midden twintigers die in september/ oktober stoppen met anticonceptie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lievelot, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat een leuke dingen allemaal Sem! Veel plezier!

Spannend Gerda, de tweede staat op de planning! Ook al duurt het nog eventjes. Wij zullen niet zo lang wachten met een tweede, gezien de eerste al zo moeizaam ging. Hopelijk weet mijn lichaam nu hoe het moet ;) Houd ons op de hoogte inderdaad!

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je weer aan werken toe was, Choco. Had ik ook wel. Hoe bevalt het om 2 jonge kinderen te hebben? Houd je het hier bij of willen jullie misschien ooit nog een derde?

2. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Wanneer willen jullie voor een 2de gaan billy?

3. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het exacte moment hebben we nog niet besproken. Ik geef nu nog borstvoeding en ben sinds de bevalling nog niet ongesteld geweest. Mocht ik wanneer Roan 6 maanden is nog geen cyclus hebben, dan overweeg ik de borstvoeding te gaan afbouwen. Daarna kan het namelijk nog een tijdje duren voordat alles op gang komt en de cyclus was bij mij altijd al problematisch. Als Roan 9 maanden is denk ik dat we toch weer actief aan de slag willen. Dat zal dus ergens in het voorjaar zijn.

4. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Wel spannend ook weer.
    Hoop dat het nu wat sneller lukt.

Soms kan je cyclus veranderen he na een bevalling.

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Spannend Billy! Hopelijk gaat het sneller lukken dan bij Roan.

Het bevalt goed met 2 kindjes hoor. We hebben dan ook niks te klagen. De jongste is niet anders dan de oudste, levendig, lacht veel en huilt allern als er iets is. Heerlijk dus. Ik heb altijd gezegd dat ik er 2 zou willen, niet meer. Maar ik twijfel nu toch echt. Misschien zijn het de hormonen nog :p
    Gister een ontdekking gedaan bij de jongste.. Haar 1e tandje is door! Echt niet normaal.. Bij de oudste was dat pas met 8mnd. Ze heeft er niet eens last van gehad dus het verbaasde ons.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Me zusje is bevallen van een meisje Elize

7. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Haha, ik zou misschien ook wel 3 kids willen, dus ik begrijp je gevoel Choco! Maar goed, eerst maar eens kijken of een tweede lukt. Hopelijk laat die inderdaad minder lang op zich wachten. En al een eerste tandje! Dat is echt snel! Gelukkig heeft ze er niet echt last van. Ons mannetje kauwt al echt op mijn vinger alsof hij tanden heeft, maar tot nu toe nog geen tandje gevoeld.

@ Sem. Jeetje, je zus is bevallen. Hoe voelt dat voor jou? Is Elize nu ook de naam die jullie in gedachten hadden? Hopelijk kun je het een plekje geven.

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Ja t voelt dubbel kan t niet anders omschrijven
    ja wij hadden als meisjes naam Elisa in gedachten nou ja voorlopig
    komt er niks haha heb nog 2pilstrips liggen en dan
    stop ik weer een gaan we weer zien hoe t loopt

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heel begrijpelijk dat dubbele gevoel Sem! En dan ook nog eens die naam..
    Na die strips gaan jullie het weer proberen? Super! Hopelijk is het snel raak.

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Afgelopen week bij me zusje op kraam bezoek geweest
    lekker geknuffeld met baby
    t was moeilijk.emotioneel maar goed dat ik geweest ben

11. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat knap van je dat je op kraamvisite bent geweest. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk was.
    Jullie gaan het dus weer proberen? Hopelijk heeft de afgelopen pauze-periode jullie wat rust gegeven en hebben jullie weer moed en vertrouwen om ervoor te gaan.

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wat sterk van je! Zeker met de afgelopen tijd in je achterhoofd. Ik hoop er nog altijd op dat je zus begrip gaat tonen voor jou situatie om het even krom te zeggen..
    Hoe voel jij je nu? Toch wel opgelucht of nog steeds dubbel?

Deel Deze Pagina