midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wij zijn er ook nog! Schrijf wat je kwijt wil hoor! Wanneer is jullie volgende 'kans' zeg maar?

2. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Wat leuk om weer iets van jullie te horen. En bedankt voor de felicitaties! Heb eigenlijk nog niet echt kwaaltjes. Heb er eigenlijk ook niet op gelet omdat ik er vanuit ging dat ik ongesteld moest worden. Achteraf gezien heb ik nu wel een hogere temperatuur dan normaal na de eisprong (heb 2 keer gecheckt om te kijken of mijn ongi al zou doorbreken, toen ging er nog steeds geen belletje rinkelen). Af en toe heb ik flinke steekjes in mijn onderbuik en liezen en lijk ik veel sneller honger te hebben. Verder helemaal niets, maar het is inderdaad nog vroeg.

@ Choco, wat spannend dat jullie weer voor een tweede gaan. Ik vind het helemaal niet zo snel eigenlijk. Ik heb altijd gezegd dat ik niet teveel leeftijdsverschil tussen mijn kinderen zou willen. Met mijn voorgeschiedenis ga ik denk ik niet eens opnieuw aan de anticonceptie na de bevalling. Hopelijk is het snel raak voor jullie.

@ Sem, ik blijf hier gewoon meekletsen hoor. En choco zit nu weer in de 'zwanger worden' fase.

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Het voelt zo dubbel om het in dit topic te 'melden'.. heb net een test gedaan en ben zwanger van ons 2e mupke!
    Heb de afgelopen dagen wat vegen bloed gehad, maar verder niets bijzonders. Morgen zou mijn nod zijn, maar ik kon me niet inhouden.

Hoop zo dat jij dit ook mee mag maken binnenkort, Sem!

4. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wow, choco gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel alweer gelukt is. Zijn we bijna gelijk uitgerekend.

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja dat is waar! Wat leuk!
    Morgen eerst maar vk bellen, want ik weet door mijn vage cyclus dus niet hoever ik ben. Je krijgt toch 2 wkn 'kado' zeg maar? Maar door mijn langere cyclus weet ik niet hoe dat zit..

6. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Normaal ben je vier weken wanneer je op je NOD test. Weet je wanneer de eisprong is geweest? Twee weken na de eisprong ben je 4 weken zwanger, dus krijg je inderdaad twee weken cadeau.
    Ik heb 3 oktober mijn eerste echo. Kijken of ik dan op schema loop.

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja, las al ergens dat je bij de datum van de eisprong 2 weken op moet tellen. Gelukkig weet ik die exacte datum, dus weet het nu :p Tnx!

8. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Wauw gefeliciteerd Choco!!

9. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    choco van harte gefeliteerd
    snel gegaan ;)bij jullie eerste kindje had ook niet zolang geduurd toch??

onze volgende kans is begin okt he maar dan ben ik een week van huis haha dus dan in nov maar weer proberen ;)
    we proberen t wat los te laten niet meer zo te timen maar in me achterhoofd blijft t spelen

gerda
    je bent weer bij aan t houden zie ik aan je onderschrift,ook voor een tweede??

haha nu ben ik weer de enige niet zwangere ;)

10. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi Sem,
    Nee hoor voorlopig nog geen 2de.
    Pil valt me het laatste jaar een beetje tegen en wil het zonder proberen.
    Misschien eind 2014, begin 2015 proberen voor een 2de.

Xx

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sem: goed dat je het zo ziet. Dan blijft het klussen iig leuk, en wie weet lukt het spontaan wel omdat je niet 'moet'. Echt knap dat je er zo in staat, respect!
    Vorige zw was ik ook in ronde 4 zwanger. Toevallig ook op de 22e een positieve test gehad! Puur toeval, grappig he?

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    wat grappig 2 x t zelfde
    geniet ervan

wij genieten gewoon nog van de samen lekker onverwachts weekendje weg oid,dat word met een kindje toch wat lastiger en om ons heen raken er genoeg zwanger op moment dus genieten we daarvan
    binnenkort voor t eerst op kraambezoek sinds we zelf bezig zijn en weten dat t niet echt lukt,benieuwd hoe dat gaat t is bij me beste vriendin en zij weet ervan scheelt hopelijk wel

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh dat zal wel even wennen zijn denk ik.
    Idd nu lekker van elkaar genieten. Je hebt groot gelijk! Als het tussen jullie maar goed zit. Volgens mij wordt je relatie alleen maar sterker zo.
    Ik vind jullie kijk op de hele situatie erg goed! En knap. Het doet toch veel met je.

14. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    he billy

ben je inmiddels al bij de gyn geweest??hoe gaat t verder met je??

15. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hey Sem,

Ja, ik ben afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest voor een echo en we hebben een knipperlichtje gezien! Het zat ook mooi in het midden van mijn baarmoeder. Zo fijn om te zien dat er echt iets zit, want ik merk er zelf nog weinig van. Ben veel moe, maar niet misselijk of zo. Heb wel gevoelige borsten. Vanochtend zag ik ineens dat ik al een klein buikje begin te krijgen. Ik dacht dat ik voorlopig nog niets zou zien, maar moet misschien toch alvast rekening houden met mijn kleren...

Hoe is het met jou?

16. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hier gaat goed,onze focus ligt momenteel aan ons huisje af maken grote verbouwing is allang achter de rug maar nog veel kleine dingen
    en we genieten gewoon samen van alles om ons heen,gaan de laatste tijd weer vaker uit leuke dingen doen met vrienden ,dat doet echt goed,en dan zien we wel waar we ooit eindigen.
    nu druk bezig een leuk kraam kado te vinden voor me beste vriendin die in dec is uitgerekend
    ja al met al gaat t prima af en toe nog dipje natuurlijk

fijn dat t goed met je gaat

choco hoe gaat t met jou zwangerschap??

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey gaat ook prima. Nog 2 weken wachten voor de echo. We hebben afgelopen weekend beiden gezinnen ingelicht. Geen gedoe en smoesjes dus, aangezien er wat feestjes aankomen. verder beetje misselijk af en toe en vermoeid.. Maar dat herken ik wel.

Jullie verbouwing al bijna klaar dan! Mooi! Fijn dat je.van andere dingen ook lekker kunt genieten. Een dipje is helemaal te begrijpen hoor! Zeker als je zwangeren in je omgeving hebt zal dat niet makkelijk zijn, hoe blij je ook voor ze bent.
    Weet je al wat voor kraamkado je gaat geven? Vind je dat dubbel om uit te gaan zoeken, of valt het mee?

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ja weet t al.t is traditie om nike`s te kopen van die kleintjes en ik
    ga een mand kopen en daar doe ik dan allemaal zwitsal spulletjes in en dan met een leuke knuffel ofzo
    op zich heb ik er minder moeite mee dan gedacht en hoop dat t met kraambezoek ook niet te moeilijk word,scheelt wel me vriendin weet dat t bij ons niet lukt en ze vond t toen ook moeilijk om te zeggen dat zij zo snel zwanger was,dus we zullen zien hoe t kraambezoek verloopt tegen die tijd,ik verheug me er toch wel op,onze droom was ooit om net als onze moeders die vriendinnen zijn en samen zwanger waren dat ons dat ook zou lukken haha

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Leuk idee, die mand!
    Fijn dat je het er minder moeilijk mee hebt. Gelukkig weet je vriendin ervan.
    Dat samen zwanger zijn is dan misschien niet gelukt, maar dat komt wel goed. Voor nu dan ook maar een beetje meegenieten met haar.

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hoi hoi

hoe is met de zwangere??
    hier geen nieuws behalve dan dat ik ongi moet worden en aan de voortekenen te voelen zal t wel beginnen een deze dagen

Deel Deze Pagina