he billy ja t klussen was nog gelukt ik word helemaal gek van de zenuwen ik heb er echt nog nooit zo last van gehad als nu ben blij als weekend voorbij is zo ik ben me ei weer ff kwijt slaap lekker knuff
haha, wat bizar dat je nu zo zenuwachtig bent. Ik hoop voor je dat het niet voor niets is. Nog even doorzetten! Ikzelf ben juist behoorlijk rustig. Nou moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen dagen behoorlijk volgepland had. Morgen zullen we meer weten. Welterusten.
Nou, hier is het alweer einde verhaal. Vandaag het eerste bloed gespot. Weer niet gelukt. Wordt er nu wel moedeloos van. We hadden perfect zaad en alsnog lukt het niet. Dan ligt het dus echt aan mij. Pff, ik vind het wel steeds moeilijker worden. Hopelijk meer succes voor jou Sem.
ow billy wat ontzettend erg voor je ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, ga je wel verder met ivf straks of hoe gaat t traject na iui?? heel veel sterkte dikke knuff
Als het nodig mocht zijn, gaan we wel door met IVF ja. Meestal krijg je 6 pogingen IUI en daarna IVF. Ik wil het bij de volgende afspraak in het ziekenhuis met de arts bespreken. En, hoe is het bij jou? Nog geen verandering? Wanneer wil je eventueel gaan testen?
volgens mij is t ook over deze ronde vanmorgen een heel klein beetje bruin verlies gehad dus wacht t ff af
Hmm, inderdaad even afwachten of het doorzet. Ook ik ben nog het wachten tot het echt doorzet. Zal morgen wel zijn. Bel ik dan weer naar het ziekenhuis.
hier is t echt einde oefening deze ronde vanmiddag flink doorgezet morgen zh maar weer bellen ik voel me zo ontzettend rot had er zo goed gevoel over deze keer en voelde ook helemaal niks dat er een ongi aan zat te komen
Wat enorm klote sem. Ik begrijp precies hoe jij je voelt. Krop je gevoelens niet op, maar gooi het er allemaal uit. Dan kun je daarna weer door. Tenminste, zo ervaar ik dat. Ben benieuwd wat het plan van de gyn voor jullie zal zijn. Bij mij heeft het gisteren ook doorgezet, dus ik kan morgen weer met de Clomid beginnen.
he billy hoe is met je??hoever ben je inmiddels weer met behandeling?? ik heb deze maand ff een tussenstop kwa echo`s zit in verbouwing dus kwam niet goed uit 5 feb hebben we evaluatie gesprek met de gyn ben benieuwd
Hey Sem, Ik heb morgenavond weer een afspraak in het ziekenhuis. Ik schat dat ik zaterdag de IUI zal hebben. Tenminste, de laatste twee keer was die op dag 13 en morgen zit ik op dag 11. Ben benieuwd. Ik wil dan ook graag bespreken wat de vervolgstappen zullen zijn, want eerlijk gezegd heb ik niet veel vertrouwen meer in de IUI. Ah, jij deze maand dus geen echo's. Kan me voorstellen dat het lastig te combineren is met een verbouwing. Ik zal morgen nog wel laten weten hoe het is gegaan.
Nou, dat was even een grote tegenvaller. Het baarmoederslijmvlies was zo dun dat het bijna niet te zien was, laat staan te meten. De follikels waren ook slecht zichtbaar. Zaten meerdere kleine. Rechts 2 van ruim 13 mm en links 1 van 14.6 mm. Zaterdag dus geen IUI. Wordt waarschijnlijk maandag. Ik heb er helemaal geen vertrouwen in, want met zo'n dus slijmvlies is een zwangerschap echt onmogelijk. Waarschijnlijk volgende ronde overstappen op hormonen via prikken, omdat Clomid een negatief effect kan hebben op de dikte van het slijmvlies. Daarnaast moet ik morgen bloedprikken om oestrogeen te meten. Daar kon ook nog iets mis mee zijn. Pff, wat haat ik mijn lichaam op dit moment!
o billy wat vervelend voor je succes morgen met bloedprikken ik moet je eerlijk bekennen nu ik deze maand geen echo`s heb dat ik me heel rustig voel even geen druk enz enz heel stiekem hoop ik dat t raak zal zijn deze maand maar ja anders gaan we komende maand weer verder met de onderzoeken ed sterkte vandaag dikke knuff
Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis gegaan. Geen goed nieuws. De twee rechterfollikels waren bijna niets gegroeid en die aan de linkerkant was zelfs kleiner geworden. Daarnaast waren er nog verschillende kleinere follikels. PCO op en top. Baarmoederslijmvlies was 4.5 mm, nog steeds erg dun dus. Het lijkt er op dat ik resistent ben geworden voor de Clomid. Moest weer bloedprikken en morgen moet ik weer terug. Het kan dus nog wel even duren voordat de IUI zal zijn, als die deze ronde al komt. Volgende ronde dus waarschijnlijk overstappen op prikken, ipv Clomid...
Hey Sem, Toch nog een positieve wending. Maandag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest, toen was er nog altijd geen verandering. Gisteren nog eens terug voor de laatste kans en toen zat er ineens een enorme follikel. Ook het baarmoederslijmvlies was netjes. Heb dus meteen pregnyl gekregen en ik moet vandaag terug voor de IUI. Ben zo blij, had het echt niet meer verwacht. Hoe is het met jou? Nog steeds ontspannen? Wil de verbouwing een beetje opschieten?
billy wat fijn voor je ja hier ontspannen,lekker ff helemaal geen drukte betreft zh we moeten over 2 weken op gesprek,verbouwing gaat goed, voor de rest zien we wel ff heb stiekem natuurlijk in me hoofd wel al een kinderkamertje ingericht
Hey Sem, Bij jou nog ontwikkelingen? Hoe ver zit je nu in je cyclus? Ik heb vandaag roze gespot, dus mijn menstruatie komt er aan. Weer niet gelukt dus! Ik heb echt geen vertrouwen meer in de IUI. Hopelijk dat de nieuwe medicijnen een ander effect hebben...