Dames.... ik heb toch iets raars? Sinds gisteren heb de gehele dag door om de zoveel minuten zo kippenvel vlaag. En ik heb het niet echt koud. Zou ik een griep krijgen? Zal wel geen zwschapssymptoom zijn, wel? Want ik meen me te herinneren dat ik zo'n kacheltjes was tijdens de zwangerschap van mn zoontje. Iemand ervaring hiermee?
Ik zou niet weten waar het vandaan komt...hier heb ik het ook. Heel gek de kachel staat op 22,5 graad zoals normaal maar zit af en toe helemaal te bibberen...vanmiddag had ik gewoon blauwe nagels en lippen van de kou. 17e was mijn nod....nog steeds niets, dus ik ga morgen testen en dan laat ik het nog wel even weten Hoop op iets positiefs voor ons, heb geen zin om ziek te worden eigenlijk
Ik heb het normaal ijskoud maar nu ik zwanger ben, ben ik echt een kacheltje. Makkelijk nu in de winter hihi
Bedankt voor de reacties! Tijdens de zwangerschap van ons zoontje kan ik met herinneren dat ik (laatste deel van de zwangerschap) een kacheltje was. Ik heb het niet echt koud, dat is het rare. En dan echt om de paar minuten die kippenvel. Dorien88.... spannend! Ik ben benieuwd! Maaruh... 22,5 graden? Oef.. dan ben je echt een kouwkleum!
Hey dames, Heb getest...maar negatief:x heb sinds vanmorgen ook flinke spierpijnen dus denk dat ik ziekjes ga worden. Tja heb het sneller koud dat klopt. Maar ml heeft het snel warm maar vind deze tempratuur ook lekker. Mare is dat zo warm dan? Hoop dat het voor jullie wel positief nieuws mag worden, ik wacht intussen gewoon maar weer af..... knuffels dorien
Ik weet niet meer hoe warm het thuis altijd was, ben daar al weg sinds me 16e. Moet zeggen dat ik het ook doe vanwege me fibromyalgie, als ik het te koud heb krijg ik daar mee last van....dus om minder pijn te hebben wat warmer houden. Overigens staat bij me schoonouders dat ding standaard op 25 graden....daar vind ik het tropisch en ga ik in een t-shirt heen. Paar graden schelen vaak idd een hele boel. Baal idd wel behoorlijk...ben me zinnen maar aan het verzetten met een schoonmaak voor de kerst dan is het hier ook netjes als er (vanavond al en de rest van alle dagen ook) visite komt En dan hoef ik die dagen niet al te veel meer toe doen....
Voor dat ik positief testte ging ik steeds van warm naar koud. Idd met van die vlagen. Met name mijn borsten reageerden daar sterk op, gênant op het werk! Dus tja, wie weet..