He meiden, ik weet het niet meer. Word echt stapel gek. ben nog steeds niet ongesteld geweest sinds ik gestopt ben met de pil. 4 maanden geleden onder tussen. Iedereen zegt dat je er niet aan moet denken en dat je dan ongesteld gaat worden, maar ja. Hoe doe ik dat? iemand tips die echt helpen? ga maar sporten, maar ja dat helpt niet.. niks helpt. En nog een vraag, Wanneer moet ik testen.. test nu 1 X per week, maar dat heeft ook weinig zin.. wat vinden jullie wanneer moet ik weer testen??? Ik word hier super sjachie van.. Reageer me af en toe echt af op mijn vriend, terwijl hij er natuurlijk ook van baalt.. hij wil ook het liefst dat ik al een maand geleden zwanger was. Dus wanneer zou ik testen??? :-s moest me even afreageren, sorry
hoi hoi.. toen ik met de pil stopte ben ik een jaar niet ongesteld geweest.toen ging ik naar de gyn en bleek geen eisprong te hebben dus als ik jou was zou ik vragen of ze je door willen sturen voor een echo. succes meid xxx
reageer je maar lekker af hoor meid!! Dat mag hier best! Een cyclus van 4 maanden is erg lang...ben je wel aan het tempen om evt je eisprong te kunnen detecteren en of je die evt wel hebt..? Wat zegt de HA... Is het niet tijd dat je daarheen gaat en eist dat deze jou iets geeft dat de ongie op gang kan brengen... Zon man of vrouw moet toch ook weten hoe vervelend het is als je zolang maar nhiet ongie wordt? Succes en een knuffel erbij!
ik wilde ook net zeggen ga ff na de ha maar ik zag net nog jou berichtje staan dat je ha wilt wachten. ik zal het nog eens proberen om door gestuurd te worden want dit is ook niks!
ben al naar ha geweest.. maar moet van haar echt 6 maanden rustig afwachten.. want het is heel normaal volgens haar.. het zal ook wel normaal zijn.. maar ja de kansen per jaar worden wel heel weinig zo.. bah
Het is inderdaad echt heel erg vervelend dat wachten. Maar het is inderdaad normaal. Ik was toen ook ruim 5 maanden niet ongesteld geweest. Ook ik moest het tot 6 maanden afwachten en ben het uiteindelijk dus toch uit mezelf geworden. Maar toen hadden wij nog geen kinderwens dus dan is dat wachten minder erg denk ik. Sterkte meis en als je die 2 maanden echt niet wilt wachten kan je het misschien bij een andere huisarts proberen....? Liefs :flower:
Ik viel gelukkig daarna meteen weer in m'n oude ritme... cyclus van 28 dagen. En dat testen is denk ik echt zonde van je geld hoor....
HOi MJ24 Ik ben ook al ruim 4 maanden niet ongesteld geweest, ben begin augustus naar de huisarts gegaan, hij heeft toen inderdaad ook verteld dat het vrij normaal is dat het zolang duurt, maar heeft wel aangegeven dat hij na een maand of 6 best een pil kuurtje wil geven dat de mentruatie dan kunstmatig (zonder eisprong) oproept, maar daarna moet je weer ontpillen. Wel heeft hij een verwijsbriefje voor een echo gegeven, die heb ik op 11 september, om even te kijken of er niets verstopt zit of zo, dan zou je namelijk voor niets zo lang wachten. Ik ben hier uiteraard erg blij mee, een huisarts die een klein beetje begrijpt hoe je je voelt na zo'n tijd. ook gaf hij me het advies om ongeveer 1 keer per maand een test te doen zolang de ongi weg blijft, want volgens hem kan het altijd ineens toch een keer raak zijn. Ik hoop dat je hier iets aan hebt? Liefs Petra
MJ24... Ik heb dit hele topic zitten lezen en wat zie ik? Als klapper op de vuurpijl... GEWELDIG! Nu houden zo hoor!
Wauw! Dat erover schrijven helpt! Ik ga nu maar nog meer over mijn uitblijvende zwangerschap schrijven, wie weet helpt dat ook bij mij! Erg fijn voor je dat je nu in ieder geval niet meer zo in onzekerheid zit!
wel heel licht, maar denk dat het even een aanloop moet nemen.. ja meiden schrijven helpt. dank jullie wel.. en blijven schrijven
He MJ, Ik kan me je frustratie goed voorstellen hoor... bij mij duurde het de eers keer 6 maanden voor ik ongesteld werd. heb zelf maar heel weinig getest... met 6 weken, toen met 3 maanden (vanwege een uitstrijkje) en vervolgens niet meer... de kans dat je nog een goede eisprong krijgt wordt na 6 weken almaar kleiner en zolang ik mijn lichaam niet echt voelde veranderen vond ik het zonde van mijn geld en van mijn humeur om te testen.... Wilde zelf ook niet eerder aan kuurtjes beginnen om mensturatie op te wekken, omdat ik mijn lichaam de tijd wilde geven om tot rust te komen na al die jaren de pil geslikt te hebben. Ben zelf ook pas na ruim een jaar na de HA gegaan (puur persoonlijke keuze) Hoop dat de duivels snel komen en kan alleen zeggen: niet luisteren naar de mensen die zeggen dat je maar aan iets anders moet denken, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt, van je af blijven schrijven en vertrouwen houden! Liefs Chrizzzy
Nou ja. Gister had ik echt bloed op wc papier, maar vanacht helemaal niets. wat slijm. Ik was zo blij. dacht dat ik eindelijk ongesteld was geworden, of is dat normaal??
Goeiemorgen!! Ik wilde je gister met m'n antwoord echt niet van slag maken ofzo hoor... sorry als dit wel zo overkwam O Een beetje bloed is een goed begin denk ik. Maar heb geen flauw idee waarom het nu ineens weer gestopt is... Liefs :flower: