@GSSDJ: Ik hoop ook niet dat we nog heel lang moeten wachten. Wil het liefst nu ongi worden (wie had dat ooit gedacht, dat ik ooit zou zeggen dat ik ongi wil worden )
Hoi, Hahahaha ja he, ik heb precies hetzelfde als jij. Elke dag hoop ik er weer op. Anders komen we ook niet veel verder toch Heb je wel al een zwangerschapstest gedaan?
Hoi, Het is inderdaad slopend dat wachten Hoeveel dagen ben jij nu 'overtijd' dan? Heb je voor de zekerheid een test gedaan?
Ik heb nog geen test gedaan. Denk eerlijk gezegt niet dat ik zwanger ben. Misschien toch dit weekend testen... Ik twijfel
Hey meiden Ik ben 4 oktober gestopt met de pil en volgens mijn banner zou dit weekend mijn ei komen als ik een normale cyclus gelijk heb. Nou lees ik heel veel over meiden die een tijd niet ongi worden en aangezien mijn cyclus voor de pil (10 jaar geleden) ook heel onregelmatig was hou ik daar dus ook rekening mee.. Nou begint mijn afscheiding gister en vandaag te veranderen (sorry voor het vieze verhaal), het is meer en ook witter en dunner aan het worden. Is dat een goed teken? Zou ik toch een "normale" cyclus gaan krijgen?
Hoi! Ik heb zelf ook een test gedaan en ik wist wel meteen dat daardoor mijn menstruatie niet uitblijft. Weet je wel waar je aan toe bent en dan weet je wel dat het waarschijnlijk door het 'ontpillen komt' Of je wacht nog een weekje, maar dat is wel moeilijk hoor De eerste keer kan altijd raak zijn Ik ben benieuwd! Groetjes
Hoi Mieks, Ik had dat ook altijd wel voordat ik ongesteld moest worden, maar dat was dan wel met de pil. Het zou wel een teken kunnen zijn, maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Het is gewoon wel spannend toch dit weekend voor jou En het zou wel heel fijn zijn als je al een normale cycles krijgt toch Groetjes
Oeh, spannend. De eerste die gaat testen! Laat het inderdaad maar weten. Ik heb 26 september mijn laatste pil genomen en ik zou volgens een normale cyclus van 28 dagen vorig weekend mijn eisprong gehad moeten hebben. Ik heb echter nog altijd geen eisprong gehad (volgens mijn temperatuur). Waarschijnlijk een eiloze cyclus dus. Hopelijk komt de menstruatie toch op tijd, zodat we voor ronde 2 kunnen gaan.
Hahahaha... Nee kheb me weten in te houden. De test staat al op de wastafel Dus kan morgen gelijk aan de gang
Hallo meiden Ik zie dat iedereen net of pas getrouwd is leuk leuk leuk.ik zelf ben in inmiddels 25 en in dec 5 jaar getrouwd,wij willen ook heel graag samen een wondertje,dus heb ik in sept mijn implanon laten verwijderen.Mijn cyclus is nog niet op gang en ik wacht rustig af heb geen zin in al dat gedoe met ovulatie testen ed,wel slik ik al vanaf ik geen anticonceptie meer heb foliumzuur en vislolie.en voor de rest niemand weet t alleen onze beide ouders en ik dronk toch al nooit alcohol dus dat probleem heb ik niet,succes iedereen liefs
Hej frummel. Join the club. Veel succes! Xx @ iedereen: mijn vermoedens zijn bevestigd. De test was negatief. Jammer zeg! Ben benieuwd wanneer ik ongi wordt. Iemand in de tussentijd al een test gedaan?
Hoi, JAMMER!! Was je zenuwachtig? En ben je teleurgesteld? Ik was het toen wel een heel klein beetje, maarja je moet echt heel veel geluk hebben al meteen de 1ste ronde zwanger te raken. Ben ook nog steeds niet ongi hoor, dag 44 alweer Maarja, we kunnen alleen maar wachten, wachten, wachten Ze zeggen dat je er niet teveel bij na moet denken, is stiekem wel moeilijk hoor Iedereen een fijne dag vandaag!! Groetjes