he billy hoe is met je??kom je ook wat tot rust nu of niet zo?? hier gaat t best toch weer spannend komende dagen,we wachten af knuff
Hey Sem, Ja, met mij gaat het wel prima. Ik vind het best heerlijk om een keer niet precies te weten wanneer mijn eisprong is en wanneer mijn wachtweken zijn begonnen. Anders ga je echt de dagen aftellen. Nu ben ik er veel minder mee bezig en dan gaat de tijd ook sneller. Dus voor nu wel fijn. Sporadisch check ik wel mijn temperatuur en afgelopen weekend had ik nog geen eisprong. Vind het wel fijn om te weten wanneer ik mijn menstruatie ongeveer kan verwachten. Maar dat gaat nog wel even duren dus. Ik heb wel het idee dat de cyste inmiddels weg is. Heb er geen last meer van. Volgende week donderdag heb ik pas weer een afspraak in het ziekenhuis. Jij zit dus weer bijna aan het einde van je cyclus? Blijft spannend he.
Hmm balen. Begint vermoeiend te worden he. Ik mag donderdag terug naar het ziekenhuis om te kijken of de cyste weg is. Ik heb inmiddels wel mijn eisprong gehad, gezien mijn temperatuur, al weet ik niet precies wanneer. Dus over een week of anderhalve week kan ik mijn menstruatie verwachten en dan hopelijk weer beginnen met spuiten.
Hey Sem, Afgelopen donderdag in het ziekenhuis geweest. De cyste was gelukkig weg. Nu mijn menstruatie afwachten en dan mag ik met weer nieuwe medicijnen beginnen. Blijkbaar staat Fostimon erom bekend dat er een groter risico op cystes is, dus ik ga vanaf nu over op de Puregon. Heeft jouw menstruatie trouwens echt doorgezet?
Ja menstruatie heeft doorgezet.vanaf volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen Spannend weer voor jullie
hoi billy hoe is met je??hier goed,op de een of andere manier is er aardig wat rust hier en ben ik er deze maand stuk minder mee bezig geweest komt ook dat ik erg druk heb gehad en ergens diep in me de hoop toch beetje hebben opgegeven. slaan de nieuwe medicijnen aan bij jou??
Hey Sem, De nieuwe medicijnen doen hun werk, al is het wel ietsje langzamer. Ik zit nu op dag 18 en heb vandaag de IUI gehad. Nu dus weer 2 weken afwachten. Scheelt dat ik de laatste wachtweek een week op vakantie ga, dus dat zal wel voor afleiding zorgen. Fijn dat je iets meer rust hebt, maar geef de moed niet op. Maar je kan de wachtweken wat luchtiger maken als je er niet de hele tijd mee bezig bent. Maar dat is iets wat je niet bewust kan doen...
wat fijn voor je dat je medicijnen helpen fijne vakantie alvast ik ben vannacht weer ongesteld geworden
Hey Sem, Hoe is het met je? Bij mij is het weer einde verhaal. Paar dagen geleden weer ongesteld geworden. Zucht... Zal het ooit lukken?
o billy wat vervelend voor je ik zit nu ergens op dag 15,heb ff gauw geteld ja ik vraag t me soms ook af alhoewel ik de laatste tijd er wel een stuk rustiger onder ben,heb t beetje naast me neer gelegd de teleurstelling is er wel elke keer maar geen grote drama`s meer als ik ongi word dikke knuff
billy hoe is nu met je??wanneer heb je weer iui??of ga je nu ivf traject in?? hier sinds een paar dagen giga pijnlijke borsten en veel afscheiding en ontzettend moe mss een teken mss weer niks we zullen t komende week meemaken toch stiekems spannend
Oh Sem, wat spannend! Ik hoop t zo voor je! Voor mij deze ronde waarschijnlijk geen IUI. Ben nu in het buitenland voor werk en heb deze week ergens mijn eisprong. Erg jammer. Maandag ben ik terug in Nederland en dan ga ik gelijk naar de gyn om te kijken of we deze ronde nog kunnen meepikken. Ook spannend dus.
hoe was bij de gyn vandaag?? ik ben zaterdag toch weer ongi geworden gelukkig waren we weekendje weg en had ik geen tijd om er lang bij stil te staan
Ah jammer dat het weer niet gelukt is. Fijn dat je wat afleiding had. Ik blijk nog geen eisprong gehad te hebben en er zat vocht/bloed in mijn baarmoeder. Dat was wel vreemd. Zij wilde deze cyclus afbreken, maar ik wil toch even met medicijnen verder gegaan (was er een weekje mee gestopt vanwege mijn reis) om te kijken of de follikels nog groeien. Nu moet ik donderdag weer terug om te kijken of dat inderdaad het geval is. Anders moet ik alsnog menstruatie op gaan wekken en dan is deze ronde sowieso verloren... Nog even afwachten dus.
Hey Sem, Hoe is het? Beetje over de teleurstelling heen? Zo vervelend als je allerlei symptomen ervaart en je dan toch ongi wordt. Pff Ik ben blij dat ik heb doorgezet bij de arts. Binnen drie dagen had ik nu een mooie follikel en mijn baarmoederslijmvlies is nog nooit zo dik geweest. Heb afgelopen zaterdag weer IUI gehad. Nu dus weer afwachten. lk heb weinig hoop dat het gelukt is, maar dan wordt deze cyclus in ieder geval wel meegeteld.
ja hoor ben weer over me dip heen haha dat is altijd de eerste 2 dagen en daarna lach ik weer verder elke keer denk ik dat ik t los heb gelaten maar als ik dan weer ongi word dan blijkt dat toch niet zo te zijn. wij gaan binnenkort samen eens bespreken hoe nu verder want ik trek t niet meer elke maand hoop en dan toch weer ongi, we willen niet de mmm in dus we moeten of zo verder of er streep onder gaan zetten dus ik ga me komende tijd goed overdenken fijn voor jou dat je toch iui heb gehad deze ronde spannend en mss toch goed teken dat alles goed uitzag hoop voor je
Hoi Sem, Ik begrijp heel goed dat die teleurstellingen iedere maand echt slopend zijn. Ik heb echter geen rust voordat we alles geprobeerd hebben, dus wij gaat stug door Goed van je dat je er samen met je vriend goed over gaat nadenken. Is het geen optie om het gewoon los te laten, maar geen anticonceptie te gebruiken? Dan stop je er nog niet helemaal mee. maar ben je er ook niet meer bewust mee bezig. Maar goed. dat is natuurlijk ook lastig he. Waarschijnlijk blijft het dan iedere maand spannend. Hopelijk kunnen jullie een beslissing nemen waar jullie allebei achter staan.