midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi hoi

ja was heel erg teleurgesteld vooral omdat ik overtijd was en ik dacht nou na t weekend test ik positief want ik ben nooit overtijd altijd precies op tijd ongi dus de klap was wel hard vanmorgen maar we gaan gewoon verder;)

2. Ja gaat snel hè!!
    Mijn uitgerekende datum is 04 oktober... Op dierendag :p
    Ik voel me uitstekend! En jij?
    Op mn werk waren ze blij voor me. Gelukkig. Binnenkort verloopt mn contract. Dus hopen dat ik wel mag blijven. En dan parttime...
    Dus weer een spannend iets...
    Maar kheb liever de baby :D Dus als ze me niet meer willen ga ik op zoek naar wat anders.

Xx

3. Aaahh... Das wel kut zeg! Gewoon door blijven klussen! En ook op de minder-of niet vruchtbare dagen. Je weet het nooit!
    Mijn moeder had 2x een eisprong in 1 ronde. Dubbele kansen! :D Succes!!

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Aah Sem wat klote.. Snap je teleurstelling!! :(
    Hopelijk volgende ronde raak hoor!! Toch maar op tijd klussen dan? Vorige keer was je toch niet zo lekker..?

@Angela: gaat snel bij jou zeg! Wel leuk om het nu ook op je werk te kunnen zeggen. Doe ik ook bij ong. 10 weken. Paasweekend doen we ook de vrienden inlichten, en daarna dus ook mn werk.

Wij hebben gister echo gehad.. hartje zien kloppen en alles was helemaal goed. Ook meteen aan onze ouders/broers/zussen verteld. Was erg leuk. Ben nu 8 weken en 3 dagen.

5. Cool!! Op mn werk reageerden ze gelukkig goed. De vrouw van mn baas werkt daar ook en zei het al een paar weken geleden aan me te hebben gezien. ze ziet het aan mn gezicht. Ik zie niks aan mn gezicht :) Wij mogen over 1,5 week naar het hartje luisteren. Spannend weer! Fijn dat jij het ook gaat vertellen. Ben je eindelijk van dat geheimzinnige gedoe af :p

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    heel vaag
    was afgelopen week 3 dagen overtijd en werd dus afgelopen vrijdag ongi en is nu alweer voorbij snap niks van mijn lijf deze maand,
    hoe is verder met de dames hier??
    sanne hoe is met jou??

grs

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh Sem: Misschien toch maar een testje doen? Je weet maar nooit!!
    Verder hier alles goed hoor. Lekker rustigaan.
    Ben ook wel benieuwd hoe het met Sanne is ja! Hopelijk lukt het allemaal..

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey choco had donderdag een test gedaan en die was negatief en toen werd ik vrijdag ongi echt super erg liep leeg en toen weekend een beetje en vanaf zondagavond niks meer,nou ja we zullen zien wat er gaat gebeuren.
    hoe is met jou verder?

9. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Hallo dames!!

Sorry dat ik niet meer zo actief hier ben geweest de laatste tijd. Maar ik heb ook zo wenig te melden.

Sem: Wat jammer zeg!! Je cyclus is altijd precies 28 dagen dus ik snap dat je nu wel een beetje extra teleurgesteld bent.. Op naar de volgende ronde!

Angebvt: Gefeliciteerd zeg! Al 12 weken!! Dan ben je de kritieke fase al voorbij. Wil je straks ook weten wat het gaat worden?

Choco: Al 8 weken! Het gaat hier echt snel zeg! Er zijn er al veel zwanger. Ik hoop dat Sem en ik ook snel mogen volgen!

Ik moest eerst mijn vorige cyclus afwachten en kijken of ik vanzelf ongesteld zou worden. Maar zoals ik al verwachtte is dat niet gebeurd. Ik ben dus afgelopen woensdag begonnen met Lutenyl voor 7 dagen dus vandaag de laatste ingenomen. Dit zijn weer die pilletjes om een bloeding op te wekken. De vorige keer werd ik na 6 dagen ongi. Dus dat zal maandag ofzo zijn. Ik moet dan van dag 3 t/m dag 7 van die cyclus voor het eerst Chlomid slikken. En dan heb ik op dag 10 voor het eerst een echo om te kijken of de chlomid zijn werk doet..
    Erg spannend dus want dan zou ik mijn eerste eisprong krijgen! Zodra ik een eitje heb van 20 mm moet ik een spuit zetten (pregnyl) en dan heb ik 36 uur later mijn eisprong. Dan moet mijn man die dag 's ochtends zijn sperma brengen naar het ziekenhuis en dan gaan ze die behandelen en de beste cellen eruit halen. Om 11 uur moet ik dan komen en dan gaan ze die met een spuitje hoog in mijn baarmoeder inbrengen.. En dan is het 2 weken spannend afwachten...
    Ik kijk er erg naar uit omdat ik dadelijk misschien echt een kans krijg om zwanger te worden!!

X Sanne

10. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    GSSDJ: Hoe is het met jou? Al 26 weken zie ik!! Je krijgt zeker al een flinke buik?

Billy: Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt over je cyclus.. Misschien is chlomid ook voor jou de oplossing.?

X

11. Hej meid. Wat een spannende tijd voor je zeg. kben benieuwd.

ik wil zeker weten wat het wordt. ben ik veel te nieuwsgierig voor haha. en is ook veel handiger met het kopen van dingen.

Xx

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Sanne: Spannende tijd dus. Wat moet dat ook wel moeilijk zijn, al dat afwachten. Hoop zo voor je dat het goed gaat en het meteen raak is! Heel veel succes!!

@Sem: Jammer dat je test negatief was. Je ongi kan ook gewoon minder zijn dan de vorige keer. Was bij mij ook steeds maar 3/4 dagen. Hopelijk kunnen jullie snel weer klussen!! :)
    Hier gaat het goed hoor. Nou ja, vanochtend voor de eerste keer moeten overgeven. Dat is toch iets waar ik niet aan zou kunnen wennen.
    Bij sommige geurtjes of het zien van eten sta ik te kokhalzen. Maar meer niet. Alleen vanochtend dus ineens. Hopelijk blijft het bij deze ene keer..
    Volgende week maandag weer naar de vk, dus gaat allemaal lekker snel.

13. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0

Ja dat snap ik ja! Ik zou het ook willen weten om dezelfde redenen.
    Ik ben nu aan het wachten op mijn menstruatie.. Ben benieuwd wanneer hij komt...

X

14. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Wat vervelend dat je soms zo misselijk bent. Maar dat hoort er allemaal bij zeggen ze! Ik hoop het ook allemaal snel mee te maken.
    X

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh Sanne, dat komt echt wel goed hoor!! Hoop het zo voor jullie! Blijf het ook niet vinden kunnen dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat. Moet echt niet kunnen!!
    Jullie doen er alles voor om een kleintje te krijgen en deze weg moet echt mentaal ook zeer zwaar zijn. Heb dan ook heel veel respect voor jullie hoor! Vind het zo knap hoe je eronder blijft. Hopelijk krijg je genoeg steun van je omgeving, en anders kom je hier een digi-knuffel halen he :)

16. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

27 sep 2011
    129
    0
    0
    Lief van je hoor!! Die digiknuffel!!

Ik ben zaterdag ongesteld geworden en ben vandaag dus met de chlomid begonnen. Er gebeurt dus eindelijk weer iets.
    Nu moet ik dinsdag 10 april om 8 uur voor de eerste keer een echo maken om te kijken of de chlomid zijn werk doet! Spannend dus!!

X

Hoe is het met de rest?

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey sanne

jeetje spannend weer dus.hier gaat verder goed,wij gaan proberen ons er iets minder druk om te maken en te zien hoe t verder loopt was laatst echt een paar dagen uit me doen omdat ik overtijd was en toen opeens ongi werd terwijl ik zo regelmatig ben,maar we houden moed
    liefs x

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Sanne: spannend!! Ik duim iig voor je hoor!!

@Sem: dat is misschien wel de beste optie. Vaak zie je dan dat het juist lukt. Ik hoop het voor je! Blijf positief hoor!

19. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi,

Hier alles prima.
    Ja buik groeit aardig :D

Heb er 2 foto's bij gedaan

20. Wow! Al een flink buikje hoor!
    Ik heb ook nieuwe foto's in mn album staan. Alleen buikje hoor.

Xx

Deel Deze Pagina