midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoop ook volgende ronde raak ;)
    ik lijkt niet op me moeder :( die was alle 3 de keren in ronde 1 zwanger,nou ja we zien wel ik voel altijd me ei dus klussen op de goede dagen ma ja je weet toch niet waar t aan ligt,we blijven moed houden en zien wel hoe t gaat lopen je moet toch ook beetje geluk hebben denk ik
    choco jij ook hopelijk geluk volgende week;)

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Tnx!
    Bij mijn moeder was het ook erg snel raak.. dat wil denk ik niet zoveel zeggen. Daarnaast moeten er zoveel dingen goed zijn.. zijn zwemmers, jouw ei.. etc.
    Je moet idd echt wel dat kleine beetje geluk hebben hoor!

Gisteren toch wat meegemaakt.. waren op een feestje geweest. Daar vroeg een vriend van ons ineens 'zo, en wanneer gaan jullie eens bezig met kinderen zijn?' (hij had er genoeg op..)
    Dus mijn man zegt: 'We kunnen geen kinderen krijgen.'
    Je had dat gezicht moeten zien.. Die vriend van ons wist niet wat ie moest zeggen. Hij is zelf net een jaar papa en het heeft bij hun 3kw jaar geduurd voordat het raak was.
    Uiteindelijk verteld dat het niet zo was, maar dat het zomaar wel zo had kunnen zijn. M.a.w. niet zomaar zo'n domme opmerking maken, want je weet niet wat er evt. speelt!

Ik wordt er helemaal gek van. Al die mensen die, omdat je nu getrouwd bent, vinden dat je maar meteen zwanger moet zijn in 1 knip! Niemand weet dat wij ermee bezig zijn, en dat willen we zo houden..
    Nu zijn wij pas 4 maandjes met het hele circus bezig, maar we weten totaal niet hoe het allemaal uit gaat pakken. Misschien kan het idd wel niet. Dan zit je toch niet op zo'n botte opmerking te wachten?

3. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Sem: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk meer succes in het nieuw jaar!

Sanne: Nu inderdaad afwachten of je lichaam het weer oppakt. Ik hoop het echt voor je!

Hier lijkt er toch echt sprake te zijn geweest van een eisprong. Ik heb bewust nu een aantal dagen de wekker gezet om op dezelfde tijden als normaal te temperaturen (heb nu vakantie). De temperatuur blijft zo'n 0.3 graden boven normaal en blijft ook boven de lijn van FF. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar ik begin er wel rekening mee te houden. Zo bizar na bijna 3 maanden wachten. Als het zo doorgaat, heb ik 6 januari mijn NOD.

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Spannend dus Billy! Is idd bizar he?
    Hopelijk is er 6 januari goed nieuws! Succes!

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gelukkig zegt het helemaal niks hoe snel je moeder in verwachting raakt.
    ze was van mij vrij snel zwanger maar er zit niet voor niets 9 jaar verschil tussen mij en mijn broertje!!! de 2de wou maar niet lukken.

ik in tegen ben vrij snel zwanger
    eerste ronde 4
    tweede ronde 2
    derde ronde 2

vooral de 1ste was iedereen vrij verrast vooral de huisarts ik had net bloedgeprikt en mij waarden waren niet goed hij vertelde me dat we eerst maar een jaar moesten proberen en dan stuurde hij ons door naar het ziekenhuis en wij hadden er dan ook absoluut geen rekening mee gehouden dat het zou lukken en hup 4de ronde raak!!!!!!!!!!!!!

6. Bolletje86

23 sep 2011
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Gelukkig Nieuwjaar en de allerbeste wensen !!

Ik hoop dat dit een spetterend jaar wordt voor iedereen !!

Maak er iets moois van :D

@Allen: Iedereen een leuke jaarwisseling gehad?

7. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het een vruchtbaar jaar mag worden!

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Happy new year!! Hopelijk wordt dit jaar voor jullie allemaal een prachtjaar met een klein wondertje!
    @bolletje: Jaarwisseling was erg gezellig!

Kan niet wachten tot volgende week.. !

9. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Hallo allemaal!

Jullie ook allemaal de beste wensen voor 2012! Dat het maar een vruchtbaar jaar voor ons mag worden!!

Wij hebben fijne feestdagen achter de rug. Wel confronterend omdat een goede vriendin van mij nu 8 weken zwanger is en ons dit kerstavond verteld heeft. Ik heb het zo graag ook deze feestdagen tegen iedereen willen zeggen dat wij zwanger zijn. Maar helaas het duurt nog even..

Mijn menstruatie heeft eigenlijk niet echt doorgezet na het stoppen met provera.. Heb twee dagen een beetje bloed verlies gehad maar niet zo veel eigenlijk.. Weet niet zo goed wat ik hiermee moet..

Ik heb via de site van zwangerschap&kids 25 ovulatietesten van dipstick gekocht. Ik denk dat ik morgen maar eens hiermee ga beginnen om te kijken of ik een eisprong krijg..

Hoe is het verder met jullie?

Groetjes Sanne

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hallo allemaal

hopelijk een goed 2012 voor ons allen

@sanne wat vervelend dat t toch niet zo geholpen heeft als dat je verwacht had.
    wij zitten nu in ronde 3 en we zien wel hoe t gaat lopen,was gestopt met lijnen ivm zwanger raken maar volgens de ha mag ik gewoon lijnen als ik niet zwanger ben
    doe niet extreem maar meer bewegen en niet meer snoepen en geen frisdrank nou ja dat moet je als je zwanger bent ook dus kan ik alvast in ritme komen;)

11. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    @ Sanne: Ik weet ook niet zo goed wat je daarmee moet. Voelt niet als een echte menstruatie, of wel? Wellicht weer afwachten...

Nou, vandaag was mijn temperatuur weer laag en spontaan lijkt mijn menstruatie zich aan te dienen. Ik heb wat bruinige afscheiding wat voorheen ook altijd het teken was dat mijn menstruatie eraan kwam. Nu dus afwachten wanneer het doorzet. Ik ben blij dat ik alsnog een eisprong heb gehad en ik had stiekem al hoop dat het meteen zou lukken, maar niet dus. Aan de ene kant ben ik blij dat ik eindelijk ongesteld word, maar aan de andere kant dus ook weer niet. Ik zie alleen op tegen de volgende cyclus. Ik hoop echt niet dat die weer 3 maanden gaat duren. Hopelijk pakt mijn lichaam het nu goed op.

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Sanne: ik zou het ook niet weten. Bij mij was het de eerste keer ook maar 2-3 dagen, en dan minimaal. Bij de 2e keer was het ook weer 2-3 dagen en weer minimaal. Ik weet dus niet beter ;) Terwijl toen ik de pil slikte, het wel 5-6 dagen duurde en heviger was.

@Billy: Meestal is dat bruine idd een teken van de ongi. Hopelijk wordt je cyclus nu normaal.. afwachten dus!

13. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag heeft de menstruatie echt doorgezet. Op naar een kortere tweede cyclus!

14. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Hoi Billy85 wat fijn dat je menstruatie heeft doorgezet! Nu op naar de volgende ronde! Bij mij is het weer helemaal niks.. Heb 2 dagen heel licht bloedverlies gehad maar is niet echt een menstruatie te noemen.
    Weet dus echt niet wat ik ervan moet denken..
    Ga vanaf morgen maar beginnen met de ovulatietesten..

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Fijn!! Nu kun je weer verder. Hopelijk de 2e idd korter!!

16. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    wat fijn voor je nu kan je weer verder
    hopelijk idd korter
    ik kan niet mee praten wat dat betreft was gelijk weer op regel
    s6

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hallo dames

iemand hier nog wat nieuws te melden??t is aardig rustig hier!ik heb ook niks te melden haha
    behalve dan dat ik flink verkouden ben en dus geen zin in klussen heb,dus mss verloren kans deze maand maar dat zien we dan wel weer
    vanmiddag nog ff aan t werk en dan eindelijk weekend,hebben jullie er al over nagedacht of je blijft werken ed als je straks een kindje heb?
    ik blijf wel werken werk in de zorg en ga ipv 2 halve 1 hele als dat kan en dan gaat kindje naar schoonmoeder en ik blijf gewoon om t weekend werken dan is mijn man thuis.werk nu ook vaker extra maar dat doe ik dan niet meer,wil geen kindje dat altijd na de oppas moet wil t zelf verzorgen enz enz,zou ook heel graag borstvoeding willen geven alleen nog geen idee hoe dat vorm moet krijgen met me werk,dat zien we dan alweer.
    laats vertelde ik dat me zusje er achter was gekomen en dat zo heel boos reageerde inmiddels is dat weer voorbij gelukkig,mijn broertje weet t ook en die vind super,voordeel is hij heeft een kindje van 2 dus wij mogen alle spullen hebben bedje,commode,kast,box kruiken enz enz,
    scheelt weer een hoop in aanschaf haha
    nou dit was wel weer even voor nu

18. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Voor chocoholic is het toch bijna spannend, of niet? Nog meer mensen met een naderend NOD?

Ik heb net een spannende periode achter de rug, dus ik moet nu vooral weer afwachten. Gelukkig is mijn temperatuur nu al 4 dagen perfect constant (nog nooit gehad), dus ik heb goede hoop dat de volgende cyclus niet zo lang zal duren. Nog even wachten totdat de menstruatie over is, zodat we weer kunnen klussen.

Ik werk nu fulltime en wil ook zeker blijven werken nadat ik een kindje heb. Waarschijnlijk dan niet fulltime, maar ik denk toch wel 4 dagen. Ik vind het fijn om te werken. Dan zou het kindje 1 dag naar mijn ouders kunnen gaan en 1 dag naar mijn schoonouders, zodat het kindje een band kan opbouwen met zijn/haar opa's en oma's. Dat heb ik zelf namelijk wel gemist. De andere 2 dagen kan het kindje naar de opvang en daar leren met andere kinderen om te gaan. Maar goed, je zult het toch eerst moeten ervaren hoe het is. Misschien vind ik het uiteindelijk toch te zwaar of niet fijn.

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heej ja, voor mij een beetje spanning dit weekend. Al heb ik het idee dat mn ongi er gewoon aankomt :(

Ik ben er nog niet zo mee bezig met de hoe en wat als er een kindje komt. Blijf waarschijnlijk lekker 3 dagen werken. Het enige wat ik weet is dat er geen borstvoeding wordt gegeven haha! Is een gevoel voor nu, miss straks wel weer anders.

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Kon het toch niet laten.. Weekend vol met feestjes, dus net maar een test gedaan die helaas 'niet zwanger' aangaf.. :(
    Morgen zou mijn NOD zijn. Dus die wachten we maar af. Had het zo gehoopt! Maar helaas..
    Miss de volgende keer!

Deel Deze Pagina