midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    He Sem heel veel succes!! Ik duim voor je!!

Ik kom net van de huisarts af. Ik heb hem gezegd dat ik na de provera maar een klein beetje bloedverlies heb gehad en daarna begonnen ben met ovu testen maar dat die allemaal omo wit zijn gebleven. Heb gisteren voor de zekerheid nog even een zwangerschapstest gedaan maar die was zoals verwacht negatief.

Nu heeft hij me doorverwezen naar de gyneacoloog. Ik moet jullie wel even erbij vermelden dat ik 1,5 jaar terug een maagverkleining (gastric bypass) heb gehad en hierdoor meer dan 50 kilo ben afgevallen.
    Dit is wellicht ook een van de redenen dat mijn cyclus plat ligt.
    Hij heeft de gyn meteen even gebeld om mijn situatie te bespreken en de gyn gaf aan dat ik waarschijnlijk hulp nodig heb bij het opwekken van mijn eisprong d.m.v. chlomid.. Maar hij wilde eerst wat andere dingen onderzoeken. (echo maken e.d.)
    Ook heeft de huisarts meteen een afspraak gemaakt voor mij! Als ik zelf zou moeten bellen zou het weleens 2 of 3 maanden kunnen duren voor ik terecht kan. Nu mag ik volgende week vrijdag 3 feb om 17 uur al komen! Fijn dus!

Ik ben blij dat ik zo serieus genomen wordt en geholpen wordt! Ik hoop dat ik snel zwanger ben!

X Sanne

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    jeetje sanne dat was wel ff schrikken of niet?trouwens wat knap dat je zoveel bent afgevallen.
    succes in t ziekenhuis volgende week en super voor je dat je gelijk hulp krijgt

3. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Hoi Sem,

Bedankt voor je reactie! Was inderdaad wel even schrikken maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.. Ben dus gewoon heel blij nu dat ik zo snel verder geholpen wordt en niet pas na een jaar..
    Ik heb er dus het volle vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen..

4. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Sanne, wat fijn dat er nu actie ondernomen wordt! En zeker dat je al zo snel bij de gynaecoloog terecht kan. Ik hoop voor je dat de cyclus dan snel op gang gebracht kan worden!

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey meiden

gisteravond ongi geworden:x
    dus op na ronde 4

6. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Sem, jammer zeg!! Maar je cyclus is wel mooi op orde zie ik!
    Nu kun je zeer gericht klussen. Heb je al wel eens een ovulatietest gedaan om je eisprong te vinden?

Groetjes Sanne

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey sanne

ja mijn cyclus is prima op orde al vanaf t begin
    nee doe niet aan ovu testen want ik voel me eisprong altijd heel duidelijk;) ook voor ik aan de anticonceptie ging,we klussen dus al steeds heel gericht en had nu gevoel dat t raak zou zijn want normaal heb ik vanaf me ei tot na me ongi super pijnlijke borsten en steekjes in me zij ma nu helemaal niks,alleen al 2 weken misselijk,dus was gister wel ff flink balen ma ja we gaan rustig verder en ga nu pas ronde 4 in dus mogen niet klagen sommige zijn al zolang bezig
    grs sem

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sanne: fijn dat je nu door bent gestuurd en serieus wordt genomen! Duim voor je! Super goed dat je zoveel bent afgevallen trouwens!!

@sem: he balen joh!! Hopelijk volgende ronde raak!!

Hier al sinds gister geen internet en vaste telefoon. Nieuw modem wordt opgestuurd maar kan 5 (!!)werkdagen duren! lekker als je dus vaak thuis werkt.. Nu dus alles via de tel..
    Afgezien daarvan kan ik niet wachten tot volgende week! Dan mogen we weer gaan proberen haha! Hopelijk valt de ovu test goed uit op de dagen die mn app. aangeeft.

9. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat balen! Ik had zo'n goede hoop voor je. Wordt echt eens tijd voor goed nieuws hier in dit clubje. Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent.

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey ja word idd tijd voor goed nieuws,ons clubje is aardig klein aan worden heb ik t idee
    fijne avond

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja idd! Ik vind het aan de andere kant ook fijn om te weten dat ik dus niet de enige ben waarbij het niet meteen raak is.
    Heb zo ook meer geduld gekregen! In het begin dacht ik bij alles wat ik voelde dat het wel goed kon zijn. Nu maak ik me niet snel druk haha!
    Hopelijk worden we allemaal snel zwanger!

Tot nu toe is alleen Gerda toch zwanger?

12. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    He meiden!

Ja wordt idd tijd voor goed nieuws!
    Ik vind het wel fijn dat we zo'n klein clubje hebben. Dan weet je ook echt wat er bij diegenen spelen en hoef je niet elke dag 10 nieuwe pagina's door te lezen! haha

Succes allemaal! Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag!
    Succes met klussen allemaal!
    X

13. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, inderdaad fijn dat dit clubje zo overzichtelijk is. Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus, dus ik hoop volgende week een eisprong te ontdekken!

14. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey dames

heb echt een baal moment
    geen idee waarom had me voorgenomen om alles op zijn beloop te laten maar was zo teleurgesteld woensdag,had ook t gevoel van t zou wel eens raak kunnen zijn omdat ik normaal allemaal klachten voor me ongi heb en had dat nu helemaal niet,weet niet meer wat te doen denk dat t heel lang gaat duren we klussen op de goede dagen (voel me ei altijd heel duidelijk)eten gezond bewegen genoeg blijf met me benen omhoog liggen:) nou ja genoeg geklaag voor vandaag haha de zon schijnt dus ga ff een blokje om
    gedachten verzetten
    ik mag ook niet klagen mijn cyclus is in ieder geval op rit,als ik na sanne kijk die niet ongi word mag ik eigenlijk niet klagen
    sanne succes bij de dokter komende week

15. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je wel hoor Sem. Ik heb dat gevoel ook wel vaker gehad. Ik heb een gezond gewicht, ik eet goed en beweeg voldoende. Waarom lukt het mijn lichaam dan niet om een normale cyclus op gang te brengen? Behoorlijk frustrerend. Maar goed, een mooie cyclus is natuurlijk nog geen garantie voor een zwangerschap. We zullen gewoon geduldig moeten zijn. Zo lang zijn we natuurlijk nog niet bezig. Maar die baalmomenten zul je toch af en toe hebben. Dat lijkt me normaal. We moeten er in blijven geloven dat het gaat lukken.

16. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Hoi Sem, wat vervelend dat je zo'n baalmoment hebt zeg!!
    Ik snap je helemaal.. Om me heen wordt echt iedereen zwanger! Er is echt een babyboom aan het ontstaan in mijn omgeving en dat maakt het echt heel erg lastig als het bij jou wel eens lang kan duren..

Maar de moed zeker niet verliezen! Jij hebt tenminste elke maand een kans om zwanger te worden. Dan moet bij mij nog komen..

Succes met klussen billy!

X sanne

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Daar sluit ik me 1000% bij aan!

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hallo allemaal

hoe gaat t hier??
    sanne jij moet vrijdag na weer na de ha of na zh?toch
    hier alles weer rustig maandag laatste dag ongi dus we kunnen we beginnen met klussen;)
    ik hou ook maar in gedachten dat we net bezig zijn en dat andere langer bezig zijn dus me baalmomentje van vorige week is allang weer weg:)
    genieten jullie ook zo van t koude weer??
    Ik wel vind t heerlijk elke dag dik aan en dan met de honden wandelen nu nog meer ijs en dan buiten schaatsen
    iedereen succes weer deze ronde;)

19. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    He Sem!

Ja ik moet nu vrijdag naar het ziekenhuis. Moet om 17 uur bij de gyn zijn. Mijn man gaat ook mee dus dat is wel fijn. Ik verwacht dat ik daar een echo krijg en misschien ook wel een inwendig onderzoek..
    En dan is het even afwachten wat daaruit komt..
    Ik kijk er wel naar uit want ik ben echt heel blij dat ik zo goed geholpen wordt.
    De laatste weten hen ik heel vaak van de ongi krampen in mijn onderbuik. Maar er gebeurt nog steeds niks..

Het is verder rustig hier. Probeer mijn gedachten een beetje te verzetten maar dit lukt nog niet echt.. haha

Groetjes Sanne

20. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou Sanne, ik hoop echt voor je dat de gyn iets voor je kan betekenen vrijdag. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht.

Sem, fijn dat je baalmoment weg is!

Ik ben nog steeds aan het wachten op een eisprong. Ik hoop zo dat deze cyclus nu eens eindelijk normaal verloopt!

Deel Deze Pagina