midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    He verdorie! Ik had echt goede hoop, maar helaas. Zijn jullie nog van plan naar een gyn te gaan om een keer alles te laten checken?

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    nou dat is echt balen dat het door gezet heeft misschien toch een vervroegde miskraam of een laate ei sprong.

ik heb bij alle 3 de kids een maand van te voren een heftige bloeding gehad net of je lichaam alles schoonmaakt en maand later was het raak,dus ik ga voor je duimen dat dat bij jouw ook zo gaat.liefs esther

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    heb net toch maar de ha gebeld donderdag kan ik terecht ga toch maar om een verwijzing vragen en die krijg ik ook wel had al eerder een gesprek gehad maar toen was ik er nog niet aan toen
    vind zo raar dat me cyclus zo is gaan afwijken opeens

en ja vroege miskraam nu kan maar dan moet ik toch wel een x positief getest hebben of niet??
    k heb geen krampen en verlies tot nu toe geen stolsels dus ja ik weet t allemaal niet meer wacht wel af wat de ha zegt donderdag en daarna de gyn

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    He Sem, wat balen nu weer! Blijft gek dat je cyclus zo afwijkend is nu. Hopelijk kan een gyn je wat meer duidelijkheid geven. Succes! Ik denk aan je!

@Billy: hoe is het met jou? Hier gaat alles prima, alleen vliegen de dagen voorbij. Kraamhulp is alweer weg dus nu moeten we het echt zelf doen. Anne is gelukkig lief voor ons en groeit al goed! Heerlijk genieten dus!
    Hoop echt dat jullie dit ook snel mogen gaan ervaren hoor! Onbeschrijfelijk!

5. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat Anne lief voor jullie is en dat alles goed gaat. Met mij gaat het ook prima, zit in de wachtweken dus dat is wel spannend. Eind volgende week weten we meer.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi hoi

net bij de ha geweest we kunnen over 2 weken al bij de gyn terecht spannend dus

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh wat fijn!! Dus de komende weekjes weer even spannend voor jullie allebei. We hopen op goed nieuws!!

8. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames,

De eerste IUI is helaas niet gelukt. Toch weer behoorlijk balen, want ik had allerlei kwaaltjes die ik nog nooit heb gehad. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg.
    Op naar IUI 2!

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    He Billy.. balen weer!! Het lichaam blijft een vreemd iets ja. :(
    Vol frisse moed naar IUI 2 dus! Goed dat je zo positief blijft!

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow billy

wat ontzettend jammer voor jullie.sterkte.en idd op na de volgende ronde
    nieuwe ronde nieuwe kansen
    volgende week gaan wij na de gyn toch wel spannend

11. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    billy hoe gaat t bij jou??

vanmorgen gyn geweest vragen lijst ingevuld kwam niks geks uit,nu over 2 weken word manlief zijn zaad getest en ik heb vanmorgen echo gehad eitje was 6 mm zondag weer om een echo

xxx

12. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Heel spannend allemaal Sem
    Hoop dat jullie hiermee verder komen.

13. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Hier gaat alles wel ok. Was toch wel even een domper vorige week, maar de nieuwe poging is alweer in zicht. Morgen weer naar het ziekenhuis voor een nieuwe follikelmeting, maar dat zal nog niet veel zijn. Volgende week waarschijnlijk de nieuwe IUI.

Hoe ver zit je eigenlijk in de cyclus, Sem? Fijn dat jullie nu even gecheckt worden. Ben benieuwd naar de uitslag.

14. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey billy

ja idd wat vervelend voor jullie,
    ik zit nu op dag 17 gister dus 16 dus kwam mooi uit om gelijk een echo te maken en deze cyclus alvast in kaart te brengen

15. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag in het ziekenhuis geweest. Zowel rechts als links zat een follikel van 13.5 mm. Hopelijk groeien ze allebei door, want dat zouden we meer kans hebben. Maar ik heb tot nu toe nog nooit een dubbele eisprong gehad, dus zal nu ook wel niet. Maandag weer terug.

Fijn weekend!

16. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    jee billy wordt weer erg spannend dus voor jullie,mooi dat ze allebei gelijk zijn
    ik had van de week re 6,5 mm en li 6 mm.
    succes in ieder geval

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    vanmorgen weer gyn geweest
    eitjes 10 en 11 mm gaat goede kant op
    woensdag mag ik weer ;)

18. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat gaat inderdaad de goede kant op! Wel bijzonder dat je op een zondag mag komen. Volgens mij doen ze dat bij mij in het ziekenhuis niet. Alleen bij hoge uitzondering op zaterdag of zo. Maar alleen maar fijn!
    Ik mag morgen weer.

19. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow de gyn zei cyclus houd zich niet op aan weekend dus als je goed inzicht wil krijgen dan moet weekend controle er gewoon bij
    we zaten er trouwens met zijn 4 haha
    spannend morgen dus
    succes en hou me op de hoogte he ;)

20. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja, misschien ook wel hoor. Heb nog nooit op een zondag hoeven gaan. Wel ooit op een zaterdag. De IUI doen ze volgens mij niet op zondag, dus hopelijk komt het voor mij altijd goed uit.

Deel Deze Pagina