midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    @ Choco, geniet van je laatste dagje op het werk. Dan kan je daarna lekker rusten en je voorbereiden op wat er komen gaat. Fijn dat alles thuis klaar is.

@ Sem, nog altijd geen ongi te bekennen?

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    nope geen ongi wel abbo op toilet,koorts overgeven misselijk en diarree:(

3. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oei, hopelijk word je niet ziek, maar is het een voorteken van iets anders...

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi dames

ja ja vanmorgen weer ongi geworden en inmiddels echt doodziek:(
    nou ja op na de volgende ronde

5. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ooh Sem, wat balen! Ik had goede hoop voor je!
    Beterschap.

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    He wat balen nu Sem! Beterschap en hopelijk de volgende ronde inderdaad beter nieuws!

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    billy

hoe gaat t met jou??
    hier rustig komende week goede dagen als goed is dus we zullen zien

dikke knuff

8. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hier is 17 september onze milan geboren na een snelle bevalling 1,5 uur en lekker thuis.wij genieten nu lekker met zijn alle van onze zoon en broertje
    hij was bijna 4 kilo en 50 cm lang.hij doet het super krijgt gewoon fles voeding want de borst wilde hij niet en ik had geen zin in stress.en komt maar 1 keer snachts dus lekker veel rusten.
    nou dames die bezich zijn ik hoop voor jullie snel op een mooie test en choco jouw laatste weken gaan ook al in wat is dat snel gegaan zeg.nog even lekker genieten met zijn 2 tjes.
    groetjes esther

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Esther, gefeliciteerd met jullie knulletje! Hoever was je eigenlijk bij zijn geboorte?
    Hier nu echt de laatste weken in, nog 3.5 te gaan.. Van mij mag ons meissie wel komen hoor, maar dat is meer uit nieuwsgierigheid dan echt 'last hebben van'. Maar we zullen zien! Lekker thuis nog wat dingen doen nu. Hopelijk gaat de bevalling net zo makkelijk als de afgelopen 8 maanden hihi! Dan fietsen we er namelijk lekker doorheen.

@Sem/Billy: hoe gaat het met jullie nu? Al weer een spannings-momentje in zicht??

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    esther

gefeliciteert met jullie zoontje,leuke naam wij hadden dezelfde naam voor als we ooit een jongetje zouden krijgen;)

choco

jeetje wat is t snel gegaan zeg
    je laatste 3,5 week alweer geniet er nog ff van en hopelijk gaat alles goed.

hier niet echt spannend komende week goede dagen als goed is dus we zullen zien;)we klussen rustig verder zonder te veel moeten

11. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd esther met jullie zoontje. Wat een snelle bevalling zeg!

Het moment komt voor jou ook in zicht he choco! Aftellen!

Hier weer in de afwachtfase. Ik ben afgelopen week weer bij de gynaecoloog geweest. Mijn slijm bleek de vorige keer niet te zuur te zijn, dus het spoelen had achteraf toch geen zin (had fertiliteitsarts verkeerd begrepen). Maar de test was evengoed negatief. Dat zou betekenen dat de samenstelling niet goed is en dat is een bijwerking van de Clomid. Afgelopen week weer een samenlevingstest gedaan en in de woorden van de gyn: alle zaadcellen zijn zo dood als een pier. Weer negatief dus. Ik zei dat deze ronde dus al verloren zou zijn, maar hij zei dat ik niet de eerste zou zijn die ondanks een negatieve samenlevingstest zwanger raakt. Het kan bij mij ook zo zijn dat het slijmvlies slechts enkele uren goed is, ipv enkele dagen, en dat het dus echt om timing gaat. Conclusie: volgende ronde gaan we beginnen met IUI, wel gewoon in combinatie met Clomid. Goed nieuws: mijn eitje was al uit zichzelf gesprongen op dag 15. Heb dus geen pregnyl nodig gehad...

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Sem: Deze week lekker aan de klus dus. Succes! Hopelijk binnekort goed nieuws!
    Hier gaat het idd erg snel allemaal. Alles gaat prima en heb nergens last van. Gek dat het zo makkelijk gaat allemaal hoor.. Blijft me verbazen, want je wilt dat het bij iedereen zo gaat!

@Billy: Toch nog iets positiefs dus. Al met al toch fijn dat je weet waar je aan toe bent en waarom het niet zomaar lukt.
    Ondanks de negatieve test toch maar timen dan? Je weet maar nooit. Anders heel veel succes volgende ronde met de IUI. Ik blijf voor jullie duimen hoor!

13. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0

hoi hoi
    ik was precies 39 weken en 6 dagen.net de uit gerekende datum niet gehaald haha.ik had hem ook nog niet verwacht hoor zo snel was het gegaan allemaal.maar goed zo zie je maar.

en ik hoop voor alle dame's die bezich zijn dat het snel raak mag zijn.
    en choco het is beter voor je meid als ze nog even blijft zitten hoor ik was ook heel nieuwschierig maar ben blij dat het zo lang is blijven zitten.kon ik gewoon lekker thuis bevallen heb ik bij de andere kids ook gedaan en dat is prima bevallen.

nou op naar een mooie maand voor iedereen liefs esther

14. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hoe is het met jullie? Choco, nog alles rustig bij jou?

Hier is het deze ronde wederom niet gelukt, maar daar ging ik al vanuit. Het was nog wel even spannend, omdat ik 2 dagen later ongesteld werd dan normaal. Dan krijg je toch een beetje hoop, maar het mocht niet zo zijn. Dat betekent dat we deze ronde gaan starten met IUI. Als het goed is krijg ik eerst nog een HSG onderzoek. Daar wordt ik morgen over teruggebeld. Hopelijk gaat de IUI ons meer succes opleveren.

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey, wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Kan me voorstellen dat je toch nog wat hoop hebt.
    Heel veel succes vast met de IUI. Ik blijf gewoon door duimen voor jullie hoor! Hoop echt dat je het snel allemaal mee kunt maken.

Hier alles rustig ja. Nog 2 weken te gaan, al heb ik almaar het idee dat ze volgende week al komt. Komende tijd dus even spannend!

16. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    spannend choco de laatste lootjes. is toch snel gegaan de tijd.
    onze milan is al weer een maandje oud en doet het super goed mama is wel wat aan het kwakkelen maar komt ook wel weer goed.van de week weer een heftige bloeding gehad terwijl het vloeien bijna over was.bleek dat er nog een stukje vande placenta was achter gebleven in de baarmoeder maar gelukkig was bij de laatste echo alles van zelf weg anders had ik nog een curettage moeten krijgen en daar zat ik echt niet op te wachten..

nou dames die bezig zijn heel veel succes en ik ga voor jullie duimen dat er snel een wondertje komt
    liefs esther

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow billy wat rot voor je
    succes met iui alvast spannend

jeetje choco nog 2 weken spannend ook.

hier gaat t wel goed,we zien wel hoe t loopt;)geeft wel rust niet meer zo`n gestress haha

18. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik wilde even laten weten dat ik gisteren mijn HSG-onderzoek heb gehad. Gelukkig was alles goed doorgankelijk. Eindelijk een keer goed nieuws! Waarschijnlijk komende week IUI. Erg spannend.

Sem, hoe staat het bij jou ervoor? Zit jij ondertussen niet aan het eind van je cyclus?

Choco, laat je wat weten zodra je bent bevallen? Het komt nu wel echt dichtbij he!

19. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey billy

ja ik zit aan t eind had afgelopen woensdag ongi moeten worden als ik 31 dgn aanhoud,maar tot nu toe nog niks gister testje gedaan maar negatief,
    we wachten af voel verder ook helemaal niks,maar ja dat als vaker gehad.

wow wat een goed nieuws voor jullie spannend komende week dus

choco hoe is met jou??

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Billy: wat goed nieuws dat het onderzoek goed is gegaan. Daardoor weer wat positiever zicht! Succes met de IUI komende week, ik duim voor je!

@Sem: een paar spannende dagen dus. Negatieve test hoeft nog niks te zeggen. Hopelijk zet het door en kom je binnenkort met goed nieuws!

Hier alles nog rustig. Donderdag uitgerekend, dus zitten af te wachten. Heb altijd het idee gehad dat ze vroeger zou komen, maar ze zit waarschijnlijk nog te lekker daarbinnen haha!
    Laatste dagen zijn wel wat minder leuk. Veel harde buiken en slaap slecht. Maar goed, als dat het enige is wat er in die 9 mnd voorbij komt, dan heb ik nog niks te klagen! We blijven afwachten dus..

Deel Deze Pagina