Ik dacht laat ik eens een topic openen over de lihl bonnen maar dan puur om te ruilen. Ik ben ook op zoek naar deze bonnen en heb in de aanbieding - Een paar lief zegels van Coop (de anderen heb ik gereserveerd voor iemand anders hier) ik heb er nog 17. - Etos baby zegels - graafschap voetbal plaatjes ongeopend 18 pakjes. Tot zover mijn aanbod.
Hoi dames, Hier ook iemand die héél blij zou zijn met lihl bonnen. Ik heb DE punten of lief zegels te ruil.. En nog volle boekjes van de handdoeken actie van Coop. (weet niet of het bij andere winkels van Coop ook zo is, maar hier staat aangegeven dat de actie binnenkort weer terugkomt en de oude boekjes dan nog ingeleverd kunnen worden. ) verder nog wat Hema zegels voor de glazen actie.
Ik ben ook op zoek. Ik heb te ruil AH mini's C1000 1000 dingen die je nog niet weet boekjes (vrij veel) Plus 3 pakjes voetbalplaatjes PB me met welke je wilt ruilen
ik wil ook graag ruilheb in de aanbieding; de zegels/perla koffie zegels/etos zegels of wil je er wat anders voor, desnoods een klein bedrag laat het me ff weten gr yvonne
Ik zou ook heel graag een boekje willen. Ik heb stapels dubbele AH mini's. Maar ik heb geloof ik ook een vol spaarvel met Etos zegels.
Mocht er nog iemand een bonnenboekje overhebben: ik houd me aanbevolen Mag zonder pamperbonnen, aangezien ik toch nog pampers genoeg heb. In ruil: etosspaarkaart, mini's, nutriciastreepjescodes.
Ik heb nog niks in huis, maar wel altijd veel bonnen over Geen pampers die kan ik zelf nog goed gebruiken. Zodra ik mn boekje heb ( en krijg er ook 1 van mijn moeder ) zal ik hier ff posten en de eerste die dan reageert mag ze van me hebben, ik zou graag willen ruilen met etos zegels liefst welke niet opgeplakt zijn want ik heb nog tig half volle boekjes liggen
Ik zoek ook complete bonnenboekjes en mijn ruilmateriaal is: Ik ben ook opzoek AH Mini's DE punten Etos zegels Bambix Streepjescode's 8 Perla punten, en zo heb ik nog wat spul liggen
ik zou graag hebben ,de bon van scheermesjes,pampersariel en dreft vaatwas. ruilmateriaal aanwezig, noem maar wat je wilt