midstream...4 dagen voor NOD testen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninetje, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb er nog 2 liggen...

Was zaterdag nacht zo misselijk dat ik dacht nou dat kan niet anders en heb zondag (6 dagen voor mijn nod) getest...hardstkke negatief natuurlijk...duhhhhhhhhh

Maar jah die pijnlijke borsten blijven aanhouden, als ik me beha uitdoe dan jeeeeeees...
    Ik ben vanaf zaterdag elke nacht misselijk geweest...Godzijdank nog niet tot spugend toe...dat zou wel erg vroeg zijn...temp stijgt steeds meer...dus tja

IK heb dus naar mijn idee wel wat sympt en het is eze maand anders dan andere maanden...maar ik weet ook wel dat t heel goed kan dat mijn lijf me voor de gek houdt hoor...

Ik wacht toch nog maar denk ik...of doe ik t nou toch morgen dan...3 dagen voor mijn nod...

hahahaha...ik weet t niet hoor!!
    Ik durf niet! Beter gewoon wachten...denk ik...of toch niet...zucht...vrouwen!!

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hahahahahha ninetje!!!!
    moeilijk he meid.....pffffff wat een spanning!!!
    ik zou eerst maar eens naar je temp kijken morgen, dan kan je daarna altijd nog zien.....

wat mij trouwens wel helpt, is dat ik gewoon snel ga plassen 's ochtends.....dan moet ik sowieso weer een dag wachten..(wil graag met ochtendplasje testen)

succes meis,
    ik duim voor je!!!!
    liefs elfje

3. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Ik heb donderdag mn NOD, en ik denk dat ik maandag ga testen dan ben ik 4 dagen verder en in de tussentijd misschien ongi geworden....hoop het niet! Heb verder weinig verschijnselen.....het zou kunnen een soort van misselijkheid (maar daar trek ik me weinig van aan)...het welbekende tussen de oren...zie spontaan ook blauwe adertjes op rond mijn borsten....tja die zaten er waarschijnlijk altijd al...dus netjes wachten tot 4 september en dan ga ik testen.

Heb ook de midstream test in huis trouwens....1 keer gebruikt tot nu toe, de vorige ronde al ongi geworden, voor ik wilde testen. Die eerste keer bleef het heel duidelijk maar 1 streep en nooit niet 2....(ook niet na een halve dag..)...dan istie allang niet meer geldig, maar ja toch grappig om te kijken

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat komt heel vaak voor, vaak wordt er wel een eitje bevrucht maar om een of andere reden gaat er iets niet goed tijdens de innesteling of is er iets anders niet helemaal goed waardoor het lichaam op een natuurlijke manier (ongesteldheid) het eitje ook weer afstoot, vaak zijn vrouwen dan iets later dan gedacht ongesteld en als ze dus niet getest zouden hebben zouden ze dus nergens geen weet van hebben...dat is ook o.a 1 van de reden waarom de gyn altijd adviseerd om een week na de nod te testen...

o.a dus om teleurstelling te voorkomen....

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

hoi,
    ik heb ook 3 dagen voor nod getest.
    en er kwamen heel snel 2 strepen .
    mijn temp bleef hoog en ik voelde gewoon iets
    en dacht doe het gewoon.
    en zie zwanger.
    ik hoop dat je zwanger bent.
    liefs chantal.

6. Niet meer actief

Ik zou zeggen; luister naar je gevoel Ninetje.
    Je verstand wordt altijd een beetje op hol gebracht door allerlei lichamelijke symptomen waardoor je gevoel een beetje door de war raakt. Als je gevoel zegt (dat kleine stemmetje) ik ben zwanger. Dan zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien. Ik bedoel, je kan wel zeggen; zonde van het geld, maar die onzekerheid is ook slopend :(

Aan de andere kant, zoals smoekie zegt, is het beter om een week na de NOD te wachten om ergere teleurstellingen te voorkomen.

Maarja, zoals iedereen die zo graag wil, wie kan er zo lang wachten!?

Liefs,
    Gerrina

7. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Spannend Ninetje en alle anderen vlak voor NOD...

Ik ben niet heeel erg van de geduldige, maar raad jullie aan: probeer het zo lang mogelijk uit te stellen om de teleurstelling die Smoekie noemt te voorkomen.

Ik duim voor jullie allemaal!!

8. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Pfff Ninetje, ik zou et niet weten hoor!
    Ik zelf had denk ik een testje er tegen aangegooid, maar ik heb dan ook weinig geduld.... een week ná mn NOD hjou ik persoonlijk dan ooknooit vol ! :oops:
    Maar goed, ik heb dan ook geen stalen zenuwen.

Groetjes Mona

9. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Ninetje,

Zoooooo herkenbaar :oops:

Vind het knap dat je ze weer weggelegd hebt! ben trots op je.
    Zit momenteel in precies hetzelfde schuitje.
    Om teleurstelling te voorkomen roep ik al de hele week dat het deze ronde nog niet zo is, maar ondertussen.......

Ben niet echt een snoeperd en iemand die veel eet, en het zal vast door de kou of wat dan ook komen, maar ik kan aan niets anders denken dan eten.

Als ik s-ochtends mn bedje uitkom sta ik een beetje te draaien en voel ik mijn maag gaan. Niet dat ik moet overgeven, maar wel dat weeige gevoel.

Maar ik probeer mezelf wijs te maken dat ik verstandig moet zijn en tot het weekend moet wachten. Pfff

Ik zal in ieder geval voor je duimen dat als je besluit de test te doen, het de meest duidelijke streep geeft die je maar kan wensen ;)

Liefs
    Heel

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Allereerst...de gevolgen van een te vroege test weet ik maar al te goed mede door diverse zeer teleurgestelde meiden van dit forum...daarom had ik ze dan ook weer netjes weggelegd vanmorgen...

en besloot ik dit topiv te openen...

@gerinna...mijn gevoel is zo vreselijk wisselvallig...nu denk ik weer dat t raak is wnt ik ben dus dermate misselijk dat het niet meer lichtelijk te noemen is..Maar ik herken deze misselijk nog niet echt als toen met mijn dochter...ook al is dat inmiddels 10 jaar gelee dat ik daar misselijk van was...en daarbij...das dan weer gelijk het andere gevoel...t is vanaf zaterdag alleen maar s avonds en snachts geweest en heel licht deze morgen...

Gevoel zegt me niet veel dus...zowel ja als nee...hehe wie zei er nou ook alweer dat nisk zo wisselvallig was als een vrouw behalve het weer :oops:

@heel76...jij dus ook in hetzelfde schuitje...
    En dan te bedenken dat het eigenlijk elke maand zo wel is met dat afwachten met als verschil dat ik nu een week na mijn ei een dag en een nacht ploppende felle steekjes heb gehad om de paar minuten, dat mijn borsten deze keer toch echt anders pijn doen dan de voorgaande keren...dat ik normaal gesproken al een week voor mijn NOD duidelijke ongie achtige krampen had en nu af en toe...Dat als ik snel opsta een gemene steek krijg onderin mijn buik...dan weer links dan weer rechts...

Ik probeer me echter toch in te houden tot vrijdag...1 dag voor mijn NOD...mocht het dan raak zijn dan koop ik 2 kadootjes...1 voor mijn dochter, een paar sokjes voor de baby born...zij mag dan als eerste uitpakken zonder dat ze zelf direct de link legt...en voor manlief een speentje met de text...pappa is de liefste ofzo...

Ach hoor nou...ik heb het hele scenario al uitgedacht...

En het stomme is...biologisch gezien KAN ik haast niet zwanger zijn...mijn ei was volgesn ff donderdag...we hadden het zondag voor het laatst kunnen doen en vriendlief kwam pas vrijdag...de dag na mijn vermeende ei weer thuis van t werk...

Ik heb dan ook een week lang zeker geweten dat deze maand een *loze* maand was...tot ik rond de innestelingsperiode die plopjes kreeg..en de dag erna ontdekte dat als ik op mijn buik wilde gaan liggen dat mijn tetters zeer deden...

Tja....logisch dus dat daarmee het hek van de dam was...

Maar goed...ik heb nog 2 testen...als ik vrijdag test...en mijn wens komt uit...dan heb ik nog een test over...

hihihihi ;)

11. Niet meer actief

Misschien is het wel je kosmo-eitje geweest ;)

12. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    het is idd heel spannend.........
    ik vind het ook helemal toppie dat iedreen zo mee leeft...word er helemaal warm van :oops: Bedankt u allen.... ;)

@ ninetje.................. die pijn sceuten bij het te snel op staan.........owwwwwww myyyyyyyyyyyyyy loooooooooord.........
    ik had het gisteren voor het eerst me zoonen dochter hadden mot ik de keuken met bijna moord en brang gegil, wil ik opscpringen klap ik helemaal dubbel ik kan niet meer recht staan , wat een pijn deed dat en ook nog eens tot 2 x toe :cry:
    kon bijna janken.......me hubbie schrok ervan want hij weet dat ik een zeer hoge pijngrens heb en niet zomaar kerm van de pijn.....
    was gelijk daarna naar het toilet om te checken ............ raar he.....als of ik al de bevestiging heb gehad dat ik zwanger ben en nu erg was geschrokken... :rolleyes:

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    vreselijk die onzekerheden!!

was vanavond aan het sporten en kreeg me een partij last van mijn rug echt niet leuk. komt vast en zeker door het sporten maar heb ook al bijna 2 weken buikkrampjes en snel moe ben sinds kort ook af en toe beetje duizelig. maar heb zaterdag een negetieve test gehad. ik zit me nu waarschijnlijk vanalles in mijn hoofd te halen. ik ben nog steeds niet ongi geworden. denk dat ik voor het weekend nog maar eens een test ga doen en als die weer negatief is dan helaas pindakaas en op voor de duivels!!

dames veel succes met wachten en testen, en dat de testen maar in ons voordeel mogen zijn!!!

14. Niet meer actief

En is er al iemand die getest heeft?

Ik wacht in spanning.

15. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Nee ik niet,......... en ik ga ook niet meer testen....ale mijn symptomen zijn weg.. dus wacht gewoon af voor de volgende ronde

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb getest, maar ja, negatief natuurlijk...

17. Niet meer actief

He bah Jorietje.
    Maar nog geen ongi in aanzicht? Het kan nog he. Ik ga duimen voor je.

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @janne...ja ik heb getest...de pijn in mijn tetters nam gisternacht zo inneens af maar de temp was vannorgen nog heel hoog 36,9 dat ik dacht...fok! Ik doe t gewoon...helaas geen tweede streep...zelfs niet heel licht!

Ik heb deze test heel bewust gedaan omdat ik wilde weten of ik zwanger was/geweest doordat de pijn zo ineens afnam in mijn borsten...

Stomme gedachte gang...ik wilde het gewoon weten...

As zaterdag moet ik ongie worden...dus het was 3 dagen voor mijn NOD...

IK ga er dus maar van uit dat ik niet zwanger ben...het kon ook niet...jah zoals Gerrina zegt misschien door het kosmo eitje...

Ik denk dan toch dat mijn lijf me gewoonweg erg voor de gek heeft gehouden...

Rememeber meis...mijn hoop is nu op jou gevestigd!

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @ Janne, Nog geen duidelijke ongi opgemerkt.. Maar ik geloof er niet meer in...

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @remeber...nou jah!!

Ik lees net pas je bericht...hier dus ook alle sympt weg..van het ene op het andere moment...

Wel raar dat dat bij jou ook zo is...

Ik heb echter nog geen krampen wat op een ongie duidt die eraan zit te komen...normaal heb ik dat de week ervoor al...

@jorientje...geef de hoop nog niet op meiske!

@janne...hoe gaat het met jou?? Jij bent gisteren weer voor de echo geweest he...?

Deel Deze Pagina