He sh*t Ninetje! Die stomme lichamen ook. Bij mij was alles goed gelukkig. Nu proberen we over 2 weken, maar als deze meut dat niet aan kan dan mag ik volgende week bellen.
Heb 2 dagen voor mijn NOD positief getest. Dikke streep!! Kan ik dan nu alsnog ongi worden? Ik hoop het toch nie....
Dat kan zeker wel...helaas...maar we gaan er niet van uit natuurlijk!! Alvast een heel voorzichtige felicitatie!
Ga je nog testen Ninetje? Of geloof je er niet meer in? Ik wacht in ieder geval tot na het weekend, als dat lukt en als ik dan nog niet ongie ben...
Hi Saartje, Ik wil je heel voorzichtig ook alvast feliciteren. Hoop dat je niet meer ongi wordt. Zelf zit ik 3 dagen voor NOD en ik voel die duiveltjes alweer aankomen, helaas. Nou ja, door naar de volgende ronde maar weer, denk ik. Sterkte aan iedereen die zit te wachten.
Mijn NOD is ook van het weekend en ik ben echt heel erg aan het hopen dat ik zondag kan gaan testen!! (Nod is zaterdag) Wel balen voor degenen met een negatieve test. Ik hoop echt dat de testen gewoon niet goed hebben getest. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik 3 keer negatief getest in 2 weken , en uiteindelijk was ik dus wel hartstikke zwanger!! geef de moed dus niet op.. (maar probeer niet helemaal door te draaien) Succes allemaal!