Middenstuk hoes aankleedkussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lelietje85, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Hi,

kan iemand me uitleggen waarom aankleedhoezen vaak een andersoortig tussenstuk hebben in het midden? Ik snap het nut er van niet zo goed...vind het vooral niet zo mooi. Je legt waarschijnlijk toch een hydrofiele doek oid erop toch als je gaat verschonen?

2. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
  3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Geen idee. Ik koop ook alleen effen van prenatal of hema. Ideale dingen. Ik leg er toch altijd een hydrofielluier overheen.

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb er 3 van koeka, 3 met badstof middenstuk en de rest wafel. Als de hoes om het kussen zit vind ik het wel degelijk mooi. En idd je legt toch een hydrofiel over het middenstuk vaak.

5. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Ja zo inderdaad Twingia...
    Ik begrijp niet zo goed wat de meerwaarde is...

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Hmmm goede vraag eigenlijk :D Nooit over nagedacht! Ik heb het ook bij die van ons maar weet niet wat de meerwaarde is behalve dan "het design" en toevallig vind ik het dan wel mooi maar snap je vraag wel :)

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Omdat mensen het mooi vinden.

Ik heb altijd gewoon effen van hema en prenatal.

8. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedoel je de hoezen met een verwisselbare lap in het midden? Dat lijkt mij zodat je alleen die lap hoeft te verschonen en niet de hele hoes.

Ik heb zelf trouwens gewoon een stapel effen hoezen, ik leg er ook nooit een hydrofieldoek over, dat blijft niet goed liggen en met een ongelukje kan toch de hele boel in de was. Dan maar gewoon voor het gemak een aantal extra hoezen.

9. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Waarschijnlijk omdat mensen dat mooi vinden??

Hier ook gewoon 'simpele' hoezen van de hema en prenatal.

10. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Inderdaad omdat mensen het mooi vinden. Ik vind het ook wel mooi, maar ik ga niet zoveel geld betalen voor een waskussen hoes. Bij mijn dochter had ik ook gewoon die badstof hoezen. Bij mijn zoontje heb ik zelf hoezen en badcapes gemaakt van wafel badstof gecombineerd met katoen.

11. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Geen idee, voor de mooi denk ik. Ik ken de hoezen wel, vind ze persoonlijk belachelijk duur. Hier dus badstof hoezen van prenatal of hema. Is wat minder zonde als daar een poepvlek inkomt die er niet meer uit gaat dan in een hoes van 80 euro :)

12. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Het is niet omdat het mooi is, maar omdat badstof nou eenmaal meer vocht opneemt. Als je dus geen hydrofiel op het middenstuk legt, ligt je baby warm en relatief droog op het middenstuk, terwijl je toch nog de stof van het merk/de kleur aan de buitenkant ziet.

Deel Deze Pagina