midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    En ja hoor.. Vanmorgen ben ik bevallen van onze mooie dochter Anne. Heel erg snel gegaan.. Om 7u werd ik wakker omdat mijn vliezen braken. Vruchtwater was groen bruin, dus naar het ziekenhuis. Weeen waren toen al heftig, en ik bleek al 9cm ontsluiting te hebben!! Om half 12 is Anne geboren. Heb dus nog een flink uur geperst.
    inmiddels zijn we thuis en gaan lekker genieten!

Hoe is het met jullie?

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    he choco

gefeliciteert met jullie dochter anne
    t is wel erg snel gegaan,nou ja als alles nu maar goed is
    lekker genieten

ik zit inmiddels op dag 38 en nog niks te bekennen van ongi of iets heb nog niet weer getest wacht nog ff een paar dagen

3. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wow, choco, gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling! Klinkt alsof het allemaal goed is gegaan. Ga lekker van jullie meisje genieten!

Sem, toch wel erg spannend hoor! Zo lang ben je nog nooit overtijd geweest. Houd ons op de hoogte!

4. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    nou dat is snel zeg en zeker voor een eerste.en al gelijk 9 cm ontsluiting.heb je voor di etijd geen weeen gevoeld dan. nou lekker genieten meid van je prinsesje leuke naam anne liefs esther

5. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Gefeliciteerd met jullie dochter Chocoholic.
    Mooie naam ook!
    Een snelle bevalling hoor!!

Geniet er lekker van!!

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi billy

ja ik heb een paar ronde`s terug ook een cyclus van 38 dagen gehad toen werd ik op dag 39 ongi dus spannend morgen,anders test ik t weekend weer ff
    maar heb sinds vanmiddag wel lage rugpijn en heb dat ook vaak als ik ongi word

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    he billy

wanneer begon je aan de iui??deze week of volgende??
    we zijn nog maar met ons 2 en he
    ;)kunnen ons eigen clubje oprichten;)

inmiddels dag 40 en nog niks te bekennen,zaterdag ga ik pas weer testje doen,afgelopen zaterdag was negatief dus nu nog 2 dgn wachten
    ik voel ook helemaal niks alleen wat gespannen borsten maar verder voel ik me buiten me verkoudheid om prima

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Esje1981: Nee, ik heb de hele nacht nergens last van gehad of iets in de gaten gehad. Gek he!

@Sem: nog even spannend tot zaterdag dan.. ik hoop het zo voor je! Laat het ff weten als je een test hebt gedaan hoor!

9. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wow Sem, je maakt het wel echt spannend! Ik vind het knap dat je nog tot zaterdag kan wachten met testen. Ik hoop het echt voor je!

Ik heb vandaag mijn tweede follikelmeting gehad en die was nu 19mm. Heb toen meteen de pregnyl gekregen en dan is morgenmiddag om 16.30 uur de IUI! Zo spannend!

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow billy

wat mega spannend voor jullie morgen
    ik zal aan je denken
    dikke knuff vast en heel veel succes

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Billy: spannend morgen! Zal voor je duimen!

12. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zo, de IUI is achter de rug. Gelukkig was het zaad heel goed, dus daar zal het niet aan liggen. Nu kan het wachten beginnen.

Sem, laat je morgen iets weten als je hebt getest? Zou wel tijd worden dat het raak is bij ons. Iedereen van dit forum is zelfs al bevallen. Dan besef je eigenlijk pas hoe lang je eigenlijk al bezig bent.

13. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    goeiemorgen billy

spannend voor je de komende 2 weken

ja idd iedereen is al bevallen en jij en ik nog niet eens zwanger;)
    maar net testje gedaan en wederom omo wit,ik voel verder helemaal niks alleen heb ik idee dat me broeken iets strakker zitten
    nou ja afwachten maar weer ander komende week de ha maar ff bellen voor een bloedtestje;)

14. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat raar van die negatieve test. Je hebt geen gebruik gemaakt van ovulatietesten? Misschien is je eisprong later geweest? Na het weekend inderdaad maar even langs de huisarts. Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt.

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    he billy

ja was er vroeg bij vanmorgen moest werken

ik snap er ook niks van ma ja
    en nee idd ik gebruik geen ovu testen

heb wel de laatste dagen allemaal van die vage dingen
    ik epileer me benen enz enz altijd dat gaat nu niet dat doet zo`n ontzettende pijn
    en een van me hondjes ligt de hele tijd bij me en volgt overal en als ie bij me ligt legt ie steeds zijn hoofd op me buik
    beetje raar allemaal
    of t zijn dingen die ik verbeeld omdat ik zo graag wil maar dat van de hond viel me man ook al op

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh Sem, misschien toch wat voortekenen dan! Gek dat je hondje ineens zo doet.. zou ie het aanvoelen?? Ik blijf voor je duimen hoor!

@Billy: Fijn dat je IUI goed is gegaan. Spannend nu, dat wachten! Ook jij staat op mn duim-lijstje hoor! Hoop zo dat het voor jullie beiden nu eens raak is!!!

17. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat is lief Choco! Hopelijk werkt het duimen ;). Hoe is het verder met jou en Anne? Al een ritme kunnen vinden?

Oh Sem, wat apart van jullie hond. Ik hoop dat het een goed voorteken is. Laat ons weten wat de huisarts zegt komende week!

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    dames

ff een update
    gisteravond wat rood bloedverlies en vannacht weer niks en net weer paar drupjes
    wacht ff af of me ongi door komt of niet,voel verder geen ongi klachten me lijf doet erg vreemd op moment.

19. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    En, heeft het bloedverlies doorgezet, Sem? Nog steeds een vreemd gevoel in je lichaam? Dat er maar snel duidelijkheid mag komen!

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    vannacht heeft t flink door gezet dus alsnog ongi na 44 dgn :(

Deel Deze Pagina