middensegment kinderschoenen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Miss T, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Oké. Ik kon me het ook niet voorstellen. Ik koop soms wel in de uitverkoop halverwege het seizoen als de schoenen/laarzen van mijn dochtertje versleten zijn of te klein beginnen te worden. Tot nu toe kan ze ongeveer een half jaar toe met één maat, dus dat is mazzel.

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ohja! Die heb ik vorig jaar/twee jaar geleden ook gehad. Al vond ik ze wel minder stevig dan andere merken.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik koop graag bij Ziengs. Timberlands zitten altijd heel erg goed bij de oudste. Ben dan vaak rond de 70 euro kwijt.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik koop regelmatig online, uitverkoop meestal. Ik weet nu welk merk goed past bij haar smalle voetjes.

@miss t in Dongen zit Vermeulen schoenen die hebben ook outlet staan meestal ;)

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dat is toch die schoenenwinkel in dat steegje? Ik ben daar vorig jaar geweest, maar ik vond er niets aan. Weinig keus. Als we het tenminste over dezelfde winkel hebben.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    winkel is boven en beneden..

Ik vond er voor de winter wel veel keuze, kon kiezen uit 4 verschillende modellen voor de smalle voetjes van mijn dochter en dat is niet overal. Outlet stond inderdaad niet veel toen..

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dan hebben we het wel over dezelfde winkel. Ik ben daar pas één keer geweest, maar het was er stikdruk en er stonden bijna geen schoenen. Geen goede, eerste ervaring dus. Ik ben dit keer in Dussen geslaagd.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Op woensdagmiddag en zaterdag kun je er beter niet komen inderdaad, ik ga altijd doordeweek en dan meestal 's ochtends :D

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dat gaat hier nu niet meer. Mijn dochter is pas vier geworden. ;) Ik was er toen eens op vrijdagavond, volgens mij. Ook niet zo'n handig moment.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Voor de mensen die het nog niet wisten: Orange babies heeft dezelfde schoenen als brakkies. Alleen voordeliger!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    klopt niet helemaal, ook al zien ze er van buiten hetzelfde uit, orange babies is vaak niet leer gevoerd en brakkies wel dus er zit wel degelijk verschil in ;)

Deel Deze Pagina