We hebben vakantie en gaan er graag op uit. Wie heeft er leuke ideeën in omgeving midden NL, graag iets binnen voor een kind van net 2 jaar? Zwembad, binnenspeeltuin en Nijntje museum kennen we al
Behalen het standaard, dierentuin, speeltuin, kinderboerderij, het bos doen we ook aan geocaching. Uk zegt dan schat zoeken.
Voor een jongen Spoorwegmuseum, leuk grote treinen bekijken! Ook leuk museum speelklok, met allemaal muziek. In tivoli is deze week weer mijn eerste tivoli, muziek evenement. Een theater voorstelling. Wintercircus is in de jaarbeurs. Ipv een gewoon zwembad in de buurt eentje verder weg die jullie nog niet kennen. Net zoals indoor speeltuinen, en zijn er genoeg. Als je altijd naar ballorig gaat ga je een keer naar monkeytown of de pretfabriek.
Ik heb 2 jongens, dus weet niet precies wat leuk is voor een meisje. en TS zegt alleen maar een kindje van 2. dus geen idee of het een jongen of meisje is
Spoorwegmuseum is zeker leuk voor meisjes Verder (nog) geen ervaring met die leeftijd, alleen met oudere kinderen. Dus lees graag mee
Wandelen doen wij veel, kinderboerderij en ook dezelfde kinderboerderij regelmatig, voor een 2 jarige maakt dat echt niet uit. Voor ons wel.... Ik ben zelf nog nooit in een overdekte speeltuin geweest, ik weet niet waarom. Dierentuin doet het ook goed, verder gewoon naar het winkelcentrum gaan en dan een autootje voor een winkel pakken en hij/zij daar lekker in laten klimmen. Werkt ook goed. Het zijn kleine dingen hier die we doen met ZL. Hond uitlaten, samen hebben ze het heel druk met takjes en blaadjes en ik loop er alleen maar bij om veiligheid en rust te houden. Verder doe ik veel lopende, naar de supermarkt toe samen, wandelwagen mee voor in de supermarkt maar we lopen er samen heen en terug lukt ook al bijna helemaal.