midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    dat gewoon los laten werkt niet dat zeggen we al een paar maanden tegen elkaar we doen gewoon waar we zin in hebben hebbe sex als we zin hebben en niet meer krampachtig en we zien wel maar dat werkt toch niet helemaal want elke maand denk ik toch weer ik ben er niet mee bezig geweest dus misschien............

knap van jullie dat jullie door gaan ieder moet doen waar die zich goed bij voelt.

knuff

2. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Ik ben afgelopen week weer ongesteld geworden. Helaas kan ik nog niet opnieuw met de medicijnen beginnen, want ik blijk op beide eierstokken een cyste te hebben, zucht. Ik heb ook IVF besproken met de arts. Bij mijn huidige ziekenhuis willen ze me nog niet doorverwijzen, omdat ze daar afspraken over hebben gemaakt met andere ziekenhuizen. Dan zou ik eerst nog een aantal keer IUI moeten krijgen. We zouden wel nu al naar Belgie kunnen, maar dat is natuurlijk een stukje verder reizen. Nog even goed over nadenken dus.

Hoe is het met jou?

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    he billy

wat rot voor jullie,hoe kom je opeens en die cyste`s??moete die vanzelf weggaan of hoe gaan ze je nu helpen.
    en is een ander zh in de buurt van jullie geen optie en hoeveel iui moet je nog hebben dan voor je ivf mag
    wat slopend allemaal voor jullie en ik vind echt knap dat jullie door gaan
    hier gaat goed moet deze week ergens ongi worden dacht ik zo verder heb ik t echt druk met van alles en nog wat dat verzet de gedachten wel maar ergens in je achterhoofd blijft t spoken.

heel veel succes met de keuze waar je nu voor staat

dikke knuff

4. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Tja, de cystes onstaan door de medicijnen. Blijkbaar ben ik er gevoelig voor of zo. Ik zou nog 3 keer IUI moeten krijgen voordat ik over mag op IVF, maar dat gaat wel lang duren als ik steeds een cyclus moet overslaan vanwege cystes. In mijn ziekenhuis doen ze geen IVF en ze hebben afspraken met andere ziekenhuizen in de regio dat ze dus langer moeten wachten voordat ze doorverwijzen...
    Ah, voor jou wordt het dus weer een beetje spannend. Fijn dat je je gedachten een beetje kan verzetten.

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi billy

en hoe gaat t??
    hier weer spannend inmiddels dag 32 en super pijn aan me borsten en misselijk maar sinds 2 dagen zo nu en dan ook beetje bruin verlies wat druppels
    niet getest wacht tot eind van de week
    afgelopen weekend me beste vriendin op bezoek gehad ze is zwanger en durfde niet te vertellen,had t er toch ff moeilijk mee niet gedacht maar toch wel
    nou dat was t weer ff voor nu voel me al heel de ochtend niet lekker dus op de bank voor filmpje ;)

6. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Sem,

Wat spannend! Ik vind het echt knap dat je zo lang kan wachten met testen. Het weekend is nog zo ver weg! ;) Heb je normaal ook altijd bruinverlies voor je menstruatie doorzet of is het altijd meteen rood?
    Ik begrijp precies hoe je je voelt mbt je vriendin. Je gunt het haar natuurlijk van harte, maar het steekt wel. Ik ben toen echt een heel weekend van streek geweest, omdat het je weer eens extra benadrukt dat het bij jezelf niet lukt.
    Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest. De cystes waren gelukkig weg en er was een nieuwe follikel zichtbaar. Ik mag niet aan de medicijnen, maar ze gaan wel IUI proberen als deze follikel uit zichzelf doorgroeit. Dan zouden we deze ronde toch weer mee kunnen pakken. Mag donderdag weer terug.
    Houd me op de hoogte Sem!

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    nee normaal ben ik gewoon in 1 x ongi en dan flink rood verlies
    t is nu echt al een paar dagen zo dat ik enkele druppels wat bruinig verlies heb inmiddels geen pijnlijke borsten meer
    ja ik heb helemaal niet de drang om te testen k wacht ff me langste cyclus af en die was ooit 44 dgn en daarna ga ik testen

ow wat fijn voor je dat je mss deze ronde toch kan doen duim voor je

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    vanmorgen echt door gezet eindelijk
    alleen nu nog beroerder zo pijn in me rug snap er niks van maar ok
    op na de volgende rond

9. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer Sem! Irritant dat iedere ronde steeds anders verloopt, zodat je toch weer hoop krijgt. Extra vervelend dat je je nu zo beroerd voelt.
    Ik moet zo weer naar t ziekenhuis. Kijken of de follikel is doorgegroeid.

Knuffel!

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    en billy hoe was je zh bezoekje??

11. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Goed. Mijn follikel was helemaal uit zichzelf doorgegroeid. Ik mocht dus toch nog een IUI doen. Deze telt helaas niet mee, omdat deze ronde niet met medicijnen is geweest. Ik moet er nog 3 met medicijnen.
    We hebben wel al een intakegesprek staan voor IVF op 29 juli (zal in een ander ziekenhuis zijn). Hopelijk is het niet meer nodig, maar ik ga er vanuit van wel.

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    o fijn dat je wel voor je iui mocht,wat stom dat deze dan niet mee telt,is alleen maar beter toch als zonder medicijnen gaat??
    spannend ik duim voor je

we hebben echt een prive clubje zo met ons beide ;)
    hier gaat goed verder dip alweer overheen en life goes on
    genieten van t mooie weer en de andere mooie dingen om ons heen
    zo af en toe probeer ik er ook nog maar de voordelen van in te zien
    helpt wel haha

13. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik breek heel even in, in jullie prive clubje! ;)
    Ik heb ook ooit meegedaan aan dit topic toen wij aan onze grote kinderwens begonnen! En zo af en toe lees ik jullie verhalen...ik ben ook nog steeds niet zwanger. En ik herken zo jullie problemen (vriendinnen zwanger, enz) maar wil even zeggen dat ik zooooo hoop dat we uiteindelijk ook bij dat zwanger-zijn-clubje horen. Maar wat is het moeilijk allemaal he! :(
    Heel veel sterkte gewenst voor jullie!!

14. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    welkom terug je mag wel bij ons prive clubje ;)
    mag ik vragen wat prolactinoom is?en is dat de reden dat je niet zanger bent??
    kan je wel op natuurlijke manier zwanger raken of alleen met hulp?
    sorry voor de vragen maar dan zijn we beetje bij en kunne we met zijn 3 en verder kletsen

15. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Billie en Sem,

Inmiddels zijn we al bijna 2 jaar bezig. Als ik er zo over terugdenk lijkt het nog niet zo lang geleden, maar dat betekent natuurlijk wel al 20 keer die teleurstelling. Ik heb al sinds begin van de week een beetje bruinverlies. Normaal begint mijn menstruatie dan 2 dagen later , maar nu is het na 4 dagen nog steeds niet doorgebroken. Zo frustrerend, ik wil gewoon verder. Heb zelfs al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor de uitgangsecho, maar als mijn menstruatie nog niet echt is begonnen, heeft dat niet veel zin.

16. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik moet wel ff goed gaan opletten billy85 en billie85 haha

billy spannend weer voor je hoop voor je dat t niet doorzet
    ik heb rare week en ik word zeker ongesteld komende ronde
    deze week eisprong weer eens gevoeld en ook van dat vieze slijm
    maar helaas heb ik deze week me arm gebroken op de goede dag,dus ja in t zh ipv in bed ;)
    hoe is verder met je billy
    met mij wel goed ik begin steeds meer rust te vinden op bepaalde dagen de dagen met rust worden er steeds meer hopelijk pakt dat een x goed uit

17. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Sem, hoe heb je je arm gebroken? Ben je gevallen? Wel balen dat het net op je vruchtbare dag was. De dagen ervoor nog wel geklust ;)? Fijn dat je wat meer rust hebt gevonden. Hopelijk heeft dat een positieve uitwerking.
    Ik heb afgelopen week juist mijn ogen uit mijn kop gejankt toen ik weer bloed begon te verliezen. De ene keer kan ik er beter omgaan dan andere keren. Deze keer dus duidelijk minder. Ik wil gewoon echt verder met IVF, omdat we voor mijn gevoel dan meer kans maken. Nog 2,5 week wachten en dan hebben we het intakegesprek.

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    haha billy nee de dagen ervoor ook niet zo drukke tijd gehad t kwam er steeds niet van haha slecht he
    arm gebroken omdat de schutting erop is gevallen dom dom dom

19. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Aiai! Bij mij is de menstruatie nu doorgebroken. Kunnen we weer verder met de volgende ronde...

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow billy wat ontzettend balen voor je
    maar als ik je vorige post goed begrijp mag je over 2 weken op intake voor je ivf toch??dat is voor jou toch positief ik hoop zo voor je dat t dan wel gaat lukken

dikke knuff

Deel Deze Pagina