Hi, kan iemand me uitleggen waarom aankleedhoezen vaak een andersoortig tussenstuk hebben in het midden? Ik snap het nut er van niet zo goed...vind het vooral niet zo mooi. Je legt waarschijnlijk toch een hydrofiele doek oid erop toch als je gaat verschonen?
Zoals dit? Ik zou het niet weten,wij hebben gewone effen van de hema en wibra. http://www.villa-vrolijk.nl/wp-content/uploads/2013/10/912192.jpg
Geen idee. Ik koop ook alleen effen van prenatal of hema. Ideale dingen. Ik leg er toch altijd een hydrofielluier overheen.
Ik heb er 3 van koeka, 3 met badstof middenstuk en de rest wafel. Als de hoes om het kussen zit vind ik het wel degelijk mooi. En idd je legt toch een hydrofiel over het middenstuk vaak.
Hmmm goede vraag eigenlijk Nooit over nagedacht! Ik heb het ook bij die van ons maar weet niet wat de meerwaarde is behalve dan "het design" en toevallig vind ik het dan wel mooi maar snap je vraag wel
Bedoel je de hoezen met een verwisselbare lap in het midden? Dat lijkt mij zodat je alleen die lap hoeft te verschonen en niet de hele hoes. Ik heb zelf trouwens gewoon een stapel effen hoezen, ik leg er ook nooit een hydrofieldoek over, dat blijft niet goed liggen en met een ongelukje kan toch de hele boel in de was. Dan maar gewoon voor het gemak een aantal extra hoezen.
Waarschijnlijk omdat mensen dat mooi vinden?? Hier ook gewoon 'simpele' hoezen van de hema en prenatal.
Inderdaad omdat mensen het mooi vinden. Ik vind het ook wel mooi, maar ik ga niet zoveel geld betalen voor een waskussen hoes. Bij mijn dochter had ik ook gewoon die badstof hoezen. Bij mijn zoontje heb ik zelf hoezen en badcapes gemaakt van wafel badstof gecombineerd met katoen.
Geen idee, voor de mooi denk ik. Ik ken de hoezen wel, vind ze persoonlijk belachelijk duur. Hier dus badstof hoezen van prenatal of hema. Is wat minder zonde als daar een poepvlek inkomt die er niet meer uit gaat dan in een hoes van 80 euro
Het is niet omdat het mooi is, maar omdat badstof nou eenmaal meer vocht opneemt. Als je dus geen hydrofiel op het middenstuk legt, ligt je baby warm en relatief droog op het middenstuk, terwijl je toch nog de stof van het merk/de kleur aan de buitenkant ziet.