Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en er zat nu rechts een eitje van 18.5 mm. Heb meteen de pregnyl gekregen en morgenmiddag is de IUI. Spannend!
Zo, IUI2 is geweest. Nu weer op het wachtbankje en me niet gek laten maken door eventuele symptomen Sem, succes morgen met de echo. Ben benieuwd hoe groot jouw eitjes zijn.
spannend billy weer wachten vanmorgen weer echo gehad zag er niet goed uit heb nu rechts 2 follikels van 11 mm is dus in 3 dgn 1 mm gegroeid en er is er een bij gekomen de follikel links was verschrompeld dus t lijkt erop dat die gesprongen is gister dat betekend dat ie in 3 dgn 10 mm gegroeid zou moeten zijn want zondag had ik 10 mm li, zou kunnen kloppen had gister rare pijn maar aan de dikte van baarmoederslijmvlies zou t niet moeten kunnen want dat is net 7 mm dus ik mag zaterdag weer ik loop erg achter voor de tijd waar ik nu in me cyclus zit dus spannend wat eruit gaat komen we laten t maar op ons afkomen
Hmm, wat een rare cyclus. Klinkt wel een beetje zoals die van mij, voordat ik met Clomid begon. Iedere keer was er een eitje te zien, maar een paar dagen later was die weer verdwenen en zat er aan de andere kant weer een. Verdween die ook weer. Ik hoop voor jou dat het geen PCO is, maar aan de andere kant kunnen ze daar wel iets aan doen. Maar dat die ene al gesprongen zou zijn, zou wel heel snel zijn. De dikte van het baarmoederslijmvlies zegt naar mijn mening niet zoveel, want dat is bij iedereen verschillend. Bij mij varieert die tussen de 5 en 8 mm rondom de eisprong. Niet heel dik, maar zou voldoende moeten zijn. Even afwachten wat er zaterdag te zien is.
billy ff een vraagje heb je ook last van overgewicht? ik namelijk wel en daarom ben ik nu ook bij de dietiste op verwijzing van de gyn ,want t kan namelijk ook van t overgewicht zijn dat me cyclus zo raar doet.nou ja we wachten t wel even af
Nee, ik ben juist heel slank. Dus bij mij komt de PCO niet door overgewicht. Maar overgewicht kan inderdaad de cyclus/eisprong beinvloeden.
vanmorgen weer in zh geweest en nu was er helemaal niks meer te zien alleen die follikel links maar die was nog steeds verschrompeld,gyn denkt dat ie idd allang gesprongen is,moet maandag bloed prikken om te kijken of dat ook echt zo is,baarmoederslijmvlies nog steeds 7 mm als me menstruatie begint moet ik bellen en dan gaan we om de tafel om te kijken of ik mss aan de medicijnen moet komende cyclus
Hmm, nog geen duidelijkheid dus. Hebben jullie wel rond die eisprong geklust? Ik hoop dat voor jullie snel duidelijk wordt wat er mogelijk aan de hand is. Wanneer zou je menstruatie moeten komen?
we hebben wel rond eisprong geklust alleen gyn zei eitje is dan te klein geweest en baarmoederslijmvlies te dun dus ja logisch dat er niks gebeurt, dus verder idd nog niet echt duidelijkheid,maar wel gister licht in shock dat mijn lichaam dus niet naar behoren functioneert menstruatie geen idee zit nu op dag 27
zo afgelopen maandag bloedgeprikt vandaag uitlsag heb geen eisprong gehad,ik zal bij volgende bezoek eens vragen wat die felle kramp dan altijd geweest is,waarvan ik dacht dat t me eisprong was want die had ik vorige week ook moet nu wachten op me menstruatie word vanmiddag nog teruggebeld over de uitslag van t sperma onderzoek van me man
Wat vreemd inderdaad. Maar wel goed om te weten, toch? Hopelijk is er niets mis met het sperma. Laat maar weten als je de uitslag hebt.
ze hadden gister nog terug gebeld van t ziekenhuis sperma uitslag was goed ik moet nu wachten op me menstruatie maar die zit er aan te komen heb vanaf vannacht lichtroze afscheiding
Wat fijn dat de uitslag goed is! Nu hopen dat de menstruatie snel doorzet en dat jullie deze ronde al geholpen kunnen worden. Ik blijf het gek vinden dat je geen eisprong hebt gehad, terwijl je geen heel lange cyclus hebt. Normaal laat de menstruatie dan ook een tijd op zich wachten...
nou billy ik snap er zelf ook helemaal niks meer van want mss heb ik helemaal nog geen eisprong gehad terwijl ik dat zelf wel dacht. ik snap helemaal niks meer van me lijf idd voor me man wel fijn dat de uitslag goed is ik zelf voel me rot ik dacht als dat ook niet goed is ligt t tenminste aan ons samen nu ligt t alleen aan mij en dat vind ik wel heel erg mijn man verwijt mij niks maar is gewoon gevoel dat ik zelf heb kom er wel over heen en we slaan ons er samen door jij zit weer te wachten he ook spannend succes weer en we houden elkaar maar weer op de hoogte knuff
nou vannacht flink ongi geworden na 31 dgn dus zh gebeld ze bellen me straks terug over hoe en wat nu verder
Ah ok, en dan nu op naar de volgende ronde! Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik had van tevoren nooit gedacht dat ik minder vruchtbaar zou zijn. Ik leef redelijk gezond, sport regelmatig en heb een goed gewicht. Voor mij was het dan ook wel shock dat bij mij het probleem lag. Was wel al snel duidelijk, omdat mijn cyclus maar niet op gang kwam. Mijn man verwijt me ook niets, maar je bent toch teleurgesteld in je lichaam. Gelukkig is er aan veel kwaaltjes wel iets te doen. Bij de man kunnen ze weinig doen, mocht het slecht zijn. Hier inderdaad weer wachten. Normaal zou ik morgen het eerste bloed moeten spotten. Ik denk dat we zondag testen als er nog niets is te zien. Erg spannend!
ben nog terug gebeld omdat er de afgelopen cyclus wat onduidelijkheid is geweest ivm me follikels moet ik vanaf dag 10 weer met de cho gaan beginnen. ik was ook wel heel erg geschrokken ik heb wel overgewicht maar verder rook en drink ik niet.eet vrij gezond en beweeg ook regelmatig en omdat ik wel gewoon elke maand menstrueer en overgewicht komt ook wel in de familie voor en iedereen is gewoon zwanger geraakt dus ja maar loop nu bij de dietiste wel moeilijk ik moet zoveel na binnen werken op een dag haha maar t lukt tot nu toe elke dag dus we gaan vol goede moed vanaf dag 10 weer na t zh voor echo`s kijken hoe t deze cyclus gaat ow wat spannend voor je hoop voor je dat t raak is spannend hou me op de hoogte he