je nog niet positief test, kun je het kind daar ook niet mee beschadigen. Althans, dat heb ik zo gelezen. Inderdaad even afwachten of je over 2 weken misschien wel positief test.

Hier helaas ook nog geen menstruatie en het weekend is toch al bijna om. Ach, ik zal er maar een klein feestje van maken, ik zit namelijk op dag 50! Haha.

14. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bolletje meldt zich weer !
    Beetje druk met van alles en nog meer.

Wat vreselijk rot dat jullie nog steeds niet ongesteld zijn geworden.
    Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Het verhaal van de kapper (en nagels) wist ik niet. Had er nooit van gehoord...wel heel bizar.

Voor mij zit "ronde 1" er bijna op.

Heb wel diverse rare klachten gehad maar ik weet niet of deze te linken zijn aan een zwangerschap. Heb eerder al een test gedaan maar deze van negatief...helaas !

Wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden....je eigen lichaam.

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Aah ok geen zorgen dus. Over 2 weken dan maar testen dus.. Ik heb ooit accryl nagels gehad en die vrouw zei het tegen mij. Zelfs dat zij het eens eerder wist dan de dame zelf.
    Van die bloedtoevoer eerste 4 weken wist ik ook niet, maar verklaard een hoop vreemde verhalen die je wel eens hoort. 16 and pregnant bijv. vaak gebeuren die dingen als de meiden zat zijn en gewoon doordrinken. Vond het al vreemd dat er met hun babys vrijwel altind gezond zijn.

16. Billie85

Billie85 Niet meer actief

Helaas, geen ongesteldheid dit weekend! Heb zaterdag nog wel een test gedaan, want ik had er nog eentje liggen. Uiteraard negatief, maar heb nu wel even een bepaalde rust dat ik nu geen kans heb om te testen! ;) Net als met snoepen, wanneer je het niet in huis hebt kan je ook niet in verleiding komen! haha..
    Maar goed, we wachten maar weer af! Net als de eerste 3 maanden!
    En ik heb daarom ook gezellig een paar wijntjes gedronken! Ik wist ook niet dat dit in de eerste vier weken eigenlijk geen kwaad kon! Goed om te weten!

Dat verhaal over die haarverf en nagels had ik nog nooit gehoord! Maar goed, wel bijzonder dat dit dan bij jou gebeurde Chocoholic! Wie weet! :)

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola,

Al een tijdje niet geweest *bloos*, erg druk met me werk geweest en ons huis geweest.

Heb niet alles gelezen, maar Choco, wow wat een grappig detail. Heb het idd weleens gehoord. Zou een hele mooie voorbode zijn. En betreft die drankjes. Ik zou me er niet zo druk om maken. Je moet nog wel jezelf kunnen zijn en genieten. Natuurlijk rondom je ongi probeer er rekening mee te houden, maar blijf vooral je ding doen. Kan soms nog heel lang duren voordat je positief test!

@ Bolletje, ben jij ook nog aan het ontpillen?
    @ Billie, jemig dag 50 is wel erg heftig. Jij bent aan het ontpillen? Om de dag klussen kan helpen, zolang je nog geen zicht hebt op je cyclus.

Hier nog niks kunnen ontdekken, maar deze maand er zwaar tegenaan geklust. Alleen is me cyclus weer wat ontregeld, normaal tussen dag 20 en 23 een springend ei en nu pas op dag 24 (afgelopen zaterdag). Heb zoiezo een afwijkende luteale fase, dus wellicht toch nog mijn NOD 30 nov.

Zal meer op de PC komen, internet veel via mobiel en dat werkt met deze site niet zo prettig.

Zijn er trouwens al zwangeren gemeld vanuit dit topic?

Groetjes

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Leuk dat je er weer bent!! Hopelijk heeft het klussen gewerkt!!
    Ach ja,helaas kunnen we niet meer doen dan afwachten hè. verder idd niet alles ervanaf laten hangen en gewoon je ding doen zoals je al zegt. Zou natuurlijk super zijn, maar ik ga er niet vanuit. Kan ook zomaar zijn dat het met die verf een allergische reactie was, of mijn hoofdhuid te droog op die plek. Maar toch even gek als dat je overkomt haha!

19. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    @ Ladylola: Jep, aan het ontpillen. Dit is mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil.

Ik heb wel een beetje hoop dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Mijn temperatuur is nu al 2 dagen erg laag en ik heb veel minder afscheiding. Maar ik ben al vaker voor de gek gehouden, dus misschien wil het helemaal niets zeggen. Gewoon afwachten dus maar weer.

Kan hier iemand weer bijna gaan testen?

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey billie 85

ik kan over 8 dagen gaan testen maar ik wacht denk ik tot ik ongesteld word of niet.heb inmiddels in de vorige ronde al 2 testen gedaan die waren ook negatief,ik ga proberen geduld te hebben tot ik wel of niet ongi word en en als ik dat niet word testen

Deel Deze Pagina