Hey, Ook ik wil even mijn blijdschap met jullie delen...2 maanden geleden getrouwd en eind oktober gestopt met de pil. Zo benieuwd hoe alles gaat lopen....zo benieuwd of het ons gaat lukken.... Voorlopig lees ik overal dat de meeste lichamen er wel een half jaar tot een jaar over doen. Kijken jullie al op calculators voor de eisprong? Ik wacht maar af het eerste half jaar... grtjs
@sem: wat fijn voor je man! Thuiszitten is niks nu. Hopelijk heeft hij het naar zijn zin op het werk. Scheelt enorm dat je meteen door kunt!
welkom hier even ter aanvulling wij zijn t clubje dat in 2011 is gestopt met de anticonceptie inmiddels velen zwanger en van de laatste paar actieve gebruikers ook iedereen zwanger behalve ik dus de fase van calculators enz enz ben ik al voorbij gefeliciteerd met je huwelijk en hopelijk ben je snel zwanger
Hoi! Spannend Choco & Billy Waarom kiezen jullie beide voor de combi test? Door jullie leeftijd of gewoon dat je zeker wilt zijn? Gelukkig nemen jullie kwaaltjes af. Mag ook wel nu jullie rond de 12 wkn zijn. Hihi. @Sem, ik vind jullie wel heel sterk. Heb ik echt respect voor. Met mij gaat het goed. Wacht op m'n menstruatie. A.s. donderdag. Ben benieuwd.
Hoi Sunshine, Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Spannende tijd wordt het voor jullie en het afwachten. Succes!
@gerda: ik ben 27 dus niet vanwegen mn leeftijd de keuze. Meer omdat we wat zekerheid willen en evt erop voor kunnen bereiden als het bijv een down kindje zal zijn. Dat weten we liever nu dan bij de geboorte. Deze test is ongevaarlijk en daarna kunnen we altijd nog kijken of we nog andere willen laten doen. Aangezien het niet in de fam voorkomt en bij de eerste de kans ook nihil was, verwacht ik niets. Maar je weet maar nooit.
Ja, wij willen gewoon weten wat we kunnen verwachten. Ik ben zelf 28, dus niet vanwege de leeftijd. Ik heb vanmorgen de nekplooimeting gehad: 1.3 cm, dus dat was erg mooi. Verder zag alles er ook in orde uit! Helemaal blij! We hebben ons hummeltje weer goed en lang mogen bekijken. Ben me nu weer helemaal bewust van mijn zwangerschap. We hebben ook weer mooie echofoto's meegekregen, dus dat is ook mooi meegenomen. Ik ben blij dat we het gedaan hebben. Fijn om te weten dat alles goed gaat met de baby.
Hey ja alles goed hoor! Kleine lag lekker te zwaaien en spartelen. Ons meisje begon terug te zwaaien, zo lief! Maar de uitslag krijgen we nog, al was de nekplooimeting gewoon normaal zei ze. Hoe is het met jullie?
Mooi hoor. Bij mij lag het precies andersom. Zo fijn om te zien dat alles compleet is. Wij hebben ook al wat bewegingen gezien, maar echt heel actief was hij/zij niet, haha.
Hey, idem hier. Jullie al in kerstsferen? Ons huis is afgelopen weekend onder handen genomen. Gezellige sfeer er weer in. Hoe zit dat bij jullie?
Hey, Met mij gaat alles goed. Wij hebben afgelopen weekend ook de kerstboom opgezet. Heerlijk! Verder hebben we nog best veel dingen aan ons huis gedaan. Vooral kleine dingen die nog zijn blijven liggen. Het is nog steeds niet klaar, maar het wordt langzaamaan steeds meer 'af'. Ik heb trouwens vorige week voor het eerst ons hummeltje gevoeld. Gisteren voelde ik het weer. Zo bijzonder! Mijn man is jaloers dat hij er nog niets van meekrijgt. Nog even geduld. Choco, ik zie dat je 10 januari de 20-weken echo hebt. Dan hebben wij die ook! Dan is mijn verjaardag en ik wilde die echo graag op die dag. Heb jij al een voorgevoel van wat het gaat worden? Sem, sorry voor de babypraat. Heb jij nog leuke dingen op de planning staan?
haha maak niks uit,zo schijnt dat te gaan als je zwanger bent wij gaan nog een dagje naar scheveningen volgende week naar musical sister act en we gaan met de feestdagen samen weg naar berlijn 5 dagen, lekker ff alles achter ons laten de stress van t verbouwen en samen nieuwe plannen maken voor de toekomst die waarschijnlijk met zijn 2 en blijft de kamer die we als kinderkamer zouden willen heb ik nu een hele gezellige logeerkamer van maken en binnenkort ga ik de spullen die ik al had gekregen van me familie weg doen,de paar dingetjes die wij gekocht hadden gaan we in een doos doen en op zolder zetten