Hallo iedereen Vandaag (ongeveer NOD) testje van Kruidvat gedaan, er kwam een klein licht streepje op binnen de tijd. Je moet wel goed kijken, maar je ziet het wel. Nog iemand voorgehad? groeten
foto genomen, maar ik weet niet of je iets ziet. Het is altijd moeilijk om een licht streepje op foto te krijgen
Ik had deze week ook twee hele lichte streepjes. Ze liepen na twee dagen niet op ..wil niet stom.overkomen maar kruidvat is erg achteruit gegaan met zijn testen. Lees tegenwoordig heel vaak dat er fake streepjes verschijnen. Hoeveel dagen voor nod zit je ?
ik heb al een aantal testen versleten, en ze zijn allemaal licht positief, maar ik weet dus niet precies wanneer mijn nod is, het kan vandaag zijn maar evengoed morgen of overmorgen ...
Als ik tuur zie ik wel wat. Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen en dan zien of het duidelijker is. Hcg verdubbeld elke 48 uur.
Ik ziet het hoop voor je dat het gaat oplopen. Ook ik heb slechte ervaringen met de Kruidvattesten, valse streepjes binnen de tijd. Natuurlijk kan het ook een andere oorzaak hebben, maar ik dacht ik meld het even zodat je het wellicht in je achterhoofd kunt houden (hoe moeilijk dat ook is.) Ik duim voor je dat ie oploopt. Desalniettemin zou ik als ik jou was nog een ander merkje halen! Wie weet verschijnt dan ook een streepje ...
Ik heb eerst ook positief getest met een hele lichte streepje. Later opnieuw getest en toen was ie donkerder. Hoop voor jou dat ie gaat oplopen!
ben ook benieuwd ! ik had zulke streepjes ook en ben nog niet ongie...als ik morgen nog niet ongie ben nog maar een testje doen
Deze morgen helaas ongesteld, ik vermoed dus dat dit niets was, op naar de volgende ronde, nog veel succes voor iedereen die test!