Stiekem hopen we allemaal dat we niet bij die ene groep horen.. Hopelijk worden we allemaal snel ongi want dit is niet echt leuk zo! Ik heb het idee dat het eraan zit te konen, afscheiding is donkerder dan normaal. Jeej wat zal er dan een feest worden geviert hihi! Maar goed, ff ageachten dus!
onvoorstelbaar he dat we dan opeens zo giga blij zijn met onze ongi,ik was t namelijk wel en gelijk weer niet ben er altijd heel ziek van geweest en toen jaren niet door de implanon werd ik helemaal niet ongi en was er nu ook weer flink ziek van de 1 e x.moet morge weer ongi worden of niet natuurlijkspannend jullie succes met wachten en hopelijk komt t snel
Ooh ik heb er juist nooit zoveel last van.. Gelukkig. Mijn zus kan ook zo ziek zijn als jij. Beetje vieze vraag maar wanneer tellen jullie je eerste dag ongi? Bij bruin slijm (heb ik nu) of echt rood zeg maar.
Even een wijziging: Zojuist is mn échte ongi begonnen!! Waar vanochtend alleen nog lichtbruin tot donkerbruin slijm was, is het nu toch echt ongi haha! Lekker praatje hoor.. Het gekke; toen ik op 40 dagen zat, kreeg ik een 2-3 dagen een ienie mini beetje. En nu 39 dagen later, begint het weer. Hopelijk betekend het niet dat mijn cyclus nu dus 40 dagen is! Maar goed, voorlopig nog even een vreugde dansje doen dat het er eindelijk is!! Hoe gaat het bij jullie meiden??
Wat fijn voor je Chocoholic!! Hier nog niets...af en toe een beetje steekjes, maar verder in de verste verte geen tekenen van ongesteld zijn. Ben maar gestopt met tellen, maar zit bijna op de 4 maanden nu! Pffff...Maar goed, ik ga denk ik binnenkort toch even langs de huisarts. Op internet staat veel, maar wil het gewoon even van een dokter horen dat ik me geen zorgen hoef te maken! Hoe is het met je vrienden nu Chocoholic?? Heb je ze al gesproken?? Zo zie je maar weer hoe bijzonder het is als je zwanger wordt en blijft!! En ik herken je wens ook hoor Sanne! Stiekem hoop ik dat we in ons nieuwe huis heel snel een kinderkamer in orde kunnen maken!! Over een week maar weer even een testje doen, zodat ik mezelf niet weer zo gek ga maken als de vorige keer!! Nou, fijne dag weer allemaal!!
Ja idd! Hopelijk komt het voor jou nu ook snel! We zijn afgelopen maandag bij onze vrienden geweest. Ze moeten vandaag op gesprek over hoe nu verder. Het moet eruit maar dat kan op verschillende manieren.ze wil het zsm, want dan kan ze het ook afsluiten. Heel begrijpelijk dus..
@choco wat fijn voor je dat je eindelijk ongesteld bent gewordenvervelend voor je vrienden,een vriendin van mij heeft ook een paar weken terug een miskraam gehad met 5 weken,rg vervelend en bedroevend officieel zou ik vandaag weer ongi moeten worden,maar er wijst nog niks in die richting,nou moet ik wel zeggen dat ik altijd s avonds pas ongi word dus t kan nog maar voel helemaal niks,ga ook nog niet testen wacht deze week af als t mij lukt succes allemaal
He chocoholic! wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden! Geweldig! Nu op naar de volgende ronde! Billy85: Nu wij nog! Ook hier nog niks te bespeuren.. Soms heb ik wel zo'n gevoel in mijn onderbuik en denk ik dat het gaat komen maar dan gaat het weer over... Helaas. Ik ga rond de feestdagen naar de huisarts als er dan nog niks is gebeurd.. Ik heb maandag wel een medische keuring op het werk dus kan ik het ook eens aan die arts vragen.. Groetjes Sanne
Kom op dames! Bij jullie zal het vast ook snel gebeuren! Ze zeggen toch dat.als je met dames op 1 plek zit je ongi op een gegeven moment tegelijk komt. Hopelijk is dit het geval hier!! Duim voor jullie!
Chocoholic: Eindelijk je menstruatie! Gefeliciteerd! Misschien was de vorige keer dan toch ook een menstruatie en heb je een redelijk stabiele cyclus te pakken. Wel redelijk lang, maar dat kan iedere keer weer korter worden. Ja, Sanne, nu wij nog inderdaad! Ik heb nog geen enkel rood/bruin spoor kunnen ontdekken de afgelopen weken. En het lijkt er ook nog niet aan te komen, al ben ik de laatste dagen wel behoorlijk chagrijnig, haha. Wellicht dat ik dan ook in het begin van het nieuwe jaar naar de huisarts ga. @ Billie: Ik zou zeker naar de huisarts gaan na 4 maanden. Je kunt het altijd proberen. @ Sem frummel: Spannend! Ben benieuwd of je ongesteld wordt of niet. Hopelijk niet en kun je dit weekend testen!
hallo dames gisteravond ongesteld geworden,mijn cyclus is weer helemaal op rit.28 dagen.nee hoor vind niet erg dat ik ongi ben geworden en niet zwanger ben,de realiteit is dat t meestal toch wel een aantal maanden duurt. vanaf volgende week klussen we weer verder en zien dan wel weer. liefs sem
Aah Sem, wat balen! Maar inderdaad wel een fijn gevoel dat je cyclus normaal is. En dan gewoon weer hard aan de slag voor de volgende ronde.
ja balen hoor! Maar tis net wat je zegt.. Lekker door blijven klussen hoor! @billy: ja het zou kunnen dat mij. Cyclus 40 dagen is. Hoop echt van niet maar ja.. Beter iets dan niets! Het is nu al wel erg weinig wat 'eruit komt'. Veel minder dan mijn normale ongi was. Is dat bij jullie ook zo?
ik was de vorige keer en nu ook weer gewoon normaal ongesteld evenveel bloedverlies ongeveer als dat ik voor de anticonceptie ook had. 1 dag beetje 2 dagen normaal 1 dag beetje en dan weer klaar
Hola meiden, Wat fijn om te lezen dat Choco en Sem dat jullie cyclus eindelijk op gang komt. Billy het duurt bij jou wel erg lang zo zeg. Je kan het idd altijd even proberen langs de HA gaan. Hier helaas sinds gister de eerste sporen in aantocht. Voel het vandaag ook in mijn buik. Ben er zo verdrietig van. Deze maand hebben we zo ons best gedaan. Baal er ook zo van dat mijn cyclussen langer duren en afwijkend zijn. Waardoor je meer dan een week lang aan het schieten bent en dan maar hopen dat er raak is geschoten. Deze maand duurde het 37 dagen en mijn ei had ik op dag 24! Ik heb dit jaar slechts 10 cyclussen gehad
hey wat vervelend dat je zo`n afwijkende cyclus hebt,ik heb geen idee hoe dat voelt ik heb al vanaf mijn 11e dat ik ongesteld werd ene cyclus van 28 dagen.jaren de pil doorgeslikt nooit meer ongi geworden toen implanon word je ook niet ongi.sept eruit en 34 dagen later 1 e ongi en nu na 28 dagen weer,snap t zelf ook niet dat ik gelijk weer op rit ben de gyn had gezegd kan wel een jaar duren omdat ik al jaren niet meer ongi was geworden.ik heb niet die teleurstelling nu dat ik niet zwanger ben ma ja ga nu pas aan ronde 2 beginnen snap als je al zolang bezig bent dat je dan wel terleurgesteld raakt.heb je al eens vruchtbaarheidsonderzoeken gehad?ik weet ook wel dat je bepaalde hormonen kan spuiten zodat je een regelmatige cyclus krijgt succes in ieder geval knuff
@ Ladylola: Is inderdaad niet fijn dat je cyclus langer is. Dan heb je minder rondes in een jaar om zwanger te raken. Jullie zijn toch al lang bezig, lees ik. Misschien eens verstandig om bij een gyneacoloog langs te gaan? Dan kunnen zij misschien zien of er een oorzaak voor is. Dan weet je ook waar je aan toe bent.
Sluit ik me bij aan! Dit is helemaal niet leuk voor jullie! En misschien is er wel wat aan te doen? Hopelijk wel! Zodat jullie meer kansen hebben!