CD21 en nog niet posi

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Flippo123, Jan 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Nou mn titel zegt t al...
    Zit vandaag op CD21 en nog steeds geen posi ovu-test...
    Baal er super van, als hij morgen posi wordt kom ik uit op een cyclus van 38 dagen als t goed is... volgens mijn gyn te lang.

Ik ben nu 4 dagen aan t testen en al 4 dagen een goede duidelijke 2e streep, maar zeker nog niet positief, er komt ook helemaal geen verandering in...

Zijn er meer meiden die dit probleem hebben?

Ik denk dat ik maandag maar weer eens contact op neem met mijn gyn, om te vertellen dat mn cyclus weer te lang wordt, eens zien of er wat aang edaan kan worden..
    (heb eerder namelijk clomid gebruikt vanaf december 2009 - juni2010, maar dit was gestopt doordat na een operatie mijn cyclus t zelf weer leek te doen)

2. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    flippo dat is idd wel een erg lange cyclus !!
    ik zou ook even bellen naar je gyn .. misschien kunnen ze eens een echo maken en kijken of je ei al onderweg is .. ik heb wel eens dat hij 1 of 2 dagen hetzelfde is maar toch echt wel heel duidelijk een knaller van een streep zodat je het zeker weet ...
    heb je op dezelfde tijden getest ? en niet te veel gedronken ? dat kan ook nogal verschillen
    ik heb zelf de matcare die zijn goed .. clear blue schijnt nog beter te zijn maar dat kost wat centen

3. Flippo123

@emma: Ik test inderdaad volgens de regeltjes, al 16 ronden lang :) niet te veel gedronken en test zelfs vaan 2x per dag bang om mn piek te missen... Daarom snap ik het ook niet helemaal zeg maar.
    Ergens ben ik een beetje bang dat ik weer een cyste heb die mn cyclus in de war gooit, ik heb in juni na mn IUI ook een cyste gekregen namelijk. Dus maandag denk ik maar even bellen met de gyn...

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb normaal ook een eisprong op z'n vroegst op dag 19 tot een uitloper tot dag 24. Ben er wel zwanger mee geworden, het kan dus wel.

5. Flippo123

Ik weet dat het kan, alleen heb ik voor ik aan de clomid ging vaak cyclussen gehad die erg lang waren zonder eisprong of met een zeer matige eisprong (laag progeseron)
    Nu ik dus een paar maanden zonder clomid zit moest ik het goed in de gaten houden en moet ik contact opnemen zo snel als mijn cyclus boven de 35 dagen uit komt ivm mijn cyclussen in het verleden.

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Bij mijn vorige zwangerschap (helaas miskraam) had ik pas een positieve ovulatietest op dag 21. Ik had de hoop al helemaal opgegeven dat ik uberhaupt nog een eisprong ging krijgen. Maar ik ben er dus zelfs zwanger mee geworden!

Deze zwangerschap had ik hem trouwens al positief op dag 12.... (ook een reden dat ik ovulatietesten gebruik, er is geen peil op te trekken...)

7. Flippo123

@All: Vanmorgen een flinke tempstijging... naar de 37,2
    2a8d20 Ovulation Charts
    Zal het mn eitje zijn geweest? Ik weet het niet, hij kan ook nog komen aangezien mn ovutestje vandaag in ene wel posi is... maar vanwaar die tempstijging van vanmorgen... Ik heb getempt zoals altijd, dezelfde tijd voor ik mn bed uit komt, rectaal.... niets anders dan anders (heb wel tussen de 11e (tempstijging toen) en 15e een neusspray gebruikt om mn neus open te houden, speciaal van de huisarts tijdens dat ik verkouden ben...
    Maar of dat dat invloed heeft... geen idee, kan er niets over terug vinden namelijk.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    flippo verkoudheid kan je temp ook doen stijgen ik weet niet of je erg verkouden bent?

9. Flippo123

@Ricmar: Nee ben nu niet meer verkouden, gisteren in de loop van de ochtend eindelijk weer wakker geworden met een open neus en nu al ruim 36 uur nergens geen last meer van.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dan zou het je ei kunnen zijn

11. Flippo123

Het zou kunnen, naja nog maar even door tempen en we zullen t wel zien toch?

12. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een cyclus van 38 dagen lijkt me niet perse te lang, toch? Ik heb ook altijd lange cyclussen gehad (32-40 dagen), dat hoort gewoon bij mij. Maar lees nu je vervolg, dan is het idd een ander verhaal. Maar ik bedoel meer te zeggen dat het niet perse een probleem hoeft te zijn.

Maar zo te lezen is je ei geweest! :D Nu hopen op een bevrucht ei!

13. Flippo123

Ik weet dat t geen probleem hoeft te zijn, maar in mijn geval heb ik vaak een slechte eicel rijping op het moment dat mn cyclus boven de 35 dagen uit komt.
    Ik heb hiervoor van december 2009 tot juli 2010 clomid gebruikt tot ik een cyste kreeg van de pregnyl die ik moest spuiten en geopereerd moest worden (cyste sloot de bloed toe en afvoer af van mn rechter eierstok).
    Na de operatie lijkt mijn lichaam het weer goed te doen, cyclussen van tussen de 31 en 33 dagen.
    Maar de gyn had een grens gesteld van 35 dagen, vandaar :)

Share This Page