Mwa... Niet zenuwachtig of teleurgesteld. Je hoopt natuurlijk dat je 2 streepjes te zien krijgt. Maar ik had al zo'n vermoeden. Is idd moeilijk om er niet bij na te denken. Moeten we met zn allen maar wachten op onze eerste natuurlijke menstruatie. Spannend weer. Is er geen manier om die op te wekken? heel hard sexen ofzo... Hahaha.
Hahahahaha nou als dat helpt, begin ik er nu al aan Ze zeggen dat je bepaalde thee of kruiden kunt gebruiken enz om het op te wekken, maar of dat helpt.... Of naar de dokter gaan die hebben ook wel van die medicijnen, maar dan is het ook weer niet natuurlijk. Ach joh we wachten maar gewoon, het komt vanzelf een keertje Misschien kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden? Groetjes
Hoi Billy85, Ja ik hoop het voor ons allemaal Irritant he dat je nu eigenlijk stilstaat omdat de menstruatie maar niet komt. Zo komen we ook niet verder Groetjes
Jammer dat de test negatief was Angela! Hopelijk komt de menstruatie snel, zodat je ronde 2 in kunt. Of misschien heb je over een paar dagen wel een positieve test... @ GSSDJ: Ja, is inderdaad frustrerend als het allemaal stil staat. Maar aan de andere kant weet je dat het even kan duren voordat de natuurlijk cyclus op gang komt. Ben tenslotte ruim 10 jaar aan de pil geweest. Maar je hoopt toch die ene uitzondering te zijn... Wanneer mag de volgende testen? Vind het wel spannend om het bij iedereen te volgen.
Wij zijn 10 okt gestopt met de pil. Pas dus. Ik had voordat ik de pil gebruikte een regelmatige cyclus, zelfs op de tijd nauwkeurig, grappig hè! Toen ik de pil ging slikken, bleef dit. Nu ben ik nog niet ongesteld geweest. Moet dit 8 november worden. We zijn uiteraard wel aan het oefenen haha, helemaal nu ik vlakbij m'n eisprong zit. Toch wel spannend als je je bedenkt dat het zou kunnen dat het dan al raak is. Ga er maar niet vanuit, dan kan het altijd meevallen. Merk wel dat zodra je stopt er ook echt klaar voor bent. Wat is wachten dan lastig. Zucht... Ik gebruik trouwens multivitamine waar foliumzuur in zit. 0,4mg. Dan hoef ik niet extra foliumzuur daarnaast te slikken hè?
Ik slik gravitamon. Ook een multivitamine. Maar dan speciaal voor rond de zwangerschap. Zit precies de goeie hoeveelheid van vanalles in.
Na alle pagina's te hebben doorgelezen zal ik mijn verhaal ook delen. 25 jaar, getrouwd en nog steeds wachtende op m'n eerste natuurlijke menstruatie. Ik ben 15 september gestopt met de pil. Daarna netjes ongesteld geweest maar daarna is het erg stil.... Met de pil had ik een cyclus van 28 dagen. Kon de klok erop gelijkzetten. Volgens mijn pil-cyclus moest ik 14 oktober ongesteld worden maar helaas....helemaal niks ! We zitten inmiddels op dag 38 van m'n cyclus. Baal er flink van. Ik had toch ergens de hoop dat ik een normale cyclus zou hebben. Heb wel al meerdere malen flinke buikkrampen gehad maar geen idee waar dit door komt. In ieder geval niet door innesteling want wij hebben er bewust voor gekozen om mijn een natuurlijke cyclus af te wachten. Afgelopen vrijdag moet ik voor een andere klacht naar de huisarts. Gelijk aangegeven dat wij gestopt zijn met de pil en dan m'n menstruatie erg lang uitblijft. Huisarts schonk hier niet veel aandacht aan en zei dat dat wel normaal kan zijn. Wachten duurt lang en daarom kan je nog wel eens aan je eigen lichaam gaan twijfelen. Er zit niks anders op dan wachten, wachten en nog eens wachten.
Het is de zwangerworden multivitamine van Etos. Dus wel speciaal daarvoor, alleen ik had eerst een potje foliumzuur, maar nu overgestapt naar multivitamine waar het in zit. Eruit 400mcg in, dus volgens mij hoef je dan daarnaast geen losse foliumzuur te slikken
hoi gssdj ik heb 29 sept mijn implanon laten verwijderen en vanmorgen een test gedaan ja ik weet snel snel maar ben al 2 weken misselijk en super pijnlijke borsten en vooral mijn tepels en een paar x licht roze bloedverlies,maar helaas test negatief.ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn want dat werk averechts heb ik begrepen
Ik slik alleen foliumzuur Heb wel al 2 dagen best wel af en toe buikpijn, dus ik hoop aankomende week ongesteld te worden. @sem frummel: Ja ze zeggen het idd allemaal niet teveel over nadenken, maarja was dat maar altijd zo makkelijk
Ja ik ook 8 jaar, maar ooit komt de dag dat we weer ongesteld zijn En dan zijn we nog nooit zo blij geweest Hihihihi
Hoi Bolletje86, Hier ook dag 44 alweer Had vanmorgen ook zoiets van, sjonge jonge waarom duurt het zo lang. En idd je lichaam kan je goed in de maling nemen Groetjes
Hoi Bolletje en GSSDJ, Hier nog iemand die aan het wachten is op haar eerste menstruatie.. Ben 20 september gestopt met de pil maar nog steeds geen menstruatie gehad.. Natuurlijk wel de week erna mijn onttrekkingsbloeding maar verder niks.. Heb vorige week woensdag wel een testje gedaan maar helemaal niks.. Hebben jullie al een zwangerschapstest gedaan? En wanneer zou ik weer eens testen? Groetjes sanne
Moet nog even 'bijlezen' hoor. Tijdje niet geweest.. Afgelopen weekend eindelijk ongi geworden na het stoppen met de pil (en onttrekkingsbloeding). Ben nog nooit zo blij geweest met mn ongi haha! Maar goed, 40 dagen dus. Hopelijk gaat het nu een beetje normaal worden... @Sannedb1985: Je ziet dus dat het nog wel wat dagen kan gaan duren. Mijn HA zei dat het bij haar dus 8 maanden had geduurd voordat alles op gang kwam. Afwachten dus
He chocoholic! Wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden.. Bij mij echt nog niks te bespeuren. Geen krampje of pijn in de rug of niks... Heb nog steeds de hoop dat het een zwangerschap is.. haha Groetjes
Hoi, Heb je zwangerschapsverschijnselen? Ik heb zelf ook een zwangerschapstest gedaan, maar negatief. Wacht het nog even af, kan zijn dat je lichaam nog in de war is omdat je geen pil meer slikt. En anders kun je voor de zekerheid deze week nog een testje doen of vragen of je huisarts een testje voor je wil doen, dan heb je helemaal zekerheid Groetjes!
Dames, Ik ook nog niks hoor. Dag 45 alweer. Maar ik heb wel al sinds het weekend regelmatig buikpijn en beetje rugpijn. Wie weet deze week.........