hallo dames hoe is t hier met iedereen?? hoe is t met alle zwangere?? hoe is t met billy??je was deze ronde weer aan de clomid en pregnyl,heeft t geholpen?? dikke knuff iedereen
Hey Sem! Hier alles goed hoor! Nog maar 2.5 week werken tot aan mn verlof, dus de tijd vliegt. Helaas schiet het inwerken van mn vervangster niet echt op.. is ook wel moeilijk omdat ik normaal alles alleen doe, om dat nu dus naast me neer te leggen en het een ander zien doen. Ff wennen dus! Hoe is het me jou verder?
hoi choco ja t gaat wel goed eigenlijk,hebben heerlijke vakantie gehad,daarna alsnog ongi geworden maar ik merk wel dat ik een stuk rustiger ben ook omdat ik niet meer elke dag op zp zit en gewoon weer de dagelijkse dingen doe zonder constant te denken wat als of kan ik dat en dat wel plannen want stel dat t geeft echt rust om er even minder mee bezig te zijn jee dat gaat snel over 2,5 week al met verlof,geniet ervan
Fijn om te horen dat je wat meer rust hebt! Kun je je ook even op andere dingen concentreren en idd lekker genieten van jullie vakantie! De rest komt echt nog wel een keer! Lekker aan jezelf denken nu hoor, en vooral genieten van elkaar. Je leeft maar 1x
Hey hallo, Met mij gaat het goed. De vorige menstruatie was echt even een domper, maar daar ben ik weer overheen. We gaan weer gewoon verder. Heb inderdaad weer Clomid geslikt en gisteren weer naar het ziekenhuis gegaan voor de eerste follikelmeting op dag 12 van mijn cyclus. Er was een follikel te zien van 15.6 mm, dus nu moet ik morgenavond terugkomen. Waarschijnlijk is die dan doorgegroeid tot 18 mm of groter en dan kan meteen de pregnyl prik gezet worden. Mogen we daarna dus weer aan de slag De fertiliteitsarts gaf aan dat wanneer het deze ronde weer niet zou lukken, ik overgedragen zou worden aan de gynaecoloog. Dan zou ik een HSG onderzoek krijgen om te zien of mijn eileiders wel toegankelijk zijn en zullen we met hem bekijken hoe we verder zullen gaan. Hopelijk is dit niet nodig natuurlijk, maar ik ben blij dat ze me niet te lang laten aanmodderen. @ Sem. Fijn om te horen dat je er rustig onder bent. Dat kan alleen maar bevordelijk werken. @ Choco. Jeetje, nog maar 2,5 week tot je verlof. Niet te geloven hoe snel dat het gaat. Gaat het voor je eigen gevoel ook snel? Of lijkt het juist lang te duren als je zelf zwanger bent? Hopelijk lukt het om jouw vervangster goed in te werken, zodat je met een rustig gevoel je verlof in kan. Ik laat morgenavond nog wel weten hoe het is gegaan in het ziekenhuis.
Oh Billy, met goede hoop op naar morgen dus! Ik duim voor je! De tijd hier gaat sneller dan verwacht. De weken vliegen gewoon voorbij! Idd hopen dat het inwerken wat beter gaat straks. Tot nu toe is het bakken geduld hebben en vaak tot 10 tellen.
Nou, net weer naar de arts geweest. Baarmoederslijmvlies was voor mijn doen goed en er was een follikel van 18.8 mm te zien. De pregnyl spuit is toen meteen gezet. Nu moeten mijn man en ik morgenvroeg vrijen en dan moet ik daarna weer naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest. Dat hebben we nog niet gehad en dat wilde de arts toch ook nog even checken. Ben benieuwd.
beetje rare vraag maar wat doen ze bij een samenlevings test. ik hoop voor je dat het snel raak is nu je zo goed in de gaten gehouden word. liefs esther
Bij zo'n test kijken ze hoe goed de zaadcellen zich bewegen in mijn baarmoeder. Was wel een beetje genant. Wordt er een eendenbek ingebracht en gaan ze met een soort rietje naar binnen om wat slijm eruit te halen. Dat gaan ze dan onder een microscoop bekijken. Ik word vandaag nog teruggebeld voor de uitslag.
spannend billy vandaag al de uitslag t is sowieso genant of niet al die onderzoeken en verplicht vrijen enz enz maar ja is voor goed doel toch?? succes met wachten en hou ons op de hoogte
De echo's vind ik wel meevallen. Vind het juist interessant wat er allemaal van binnen gebeurd. En eigenlijk hoef ik maar 1 week van de 4-weken durende cyclus naar het ziekenhuis. Meestal dan 2 of 3 keer, dus de belasting valt echt mee. En ja, het verplicht vrijen gaat ons tot nu toe goed af. Juist het idee dat je dan vruchtbaar bent en dat er misschien wel een kindje uit ontstaat, maakt het weer speciaal. Zodra ik de uitslag weet, laat ik die jullie weten.
Nou, ben net gebeld door de arts. De uitslag was niet goed. De spermacellen bewogen nauwelijks, wat betekent dat mijn slijm te zuur is (zijn sperma is al eerder goedgekeurd). Nu kan ik een soort spoeling bij de apotheek ophalen, die ik moet doen voor het vrijen. Dan is deze ronde nog niet helemaal weggegooid. Maar dan zal de volgende cyclus de sperma bij mij ingebracht moeten worden, om ze over deze 'drempel' te helpen. Is toch een behoorlijke domper. Had niet gedacht dat het negatief zou zijn. Met alleen de Clomid konden we toch nog op een soort natuurlijke manier zwanger worden, maar dat wordt nu dus toch kunstmatig. Maar goed, deze ronde is nog niet helemaal verkeken dus hopelijk is het niet nodig.
Billy wat jammer dat de test niet zo goed uitpakte.. Hopelijk gaat de spoeling wel helpen. Genant zijn dit soort dingen allemaal, maar aan de andere kant is het wel een manier voor jullie om uiteindelijk een kindje te kunnen krijgen. Ik hoop echt voor jullie dat het allemaal gaat werken en we binnenkort goed nieuws horen hier! Ik duim iig voor je! Ik heb vandaag mn vervangster eruit gebonjourd.. er viel echt niet mee te werken. Niet accuraat en nauwkeurig genoeg, en over het werktempo maar te zwijgen. Als je over het simpel overtikken van facturen (wat ik in 2 uurtjes doe) 1.5 dag bezig bent, en dan nog van de fouten stikt, dan kan ik niet mijn gehele boekhouding aan je overlaten. Jammer maar helaas.. Vanochtend met mn baas overleg gehad en hij zei me in de 5jr dat ik er zit nog nooit zo gezien te hebben. Meteen actie dus. Maandag hebben we een aantal gesprekken staan met mensen die wel voor zichzelf kunnen denken, en evt dinsdag al kunnen beginnen. Ben er de hele dag mee bezig geweest... Hopelijk komt het goed en kan ik met een gerust hart met verlof over 2 weken.
Hallo dames, Hoe is het met iedereen? Choco: lekker aan het genieten van je verlof? Sem: Hoe is deze cyclus bij jou verlopen. Volgens mij liepen we ongeveer gelijk. Bij ons is het deze ronde weer niet gelukt. Ik had er al rekening mee gehouden, gezien de negatieve samenlevingstest. Nu heb ik volgende week vrijdag een afspraak bij de gyneacoloog om te bekijken hoe we nu verder gaan. Waarschijnlijk gaat het IUI worden, aangezien ik alle zaadcellen vermoord die naar binnen willen
Hoi Billy Mijn cyclus schommelt nog steeds aan alle kanten dus geen idee wanneer ik weer ongi moet worden ergens deze week,als ik uit ga van 30 dgn dan vandaag.dus spannend heb wel al heel de week gespannen borsten en ontzettend pijnlijke harde tepels mss een teken mss verbeelding we zullen zien ow wat jammer voor je dat t niet gelukt is,succes in t ziekenhuis volgende week dikke knuff
nee ik had dat alleen de eerst 3 x na t stoppen van de ac dus nu wel spannend idd,ik hou je op de hoogte
Oh Sem, spannend! Ik sla weer aan het duimen hoor! @Billy: morgen nog 1 dagje werken en dan lekker van mn verlof genieten. Zo'n zin in! Inmiddels hebben we een goeie vervangster gevonden, dus ik ga super relaxed mn verlof in. Heerlijk! Nu nog 6 weken afwachten tot de kleine zich aandiend.. Alles is zo goed als klaar thuis, dus nu alleen maar rust! Jij succes in het ziekenhuis volgende week. Hopelijk is er een goede kans dat het dan met IUI gaat lukken!!