@Choco: zeker spannend! Maar wil je niet voor carnaval al weten of je zwanger bent? Of ga je gewoon rustig aan doen? Ik kan vrijdag testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn en mijn temperatuur nog steeds hoog. Ik wil het graag voor carnaval weten. Dan weet ik of ik mag drinken of niet.
He dames! Spannend zeg dat jullie dit weekend al weer kunnen gaan testen! Ik zal voor jullie duimen! Ik heb vrijdag mijn laatste pilletje geslikt.. Nu maar wachten op mijn ongi.. Hoop dat die morgen toch wel komt want ik word een beetje ongeduldig. Het weekend hebben we alles aan mijn ouders verteld en aan goede vrienden van ons. Lucht wel enorm op en we krijgen nu heel veel steun. Ik hoop snel met de chlomid te mogen beginnen! X Sanne
Nee, wil het niet weten voor de carnaval. Doe het gewoon erg rustigaan. Geen zin in alle opmerkingen/vragen en die onzin. Kan nu nog ff gezellig meedoen. Klinkt egoïstisch als ik dus zwanger zou zijn, maar aan de andere kant maakt het voor de eerste weken dus niets uit of je wel/niet drinkt. Zal het toch niet op een zuipen zetten hoor haha! Wat doe jij als het positief is vrijdag?? Weet dan niet iedereen meteen dat je zwanger bent als je niet drinkt?
@ Sem Frummel & Chocoholic: Ja het gaat echt super snel allemaal. Hoop dat de laatste 20 wkn ook snel gaan Voel me verder super goed, gelukkig @ Chocoholic: Heel spannend voor jullie, hoop op een posi test!
Tja, daar ben ik dus nog niet over uit. Het gaat zeker opvallen als ik niet drink. Ik ben normaal niet zo'n drinker, maar niet drinken met carnaval is natuurlijk wel opvallend! Dus misschien dat ik dan gewoon rustig aan doe. Of ik moet iets geloofwaardigs verzinnen. Een antibioticakuur geloven mijn vriendinnen al niet, omdat dit echt het standaard smoesje is. Hadden we het laatst nog over. Lastig dus. Maar eerst de test maar afwachten, zie ik dan wel of ik iets moet verzinnen
Zit met precies hetzelfde dilemma.. Daarom wil ik het niet ervoor weten. Dan krijg ik geen slok meer door mn strot. Maar twijfel ergens wel hoor, om toch te testen..
Haha! Ben ook wel zo geduld-loos.. Misschien dat ik toch nog test haha! Maar we zien wel hoelang ik het volhoud
Ik ben bang dat het niet is gelukt. Vanochtend is mijn temperatuur gedaald en bij het afvegen heb ik al meteen wat bruin gespot. Ik baal er toch wel van, omdat dit voorlopig onze laatste kans was. Ik had er toch wel op gehoopt. Ik maak me ook wel zorgen om mijn luteale fase. Ik zit vandaag pas op 10 DPO. Als de menstruatie vandaag doorzet, is mijn lf maar 9. Dat is te kort om een eitje goed in te laten nestelen. Nou ja, ik heb nu toch een aantal maanden om dat eens in de gaten te houden... Choco, ik hoop meer succes voor jou!
Aah nee! Das balen idd!! Hopelijk zet het niet door dan! Weet niet wat DPO.is, maar ja. Hopelijk blijft je lf toch langer!
Nou, menstruatie heeft echt doorgezet, maar daar was ik al vanuit gegaan. DPO betekent trouwens Days Past Ovulation. Dat houdt dus in dat we vanaf nu even een paar maanden stoppen met zwanger worden. Ik ben er wel erg verdrietig over, want de kinderwens is zo groot! Maar het is mijn eigen keuze en het is ook echt beter zo. Mijn man had zo gehoopt dat het deze keer nog op de valreep zou lukken, maar helaas. We stellen het nog even uit. Ik ga me nu volledig richten op de bouw van ons huis en het zoeken van een nieuwe baan. Hopelijk zorgt dat voor voldoende afleiding de komende maanden. Ik zal de komende tijd dus niet (veel) meer op dit forum komen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden! Voor degenen die al zwanger zijn: geniet van de zwangerschap! Sanne: Ik hoop echt dat de clomid zijn werk gaat doen en dat je daardoor snel zwanger bent. Ik gun het je! Choco: Ik ga ontzettend voor je duimen dit weekend! Ik hoop echt dat het gelukt is. Sem: Ook voor jou hoop ik natuurlijk dat het snel raak is. Die mooie cyclus moet toch zn vruchten gaan afwerpen! Ik zal af en toe nog eens kijken hoe het met jullie is. Hopelijk is iedereen zwanger wanneer ik over een aantal maandjes weer aan de slag ga! En anders kom ik gewoon weer gezellig met jullie mee kletsen.
Heej meid wat jammer nu!! Maar zoals je al eerder hebt gezegd, is de wens heel groot maar eigenlijk niet de goede timing.. Blijft erg klote, maar nu kun je je vol inspannen voor jullie stekkie, zodat de kleine straks nog meer welkom is!! Bedankt voor je lieve woorden, en ik hoop dat je nog eens terugkijkt hier. En het ons natuurlijk laat weten als het bij jou zover is! Heel veel geluk enne.. Komt allemaal goed hoor!.blijf positief!!
hey billie wat ontzettend jammer voor jullie.Erg moedig van je dat je je wens even opzij zet.grote bewondering. heel veel succes met jullie huisje en t zoeken van een baan.en idd kom af en toe eens even spieken hier. t blijkt maar weer dat een mooie cyclus tot nu toe niks zegt maar we blijven hoop houden haha @sanne wanneer ben je begonnen met dat clomid spuiten??en moet je dat zelf doen?is dat niet ontzettend vervelend??ook al is voor goed doel succes alvast. knuff voor iedereen hier
He Billy wat vervelend dat het niet gelukt is zeg.. Zal wel even een tegenvaller zijn.. Veel sterkte. Erg moedig inderdaad om je kinderwens even opzij te zetten. Maar het is inderdaad wel fijner om eerst de rest op orde te hebben. Choco: Ik ga voor je duimen dit weekend!! Sem: Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is! Ik heb net een heel klein beetje bruinverlies gehad en moet dit dus tellen als de 1e dag van mijn cyclus. Nu moet ik op dag 3 naar het ziekenhuis om bloed te prikken en op dag 10 voor het onderzoek van mijn eileiders maar dat ik dus allebei op zaterdag... Dadelijk maar even bellen wat ik nu moet doen. Na dat onderzoek krijg ik het vervolgtraject te horen. Dan zal ik waarschijnlijk ook met de chlomid moeten beginnen.. Spannend allemaal! X Sanne
Jee sanne wat een gedoe allemaal joh! Zo zie je maar weer dat het hele zwanger worden ook veel zorgen met zich mee kan brengen! Hoe is je man/vriend eronder? Lijkt me toch ook moeilijk om je lief zoiets mee te zien maken, laat staan dat ie er wat aan kan doen.. Hopelijk zijn deze onderzoeken niet voor niets en weet je snel meer!!
Vanmiddag nog zo hoopvol.. nu niet meer. Kreeg opeens een flinke buikpijn. Nu nog eigenlijk.. betekend vaak dat mn ongi eraan zit te komen. Kon het toch niet laten een test te doen, ik was het beu.. En negatief dus.. baal goed, maar ja. Niets aan te doen! Maakt toch meer in je los dan je denkt. Maar goed, nu afwachten of ik ook echt mn ongi krijg. Hoef iig niet extra voorzichtig te zijn met carnaval
@choco wat vervelend voor je,ik ken t gevoel had ik afgelopen maand ook. sterkte,geniet met carnaval kan je even je gedachten verzetten en je weet nieuwe ronde nieuwe kansen
Snap er niks meer van! Mn buikpijn is nu weer weg.. Toch maar wachten tot zondag en miss dan nog een keertje testen... :-s