Helaas is deze ronde weer niet gelukt. Heb vandaag het eerste bloedverlies gehad. Had gisteren al getest, omdat ik eigenlijk zaterdag al het bloedverlies had verwacht, maar die was negatief. Toen wist ik eigenlijk al genoeg, maar ik wilde toch eerst mijn menstruatie afwachten. Je blijft toch een beetje hoop houden. Nu maar hopen dat mijn volgende eisprong niet met kerst is, want dan doen ze geen IUI. Moeten we een ronde overslaan...
ow billy wat vervelend voor je,hoe vaak krijg je iui??krijg ja daarna ook ivf?? ik was vrijdag ongi geworden en vanaf gister niks meer,vandaag bloedgeprikt en vanaf zondag weer voor echo`s sterkte vandaag knuff
hoe is t hier?? vandaag weer begonnen met de echo bloeduitslagen waren goed betekend dat mijn hormoonwaarden dus goed zijn gelukkig baarmoederslijmvlies en follikkels waren op schema voor dag 10 woensdag weer
Wat goed dat alles tot nu toe goed is. Nu afwachten of de follikels doorgroeien. Ik ben weer met de Clomid begonnen en heb donderdag weer een afspraak in het ziekenhuis voor een nieuwe follikelmeting. Ik hoop zo dat ik nog net voor kerst de IUI kan hebben, anders moet ik deze ronde overslaan.
he billy hoe was in t zh vandaag?? ik was gister en had rechts een follikel va 14 mm dus die is flink gegroeid in 3 dgn tijd,daarom moet ik morgen weer,lijkt goed nu spannend jij ook succes
Hey Sem, Mooi dat de follikel goed gegroeid is. Op welke cyclusdag zit je nu? Ben benieuwd hoe groot die morgen is. Ik heb vanavond pas een afspraak in het ziekenhuis. Ik hoop dat er een goede follikel te zien is. Ben ook benieuwd wat eventuele vervolgstappen zijn, als het weer niet zou lukken. Ik laat het nog weten hoe het is gegaan.
zat gister op dag 13 van de cyclus dus dat is wel goed en zondag was dag 10 en toen waren ze beide kanten onder de 10 mm en nu was links ook nog 10 en rechts 14 dus benieuwd morgen succes vanavond en ik hoor t wel weer knuff
Hey dames, ben ff niet geweest maar wel aan jullie gedacht! Vanuit hier wil ik jullie wel even fijne feestdagen toewensen! En hopelijk wordt 2013 het jaar voor jullie waarin een kleine verwacht wordt. Geef niet op en blijf positief! Het komt echt goed! Dikke knuf van mij, en we blijven duimen voor jullie! X
Goed nieuws! maandag (kerstavond) hebben we de IUI. Had vandaag op dag 9 van de cyclus al een follikel van 14.3 mm. Zondag terug voor de pregnyl en dan hopen op een mooi kerstcadeautje. Ben alleen bang dat zondag al mijn eisprong zal zijn, als de follikel nu al zo groot was. Maar ja, zondag wordt er in ieder geval geen IUI gedaan, dus ik heb weinig keus. We hoeven in ieder geval geen maand over te slaan. Ben zo blij! Ben van blijdschap helemaal vergeten te vragen wat we gaan doen als het weer niet lukt. Dan maar de volgende keer...
ow billy wat een goed nieuws voor je onze cyclus scheelt niet zoveel deze ronde. hopen dan maar dat je ei nog ff blijft zitten ik mag morgen weer. ff een vraagje waarom heb je altijd s avonds afspraak??
Mijn fertiliteitsarts heeft twee dagen in de week avondspreekuur. Daar maak ik dankbaar gebruik van, omdat ik dan minder vrij hoef te nemen op het werk. Laat je even weten hoe het is gegaan vandaag?
ow wat fijn voor je billy ik werk niet zoveel dus kan t wel eromheen plannen was vanmorgen weer geweest,links is helemaal niks meer te zien en die rechter is weer gekrompen,moet zondag weer heen,en dan moet ik waarschijnlijk vanaf volgende cyclus aan de pillen
Ja, ik werk fulltime, dus overdag naar het ziekenhuis is lastig. Ben blij dat ze die mogelijkheid hebben. Zo ging de cyclus bij mij ook. Was er een follikel, was die de keer erna weer weg. Het zou me niets verbazen als jij ook PCO hebt. Hopelijk kunnen ze je dan goed helpen met medicijnen. Bij mij zorgt het in ieder geval voor een mooie eisprong en een korte cyclus.
vanmorgen weer in t zh voor echo nu was rechts de follikel 20 mm dus we mogen aan de klusserij vanavond
Hey, dat is goed nieuws! Aan de slag dan maar. Dat wordt een gezellige kerst Ik heb eind van de middag de IUI. Ze zullen vast geen echo meer doen, dus ik zal nooit weten of mijn eitje al gesprongen is. Hopelijk nog niet! Mogen we allebei weer op het wachtbankje. Geniet van de feestdagen!
nou mijn man had voor t eerst last van prestatiedruk,dus helaas niet gelukt gister dus ik zal em vanavond wijs maken dat me ei al gesprongen is dan kunnen we verder en dan is deze ronde niet voor niks spannend vanmiddag succes weer
he billy hoe is met je?vervelend he dat wachten heb t nog nooit zo spannend gevonden als nu wanneer weet jij wat?? als ik me cyclus van 31 dgn aan hou dan zou ik zondag of maandag ongi moeten worden maar hopelijk niet natuurlijk
Hey Sem, Ja, nog steeds op het wachtbankje. Wordt nu wel spannend inderdaad. Ik zou tussen nu en zondag ongesteld kunnen worden. Het is bij jullie dus nog wel gelukt om te klussen? Ik hoop zo dat we allebei goed nieuws hebben na dit weekend! Het ene moment denk ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar op het andere moment voel ik niets en denk ik dat het wel weer mislukt zal zijn. Maar goed, nog even geduld hebben.
Spannend weekend dus voor jullie! Hoop dat er een hoop hier staan volgende week! Wel leuke feestdagen gehad? Hier lekker druk en Anne vond het allemaal te leyk om te gaan slapen. Fijn dat er nu weer een beetje ritme is haha! Nog 1 week en dan mag ik weer gaan werken. Wat gaat dat snel!