Wel goed hoor. En met jou? Hier weer aan de pil begonnen. Heb het 5 maanden zonder geprobeerd en op zich ging het met de menstruatie wel goed, alleen voelde me verder heel snel gespannen enz en ik denk dat dat misschien door de hormonen komt. Ga het nu weer ff 3 mnd met de pil proberen en uitvogelen hoe ik me dan voel
Hey ja hier ook prima. Alles zn gangetje zeg maar he haha! @sem: hoe gaat het nu met je? Al een beetje gezakt met je zus of blijft het moeilijk nu? @gerda: hopelijk nu weer wat meer controle met pil? Kunnen goed de hormoben zijn ja.
hey choco t gaat wel redelijk goed,me zusje dat blijft moeilijk kan er niks aan doen gister stuurde ze foto van de echo en ze had gevraagd of ik mee wilde na de 9 maanden beurs maar dat kan ik echt niet opbrengen buiten dat om gaat t verder goed hoor,geniet van me huisje en me man en ik plannen en doen genoeg leuke dingen dus dat zit prima
Hey dames, Ook hier alles goed. Ik geniet van de zwangerschap, maar het gaat zo snel! We zijn nu bezig met de babykamer. Erg leuk! Sem, ik kan me voorstellen dat de zwangerschap van je zus een beetje pijnlijk blijft. In ieder geval fijn dat jij en je man er lekker op uit gaan. Lekker van elkaar genieten.
@sem: helaas is het geen knop die je vrolijk uit kan zetten. Hopelijk begrijpt ze wel dat je een bezoek aan zo'n beurs niet trekt.. zal van haar kant denk ik ook best moeilijk zijn om je hier nog wel bij te betrekken zonder je ogen uit te steken zeg maar. Ik hoop dat haar zwangerschap niet tussen jullie in gaat staan. Wel fijn dat je lekker van het leven geniet met je man. Wat zij jullie ook sterk samen ondanks alles. Echt zoo goed!! @billy: schelen wij nu echt maar 1 dag? Leuk hoor de kamer inrichten! Dan wordt alles nog echter he. Hier hebben we voor onze dochter een nieuwe kamer gekocht. Meubels staan in elkaar, nu de aankleding nog. De babykamer was neutraal, en blijft ook zo. De roze accesoires gaan mee naar haar nieuwe kamer. Voor de baby maak ik weer nieuwe. Nog steeds zijn we aan het bakkeleien over de naam.. wordt er gek van! Dacht nog 2 namen over te hebben (tess en nora) maar nu komt ml aan dat ie mijn eerstekeuze (nora) ineens niet meer zo leuk vindt... zucht... en ik heb dat met tess sinds die als meest gegeven naam van 2013 bekend gemaakt is. Straks zit ze met nog 3 tess-en in de klas.. pff! The battle continues dus haha
Choco, we schelen 2 dagen als ik het goed zie. Heel dicht op elkaar in ieder geval. Hou maar op over namen zoeken. Voor een meisje hadden we tenminste nog opties, maar voor een jongen weten we het gewoon echt niet! Ik hoop echt dat we DE naam kunnen vinden.
Ja, het is inderdaad rustig. Maar vanuit hier is er ook weinig te melden. Alles gaat nog steeds super. Ik ben druk bezig met de babyuitzet. Ik wil namelijk zoveel mogelijk zelf maken/naaien. Is een hobby van me. Ik besef me ook steeds meer dat het allemaal zo snel gaat. Over ruim 2 maanden ga ik al met verlof. Ik heb op het werk ook nog allerlei dingen die ik graag voor die tijd wil afronden, dus ben al een planning aan het maken. Hoe gaat het met jullie? Nog leuke dingen gedaan, Sem? Of nog leuke dingen op de planning staan? Heb je de zwangerschap van je zusje al een plekje kunnen geven? En Choco, zijn jullie al uit de naam? Moeilijk is dat he! Ik denk dat wij er ondertussen wel uit zijn.
Hey! Ja hier ook weinig nieuws. Nog steeds geen vaste meisjesnaam.. ml heeft meer last van wisselende hormonen en meningen dan ik lijkt het wel. Hoop toch echt wel een deze dagen de knoop door te hakken hoor! Pff! @billy; ja gaat snel he! Toevallig.. ben ook weer aan het haken geslagen. Ben begonnen bij de zwangerschap van mn eerste met een plaid. Maar die is nog niet af dus daar ben ik weer aan begonnen. Ff lekker relaxed op de bank mn rust pakken met dat spul haha! Wat maak je zoal? Fotos!!
Ik heb nog niets af. We hebben laatst allerlei stofjes gekocht waarmee ik aan de slag kan. Ik ben van plan om een hoes te maken voor het aankleedkussen en ik heb stof voor een dekentje. Daarnaast wil ik nog een boxkleed maken, een hoes voor het voedingskussen, hoezen voor de kruiken en een trappelzak. Genoeg dus. Nu alleen nog de tijd vinden om het allemaal te maken, haha. We zijn in het weekend namelijk ook nog veel bezig met dingen afwerken in ons huis (schilderen, tuin, etc.). Maar als ik iets af heb, zal ik zeker foto's laten zien.
ja we zijn naar berlijn geweest en gaan met binnenkort weekje center parcs ja dat met me zusje blijft moeilijk,word alleen maar moeilijker ben helemaal de draad kwijt en voel me super rot hopelijk gaat snel over
Hey Sem, Wat lastig dat het juist steeds moeilijker wordt met je zusje. Ik hoop ook echt voor je dat je het snel een plekje kunt geven, want dit is natuurlijk niet fijn voor je.
Hoi Sem, Hier gaat alles goed. Heb echt bijzonder weinig last van de zwangerschap, gelukkig. De buik groeit goed, maar zorgt nog niet echt voor ongemak. Bizar dat ik de 30 weken alweer gepasseerd ben. Nog 5 weken werken en dan ga ik al met verlof! Begin wel steeds meer benieuwd te worden naar onze ukkepuk. Verder geniet ik er ook echt van dat het steeds langer licht is 's avonds. Wordt ik altijd actiever van. Hoe is het met de rest?
Hier ook weinig nieuws haha! Alles gaat goed dus de weekjes aftellen. Hoe gaat ie Sem? Al wat beter ivm je zus enzo?
met ons gaat t wel goed hoor,ben bezig om een andere baan te vinden zodat ik een bbl opleiding kan gaan doen weet niet niet precies hoe en wat. met me zusje heb ik helemaal geen contact meer momenteel,eerlijk gezegd vind ik t ook niet zo erg,ze heeft mij zo ontzettend gekwetst,ik kies nu voor mezelf
Oh dat is vervelend, geen contact meer. Maar ik begrijp jou helemaal en je hebt groot gelijk je niet verder te laten kwetsen. Hoe moeilijk het ook is, kan zij ook rekening met jou houden toch? Het zijn 2 uiterste dus lijkt me heel erg moeilijk. Hopelijk komt het nog wel goed. Wel een leuke zoektocht naar een nieuwe baan! Spannend! Kun je bij je huidige werk geen opleiding volgen? Succes iig! Gaat je vast lukken!
Hoi Sem, Wat goed van je dat je voor jezelf hebt gekozen. Als die hele situatie met je zus je alleen maar ellende oplevert, kun je beter (tijdelijk) geen contact hebben. Succes met het zoeken naar een nieuwe baan! Kun je je energie nu vooral daarin steken.