Hey Meiden, Thx voor jullie lieve berichten. Ik ben me ook steeds meer bewust van, dat wij het niet makkelijk gebeurd krijgen. Dit weekend Sint gevierd in mijn Fam en in die van mijn vent, dan voel je toch weer die vibe van goh waar blijven de kindjes nou. Tjah dat is mijn vraag nou ook continu. Ik wil heel graag langs de gyn, maar gezien wij 15 dec de sleutel van ons koophuis krijgen, zullen we daar druk mee zijn. Mijn partner wil liever de periode erna. Wellicht hij wel gelijk, want het wordt anders veel te druk met klussen in huis, werk, klussen in bed en nog langs de gyn. Tevens zijn wij sinds okt weer bezig. Ik heb toendertijd geschreven waarom wij een pauze hadden, maar tis wel heel bijzonder dat ik sinds 2009 zonder pil niet zwanger ben geraakt. @ Choco is het bij jou nu goed op gang? @ Sem jouw cyclus is wel heel mooi dan. Hopelijk gaat het met zwanger worden net zo makkelijk!
Jeej wat moet dat moeilijk voor jullie zijn! En dan ook nog een huisje, wat dan weer wel leuk is. Misschien zorgt het wel voor wat afleiding en kunnen jullie in het nieuwe jaar een afspraak maken bij de gyn. Tis idd bijzonder dat er sinds 2009 nog niets is gebeurd. Hopelijk krijg je straks goed nieuws bij de gyn.. Hier is mn ongi zo goed als voorbij. Het is hetzelfde geweest als die eerste.. Weer niet veel dus. Met pil was het wel veel dus das wel vreemd.. En begin nu dus ook te denken dat mijn cyclus dus 40 dagen is..! Bah.. Als dat zo is dan kunnen we 1e kerstdag flink klussen haha.
succes in jullie nieuwe huisje vervelend dat t allemaal niet wil lukken, en idd mij cyclus is heel goed op rit,altijd al gehad ook voor de anticonceptie en hopelijk lukt zwanger worden ook ja,ik zou denk ik allang niet meer weten wat te doen in jou situatie. heel veel sterkte
zo dames.. Het is behoorlijk rustig hier! Geen vorderingen?? Iedereen een leuke Sinterklaas gehad? Zei gister nog tegen mijn man dat we volgend jaar hopelijk onze eigen Sinterklaasavond kunnen vieren
Ja, het is inderdaad rustig hier. Ik heb zelf ook niets meer gepost omdat ik niet echt iets nieuws te melden heb. Nog altijd geen menstruatie. Iemand anders misschien iets spannends te melden?
hier ook niks spannends te melden behalve dan dat we vanaf vandaag weer kunnen gaan klussenronde 2 gaat beginnen
Hallo allemaal! Ik heb ook niks meer gepost omdat ook hier nog niks veranderd is helaas... Nog steeds geen menstruatie te bekennen.. Dit jaar ook helemaal niks aan Sinterklaas gedaan maar het lijkt me zo leuk als je kindjes hebt!!! X Sanne
Bij mij ook geen nieuws, ben maandag wel even langs de dokter geweest om het te bespreken. En ze bevestigde al wel wat ik had verwacht; 4 maanden niet ongesteld worden is dus nog niet lang..Ze begreep wel dat het voor mij lang duurde allemaal, maar nog geen reden tot zorgen o.i.d. Als het over 2 maanden nog steeds niet is gebeurd, dan mag ik nog een keer langskomen en gaan ze een lichamelijk onderzoek doen. Maar als ik eerder langs wilde komen om me gerust te laten stellen mocht dat ook! Dus dat is wel fijn. Dus; gewoon de natuur zijn gang laten gaan, lekker genieten van de heerlijke decembermaand en de plannen voor ons nieuwe huis en dan over een tijdje nog maar eens kijken! Enne..de kosten voor maandverband/tampons schelen zo ook weer! hahaha.. We blijven positief!
Idd postief blijven Billie! Je zult zien dat als je je erbij neerlegt en afwacht dat het komt. Wad bij mij wel iig. Hopelijk ben je nu gerust gesteld door je HA. Ergens zijn het toch wel begripvolle mensen Lekker veel afleiding in deze maand dus genieten maar, dan begint hopelijk 2012 voor jou goed!
Billie, goed dat je naar de huisarts bent geweest. Jammer dat hij niet meer voor je kon betekenen. Ik hoop echt voor je dat de menstruatie snel doorkomt en dat je niet nog eens 2 maanden moet wachten. En anders ga je gewoon eerder weer naar de huisarts. En ik hoop dat ik ook niet meer zo lang hoef te wachten...
Heej dames, Hier eigenlijk ook niet veel nieuws. Ik ben de laatste tijd zo snel geïrriteerd, ik denk omdat ik er onwijs veel mee bezig ben....Wachten is rot ! Ik heb altijd gezegd "ik wil geen sex om een kindje te maken maar omdat we van elkaar houden" maar onbewust ben ik ook weer bang dat we een mogelijkheid mislopen....suf he? Word een beetje knetter van mezelf....
hey dat heb ik ook gezegd sex moet leuk blijven,afgelopen ronde wel op de goede dagen geklust en toch netjes ongi geworden hou me maar vast dat t gemiddeld een jaar duurtvalt t ook niet tegen als t niet lukt. succes en probeer t een beetje te relativeren.t blijkt ook zo te zijn hoe liever je t wilt des te moeilijker t lukt. een vriendin van mij 2 jaar bezig geweest tempen ovutesten ed wilde niet zwanger worden,ze hadden afgesproken om een time out en toen was ze gelijk 1 e x zwanger
Dat hoor je vaker ja! Je moet jezelf niet gek laten maken Bolletje! Al snap ik je helemaal betreft dat kansen mislopen.. Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven en op momenten dat jullie er zelf zin in hebben. Succes en probeer het net als Sem zegt te relativeren.. Komt goed!
hoi dames hoe gaat t met iedereen??al weer mensen die hun ongi hebben gehad of voor eerst?? en gerda hoe verloopt je zwangerschap?? tot gauw fijne zondag
Hier nog altijd geen verandering. Ik zit inmiddels op dag 71 en nog geen eisprong gehad. Ik verwacht eigenlijk ook geen eisprong meer, dus ik hoop dat mijn menstruatie zich snel aandient. Hoe lang moet je eigenlijk wachten voordat je naar de huisarts kan gaan? Ik was aan het denken om begin volgende maand eens te proberen, want dan ben ik dik 3 maanden verder. Al zal de huisarts dan waarschijnlijk nog zeggen dat ik moet afwachten, maar ja. Hopelijk wil hij toch even bloed afnemen of zo.
@ Billy: 71 dagen....das vet klote !! Deze maand op de juiste dagen geklust dus hopen dat het raak is. Zou wel erg leuk zijn want m'n NOD is 23 december...zou wel leuk zijn om voor of met de kerst positief te testen...maar ja....afwachten is alles wat we nu kunnen doen. Gisteren lekker met een vriendin geluncht...lekker bijkletsen en haar nu ook op de hoogte gebracht van ons plannen. Is wel erg fijn om met iemand er over te kunnen praten. Gelukkig heb ik wel een aantal leuke dingen op het programma staan...concert, feestdagen en oud & nieuw !
Hier ook nog geen verandering.. Ik zit inmiddels op dag 77... Echt balen. vanmorgen weer even een zwangerschapstestje gedaan maar weer bevestigd wat ik al dacht.. Niet zwanger.. Ik ga ook binnenkort naar de huisarts.. Wordt niet goed van dat wachten.. Groetjes Sanne
Hoi, Gaat wel goed hoor Voel me alleen de laatste 2 dagen niet zo lekker, last van m'n maag. Maarja! Je doet er weinig aan Vorige week heb ik nog een keer een bloeding gehad, dinsdag een echo gehad en alles was goed met de kleine. Het was weer 'troep' van de andere vruchtzak en wat wel balen is, is dat het nog een keer kan gebeuren, omdat nog steeds niet alles weg is, maar het is wel erg vervelend, kun je nog maandverband gebruiken, omdat als het nog een keer gebeurt dan niet meteen alles onder zit Is niet echt fijn op je werk of als je ergens anders bent. Maar gelukkig merkt de andere nergens wat van en gaat hij/zij gelukkig gewoon lekker verder Groetjes, Gerda
Hier ook nog niets! Ben maar aan de teunisbloemolie begonnen..en als die op zijn ga ik de etos zwanger worden pillen maar slikken. Dan heb ik het idee dat ik er nog 'iets' aan doe! haha.. @ Sanne en Billy; ik ben dus met 4 maanden naar de huisarts geweest. Zij heeft in de richtlijnen gekeken wanneer je 'officieel' pas echt onderzoeken mag gaan doen en dat is dus pas na een jaar niet ongesteld!! Maar zij vond dat ook te lang hoor! Maar goed, zij gaf aan dat bloed prikken enzo echt nog niet nodig is, omdat die 4 maanden dus nog niet echt lang zijn. Dus ik snap heel goed dat je even langsgaat, maar verwacht er niet teveel van! Fijn dat je je verder goed voelt Gerda! En over een weekje weer een echo! Spannend! Fijne dag allemaal!