Mijn kleine schatje van 3 weken oud (2 weken te laat geboren) is sinds gister ineens heel huilerig. Slaapt s nachts slecht en overdag ook. Wil bij ons zijn en op onze pink sabbelen. Hij drinkt minder goed, valt in slaap stopt met drinken en 15 min later heeft hij weer honger. Ik vind hem sneu nu. Weet niet wat hij heeft. Sprongetje? We laten hem niet huilen, maar soms denk ik dat ff huilen best kan. Hoe lang laten jullie hem huilen? Wij pakken hem nu direct op.
Pak hem maar lekker bij je!! Hij is nog zo klein hij heeft jullie echt nodig! Laten huilen deden wij met 3 weken nog echt niet! Tja, wat het is...kan van alles zijn: mamahonger, krampjes, ritme vinden... Ik zou hem lekker volgen in zijn ritme en lekker veel knuffelen!
toen viktor 3 weken was pakte ik hem ook gelijk op, nu laat ik hem soms 5 heeeeel soms 10 minuten huilen, geef je borstvoeding of flesvoeding? het kunnen ook regeldagen zijn. daar heb ik met viktor ook heel veel last van gehad. veel succes, ik had ook heel veel moeite met regeldagen.
had hij geen last van de warmte? er is natuurlijk verschil in huilen/jengelen maar als hij jengeld dan kun je dat best even laten duren hoor. soms duurt het gewoon even voordat ze in slaap vallen. overstuur laten huilen heb ik nooit laten doen maar jengelen wel.