Dat méén je niet!!! Wist zij dat die naam ook op jullie lijstje stond? Wat hoop ik nu van niet.. Neemt niet weg dat het moet voelen als een klap in je gezicht. Niet vanwege haar maar algemeen met alles wat je mee hebt gemaakt. Hele dikke knuf vanuit hier die kant op!
Nee dat wist ze niet maar heeft wel met dingen t zelfde.wij hadden wat spul van nijntje en pooh zelf gekocht en nu heeft zij ook alles van nijntje en pooh en dat wist ze wel.och ja als we een goede band hadden vond ik t vast minder erg
Nou wel fijn om te weten dat de naam dus niet 'bewust' was. Ik heb wel een goede band met mijn zus en die is ook zwanger. Wij scheelden 8 weken dus hebben we het wel over namen gehad. Wij hadden nl een naam die we wel leuk vonden maar ik wist dat zij die op 1 hadden staan. Vandaar dus bewust niet gekozen. Wel balen dat je nu dus wel al die nijntje en pooh spullen bij haar ziet. ik blijf niet snappen dat ze ondanks haar blijdschap geen rekening met jouw gevoelens houdt.. ik zou dat niet kunnen hoor!
Jeetje Sem, wat enorm klote. Denk je het af te kunnen sluiten, krijg je dit. Wat een klap in het gezicht. Het is inderdaad dat je zusje het niet van jullie wist, maar dit maakt het wel lastig om verder te kunnen. Heel veel sterkte meid!
het is idd rot dat die naam boven aan jullie lijstje staat. maar als zij dat niet weet / wist kan zij daar toch ook niks aan doen. iemand die ik ken hebben ook heel lang gedaan over een kleine was ook geen reden gevonden. maar is nooit meer aan de pil begonnen. hadden het ook al lang op gegeven. maar in eens was daar het wonder en was ze zwanger. hoop voor jullie dat je je rust vind en dat je in de toekomst een mooi cadeautje krijgt.
Nee nog niet weg geweest Nog 3 weken werken en dan eindelijk vakantie en hopelijk afsluiting van een periode Jullie al weg geweest?
Hier gaat alles goed. Roan is een erg tevreden baby en hij slaapt goed. Tevreden ouders dus. Wel een gek idee dat ik over 3 weken weer moet beginnen met werken. Heb wel weer zin om mijn hersens aan het werk te zetten, maar ik ga het wel lastig vinden om mijn klein mannetje dan te moeten missen. Wat leuk dat jullie nog een vakantie in het vooruitzicht hebben. Sem, ik hoop voor jou dat je daarmee een periode kan afsluiten. Gerda, lees ik het goed dat je met de pil bent gestopt en dat je jouw cyclus weer aan het bijhouden bent? Gaan jullie voor een tweede? Choco, hoe gaat het met jou?
Hier ook alles goed. Yara begint het doorslapen al te snappen dus dat is erg fijn. Ik mag nog 4 weken genieten van mn verlof waarvan ml de laatste 3 ook vakantie heeft. We zien even wat het weer doet. Als het slechter wordt pakken we een last minute center parcs. Met dit mooie weer blijven we lekker thuis en gaan we wat dagjes weg. Jullie dus ook wat vakanties in het vooruitzicht. Billy; ook ik he ergens wel weer zin om te werken maar ergens ook weer niet haha! Iedereen iig fijne vakantie gewenst!
Goed om te horen Billy. Leuke naam ook voor jullie kleine man. Wel met de pil gestopt, maar nog niet voor een 2de hoor.
Hier gaat alles goed. Ik ben vorige week weer begonnen met werken en dat vind ik eigenlijk wel weer lekker. Natuurlijk mis ik Roan dan wel, maar gelukkig kan ik hem goed los laten als ik aan het werk ben. Hij heeft het ook naar zijn zin bij de opa's en oma's, dus dat helpt ook. Het is echt een tevreden mannetje die gelukkig ook goed slaapt
Hier gaat goed heerlijke vakantie gehad deze week alweer gewerkt komende maanden nog genoeg leuke dingen op planning staan
Wij willen volgend jaar zomer als onze dochter 3 jaar wordt voor een 2de proberen. Super leuk en ben heel benieuwd. Fijn Billy dat hij een tevreden mannetje is en het is wel weer lekker als je weer wat meer regelmaat krijgt in je leven met werken etc. Maar kan ook wel heel druk zijn. Heerlijk Sem dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Wat voor leuke dingen hebben jullie nog allemaal dan?
Nou gerda.... Nee we gaan volgende week weekend lang weekend met zeiljacht eiland hoppen op de wadden eilanden 50 jarig huwelijks feest opa en oma Lang weekend Brussel Voor de rest zien we wel weer
Hey dames, fijn te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie! Hier ook prima. Weer lekker het dagelijkse ritme nu ik weer werk. Begon het echt beu te raken thuis.. @Sem: Hopelijk hebben jullie goed weer daar met het eilandhoppen? Lijkt me wel leuk om eens te doen! Laat maar weten hoe het was @Gerda: spannend, voor een 2e gaan. Houd je ons op de hoogte?
Zal ik doen Chocoholic Duurt alleen nog wel eventjes Fijn om te lezen dat bij jullie ook alles goed gaat!