midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    en vandaag weer ongesteld geworden voor de afwisseling

2. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,
    Sorry dat ik nu pas reageer, maar heb het de afgelopen dagen echt superdruk gehad!
    Ja, je gaat er eigenlijk iedere keer al vanuit, maar het rotgevoel wordt er niet minder van. Hebben jullie al besloten of jullie nog door gaan met proberen? Je hebt een tijdje terug aangegeven dat je misschien wel wilde stoppen, omdat je die teleurstelling iedere maand niet meer wilde.
    Wij gaan nog een ronde zelf proberen. Daarna moet ik aan de pil ivm de IVF...

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ook niks aan aan de pil weer
    spannend dan deze ronde

we hebben besloten niet meer specifiek te proberen maar t voorlopig maar op zijn beloop te laten
    ik ga sowieso niet meer aan de ac want voel me nu veel beter en me migraine is heel stuk vermindert,condooms ziet ml niet zitten dus we zien wel,hij kan dat ook heel goed maar in mijn achterhoofd blijft er steeds een stemmetje van mss.
    maar heb afgelopen week niet hoeven huilen en voelde me eigenlijk ook niet echt teleurgesteld mmm raar he

4. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, bij mij kan de reactie ook iedere keer wisselen. Afgelopen keer viel het verdriet me mee, terwijl dat nu juist betekende dat we echt met IVF zouden gaan beginnen. Andere keren heb ik echt dagen nodig om er overheen te komen.
    Maar eigenlijk alleen maar fijn dat het minder zwaar wordt. Hopelijk blijft dat en worden jullie ooit verrast door een positieve test!

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey billy

hoe gaat t?
    inmiddels gestart met de ivf??spannend voor jullie

en hoe is met de andere dames die erbij zijn gekomen??

liefs

6. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Het gaat wel goed. We zijn nog niet begonnen met de IVF. Na mijn volgende menstruatie moet ik weer aan de pil. Op 3 oktober hebben we de intake, dus ik hoop dat ze dan kunnen aangeven wanneer we mogen starten. Hopelijk duurt het dan niet te lang meer, maar waarschijnlijk zal het pas ergens in november zijn.

Hoe is het met jou? Ben je er nog veel mee bezig of hebben jullie het een beetje los gelaten?

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik merk aan mezelf dat ik t steeds meer los kan laten,me man had dat allang
    ik richt me ook weer meer op andere dingen en begin op moment ook wel weer de voordelen in te zien van met zijn 2 en zijn
    weekendje weg plannen avondje musical
    spontaan met vrienden wat leuks doen en dan denk ow heerlijk dat dat gewoon kan zonder oppas te regelen of te zeggen nee kan niet want...........
    op moment gaat goed zo en genieten we nog meer van de dingen die we samen kunnen doen
    wil niet zeggen dat ik geen kindje meer wil maar me leven draait er niet meer om heb inmiddels wel rust gekregen en we hebben ons er eigenlijk min of meer bij neergelegd dat we samen blijven

8. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je er nu zo over kan denken en voelen, want dat kun je niet afdwingen. Het zal zeker voor meer rust zorgen. Ik hoop natuurlijk wel dat jullie uiteindelijk een keer zwanger mogen raken!

9. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Ik heb onverwachts nieuws: ik ben zwanger! En dat spontaan in de laatste ronde voor de start van IVF. Ik had al vanaf 5 dagen na de eisprong licht bloedverlies. Ik dacht toen nog: zou het een innesteling zijn? Maar het bloedverlies bleef maar aanhouden, dus ik dacht dat dit de aankondiging van mijn menstruatie was. Alleen zette het maar niet door. Normaal ben ik maximaal 12 dagen na de eisprong ongesteld. Gisteren was ik op dag 13 en het zette nog steeds niet door, dus deden we maar een test om een zwangerschap uit te sluiten. Dan hoefde ik ook geen hoop meer te hebben. Maar tot onze verbazing verscheen er ineens een tweede streepje! We konden het gewoon echt niet geloven en beseffen het eigenlijk nog steeds niet.
    Ik ben zo blij dat we nu niet door het IVF traject hoeven. Het is ons gewoon gelukt!

Ik begrijp dat dit misschien moeilijk is voor je om te lezen, maar ik hoop dat dit je moed geeft dat het bij jullie ook nog kan lukken.

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey billy

wat ontzettend fijn voor jullie van harte gefeliciteerd
    ben je nu dan op de natuurlijke manier zwanger geraakt??
    ze zeggen wel vaker he als je t los laat dan lukt t ;)
    nou geniet ervan
    je houd me wel op de hoogte he hoe t gaat??

haha nu ben ik nog de enige hier,want die andere kletsen ook niet meer mee
    wij blijven op de achtergrond ook wel moed houden,ik moet deze week weer ongi worden en dat word ik ook want de voortekenen zijn er weer,bruin verlies gister en nu dus zal morgen wel doorzetten

11. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, het is dus op de natuurlijke manier gelukt. Ik ga mijn best doen ervan te genieten, maar ik maak me wel een klein beetje zorgen om het bloedverlies. Hopelijk stopt dat snel.
    Ik zal je op de hoogte houden en jij moet mij ook op de hoogte houden he!

Knuffel!

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    maar mag je nu niet op extra controle dan omdat je blijft bloedverlies houden??

mijn ongi heeft net echt doorgezet ;(

13. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het bloedverlies lijkt zo goed als over. Als het toch blijft aanhiuden, dan zal ik wel vragen of ik op controle mag komen.

Klote dat je weer ongi bent geworden.

14. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Wauw billy heel bijzonder ! Gefeliciteerd!

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey dames, ik houd jullie nog steeds in de gaten, al reageer ik niet veel. Weet vaak gewoon niet wat te zeggen omdat jullie al zolang ermee bezig zijn. Ik gun het jullie zo!!
    En nu lees ik dat Billy spontaan zwanger is! WAUW!!! Wat een geweldig nieuws meid! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het kleintje goed plakken en mag je hem/haar over 9 maandjes in je armen houden.

Inmiddels zijn wij 'bezig' voor nummer 2. Onvoorstelbaar dat het alweer zolang geleden is dat we hier samen af zaten te tellen!

@Sem: nu jij nog!! Lees dat je ongi er weer is. Balen! Hopelijk gaat alles nog wel goed met je en mag ook jij snel een mooie test gaan zien!

16. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Zo choco alweer voor nr 2.
    Gaat hard. Spannend.
    Ik lees hier ook nog vaak mee en weet ook niet altijd wat ik moet zeggen.

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja, gaat idd hard he! We staan er weer hetzelfdd in als vorige keer: we zien wel, en hopen dat een tweede hummetje ons gegund is. Wil natuurlijk niks zeggen dat je er al 1 hebt. Geen haast dus, maar we hebben makkelijk praten natuurlijk.
    Hoe is het met jou verder?

@billy: hoe voel je je? Nog te vroeg voor evt kwaaltjes of..? Ben echt super blij voor je!

18. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Met ons heel goed.
    Onze kleine meid over een week alweer 15 maanden.
    Hebben jullie een reden zo kort op elkaar?

Wij willen ook in de toekomst een 2de erbij
    Denk misschien eind 2014 begin 2015 er weer eens over nadenken.

Hoop dat het voor Sem ook snel raak zal zijn.

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Niet echt een grote reden. We hebben altijd al gezegd dat we (mits mogelijk dan he) 2 kids willen die niet al te ver van elkaar zitten kwa leeftijd. We gaan ervanuit dat het min een half jaar duurt, dus zou er 2jr tussen onze kleintjes zitten.
    Dan hebben ze ook een beetje dezelfde levensfases. Beiden komen wij uit gezinnen waarbij de kinderen dicht 1,5-2jr van elkaar zitten, dus misschien is het ook wel gewenning en de band die wij met broers en zussen hebben daardoor.

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    haha t word nu wel eenzaam kletsen hier als enige niet zwangere;)

Deel Deze Pagina