midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    meid dat het niet ligt echt niet aan jouw hoor.het is gewoon echt dikke pech dat het niet lukt. misschien is het wle een mogelijkheid om eerder met ivf te beginnen.dan heb je nog meer kans van slagen.
    meid ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt. liefs esther

2. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je berichtje Esther. Ik moet straks terug naar het ziekenhuis. Ik moet nu gaan prikken en daar krijg ik dan instructies voor. Dan wil ik inderdaad bespreken of IVF niet beter zou zijn voor ons. Ben benieuwd.

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    He billy
    Sorry voor late reactie problemen met aansluiting in nieuwe huis en was ww vergeten van hier.
    Wat rot voor je dat weer niet gelukt was hier zelfde verhaal afgelopen vrijdag HSG gehad.uitslag was goed dus wij moete Verder klussen tot de 2 jaar om zijn.

Dikke knuff

4. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Fijn dat de HSG goed was. Is dan alles bij jou en je man goedgekeurd? Wat vind je er zelf van dat jullie nog tot de 2 jaar zelf aan de slag moeten? Dat houdt namelijk in dat je nog een dik half jaar zelf moeten proberen.

Ik ben deze ronde begonnen met de Fostimon injecties. Het prikken valt me mee. Vandaag follikelmeting gehad en moet woensdag weer terug. Was vandaag nog niet veel noemswaardig te zien. Rechts zat er een van 10 bij 15 mm en links zaten een hoop kleinere waarvan de grootste ook iets van 10 mm was. Afwachten dus.

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Bij ons beide is nu alles onderzocht en alles goed.ja t is vervelend dat we nu nog niet weten waar we aan toe zijn, als ik niet zwanger raak dan kunnen we vanaf sept in aanmerking komen voor ivf.maar dat willen we eigenlijk niet dus hopen dat t nu gaat lukken en anders stoppen we ermee helaas,

6. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zal nog eens wat van me laten horen ;).
    Afgelopen zaterdag de IUI weer gehad. De fostimon werkt dus zoals het hoort. Helaas is mijn baarmoederslijmvlies niet dikker geworden met deze nieuwe medicijnen, maar ook niet dunner. Het grote wachten is weer begonnen.

Sem, wat vreemd dat ze dan meteen met IVF beginnen als het in september nog niet gelukt is. Misschien dat jullie IUI wel zien zitten? Lijkt me minder ingrijpend dan IVF. Of willen jullie helemaal geen behandeling ondergaan?

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey billy

wat spannend dus weer voor jullie

ik denk dat de reden is om gelijk aan ivf te gaan omdat alle uitslagen goed zijn maar maakt niet uit
    wij willen sowieso geen behandeling.
    dat hadde we al heel snel besproken en daar waren we t ook over eens

8. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie er hetzelfde over denken, maar we hopen natuurlijk dat het spontaan gewoon gaat lukken.

9. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    billy hoe gaat t bij jou

hier toch weer de kriebels aangezien mijn cyclus beetje schommelt had ik ergens tussen vrijdag en vandaag ongi moeten worden maar er is nog niks,dus krijg stiekem toch ergens hoop wacht deze week af en anders weekend toch testje wagen

10. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben hier ook nog aan het wachten. Normaal zou ik donderdag of vrijdag het eerste bloed moeten spotten. Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik vrijdagavond gaan testen. Superspannend.

Oeh, wat spannend voor jou! Het zou toch geweldig zijn als het nu raak zou zijn. Kunnen we misschien wel ongeveer gelijk testen en dan hopelijk voor ons allebei positief! Houd me op de hoogte!

11. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey billy

hoe is??hier einde oefening deze ronde 1 e rood is al gespot
    heb echt een potje gejankt had stiekem na de hsg toch gehoopt dat t gelijk zou lukken,me gevoelens gaan beetje alle kanten op ene moment denk ik we zien wel hoe t loopt en nu voel ik me weer super rot
    nou ja morgen schijnt de zon weer ;)

12. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Vandaag eerste bloed gespot en ook net een potje gejankt. Voel me ook ontzettend rot. Wanneer gaat het nu eens lukken?! Hopelijk ben ik snel dit rotgevoel weer kwijt.

13. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow billy ik snap helemaal hoe je je voelt frustrerend he wij zijn gewoon nog met zijn 2 en over van t forum van deze groep.
    nou lekker janken en je rot voelen vanavond en morgen weer met een glimlach verder
    zo probeer ik t maar te doen
    dikke knuff

14. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Thanks, jij ook sterkte ermee!

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    billy hoe is met je??
    hier inmiddels nieuwe ronde ;)
    verder weinig nieuws en bij jou??

knuff

16. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Eigenlijk gaat het niet zo goed. Ik ben afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho. Daar was een cyste te zien op mijn linkereierstok van 4.5 cm. Heel raar, want ik had juist rechts mijn eisprong gehad. Ik mocht daarom dus niet beginnen met de hormooninjecties. Gisteren ben ik weer terug gegaan om te kijken of het gekrompen was, maar er was geen verandering. Ik mag dus nog steeds niet beginnen met spuiten. Donderdag word ik teruggebeld, nadat mijn arts heeft overlegd met de gynaecoloog. Hopelijk mag ik dan alsnog met de medicijnen beginnen.
    En zo is er iedere keer wel wat ;)

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow billy

uitgangsecho??wat is dat precies??
    jeetje t zit je ook niet mee he dikke knuff van mij

18. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nu ik met de injecties ben begonnen, moet ik iedere keer op dag 3 van de cyclus langskomen om te kijken of alles rustig is (dun baarmoederslijmvlies, rustige eierstokken). Dat is de uitgangsecho. Als ik namelijk al met de injecties zou beginnen, terwijl die cyste er zit, dan kan het zijn dat de groei van de cyste daardoor wordt gestimuleerd. Zoals nu blijkt is het dus eigenlijk wel goed dat ze die echo doen.

19. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou, geen goed nieuws. We moeten deze ronde overslaan. Over 3 weken moet ik terug om te kijken of de cyste weg is. Ik mag dus niet beginnen met spuiten. Deze ronde moeten we dus als verloren beschouwen.
    Ik vind het erg jammer, maar aan de andere kant geeft het ook wel rust. Even 3 weken geen ziekenhuis en polonaise aan mijn lijf. Gaan we daarna weer met volle moed verder.

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    billy wat een rot nieuws voor jullie maar idd probeer er even t positieve van t zien ff een maandje wat anders aan je hoofd even samen genieten van de leuke dingen en niet alleen bezig zijn met zwanger worden
    hopelijk kom je wat tot rust
    succes

knuff

Deel Deze Pagina