Kan lichte 2e streep negatief zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eliss92, 24 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    God mag weten wat mijn 'natuurlijk' cyclus is. Dit is mijn eerste maand na het stoppen met de pil. Ik gok een cyclus van 34 als ik kijk naar mijn ovulatiedatum en daar 14 dagen bij op tel. Even daar vanuit gaande... seks gehad op de dag vóór de ovulatie en ook op de dag van ovulatie. Gisteren op 10dpo een test gedaan met een tuurstreep in de ochtend. Later die ochtend lichte knalrode bloeding zonder pijn of stolsels. Normale ongesteldheid donkerrode bloeding met menstruatiepijn. Vandaag op 11 dpo nogmaals getest met avondurine met lichte streep zie afbeelding. En nog steeds lichterode bloeding zonder pijn. Ik weet het... een streep hoe licht ook betekend zwanger. Maar met die bloeding raak ik erg onzeker.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Sommige testen geven inderdaad valse lichte streepjes. Ik weet niet hoe dat met jouw test zit. In combinatie met je bloeding kan ik me goed voorstellen dat je onzeker wordt. Het kan een vroege miskraam zijn, het kan ook een innestelbloeding zijn, of gewoon een menstruatie en een vals streepje. Helaas is aan de hand van deze test daar niets over te zeggen. Als je de komende dagen testen hebt die gaan oplopen in dikte dan ben je waarschijnlijk zwanger.
     
  3. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Misschien is het een innestelingsbloeding? Streepje is in ieder geval zichtbaar! Spannend! Ik hoop voor je dat ie oploopt
     
  4. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen weer getest.
    De bovenste test is van eergisteren en de onderste van vanochtend dus de test loopt wel op lichtjes. Ik testte met 2v5 van kruidvat. Testen lopen niet op bij een vroege miskraam toch?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    Mooi opgelopen!
    Heb je nog bloedverlies? En is het het rood, of meer bruin/ roze?
    Het hoeft niets te betekenen het bloedverlies.
     
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ziet er netjes uit hoor :) bij een vroege miskraam lopen de testen idd niet goed op, of er is al heel snel afloop te zien. Ik denk dat de bloeding met de innesteling te maken heeft, aangezien je geen pijn hebt en geen stolsels oid verliest. Blijft uiteraard spannend. Ik duim dat je test netjes op blijft lopen
     
    Eliss92 vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Te vroeg om te zeggen of dit een goede zwangerschap is of niet helaas. Ook bij niet vitale zwangerschappen kunnen de testen goed oplopen. Je bent nu zwanger, dat is het enige dat je wel weet :) dus plan de echo maar in :) voor nu gefeliciteerd.
     
    Eliss92 vindt dit leuk.
  8. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    Ja nog steeds bloedverlies. Maar sinds een paar uur verminderd in hoeveelheid en het is nu roze. Vanmorgen nog helderrood
     
  9. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Dit is een mooie oploop. In ieder geval dus geen valse test. Je kan nu nog verder testen om de oploop te bekijken. Helaas zul je waarschijnlijk pas met de eerste echo echt weten of alles goed zit. Oplopende streepjes geven hoop, maar geen garantie. In ieder geval gefeliciteerd :) want je bent zwanger
     
    Eliss92 vindt dit leuk.
  10. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    Wat zal mijn vriend schrikken als hij hoort dat we de eerste maand na het stoppen met de pil opnieuw zwanger zijn:roflmao:. We zijn niet eens per se aan het klussen geweest op de vruchtbare dagen maar puur uit lust seks gehad.
     
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    Dan mag je van geluk spreken!
    Hopelijk blijft het goed gaan, gefeliciteerd!!
     
    Eliss92 vindt dit leuk.
  12. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    Dankjewel. Ik hoop ook op een goede oploop. Spannende periode.
     
  13. Lindsey89

    Lindsey89 Bekend lid

    30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik heb bij alle 3 de goede zwangerschappen helderrood bloedverlies gehad. Enkel bij de miskraam niet..
    Hopelijk wordt dit een goede zwangerschap.
    Succes!!
     
  14. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    Het bloeden werd donderdag minder en bruin. Vrijdag geen bloedverlies meer. Vammorgen test gedaan en die geeft ook zwanger aan. Alle andere testen worden niet donkerder dan de test van woensdag. Afgelopen vrijdag was mn NOD.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dus als ik het goed begrijp heb je zo'n 2 dagen bloedverlies gehad toch?
    Wat bedoel je alle andere testen, zijn wel dezelfde testen? En test je wel steeds om ongeveer dezelfde tijd?
     
  16. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    Nee 4 dagen bloedverlies. Maandag t/m donderdag en donderdag heel weinig. De testen van de kruidvat werden niet donkerder dan test van woensdag. Zie afbeelding van woensdag. Maar nu gaf de clearblue test zwanger 12 weken aan
     
  17. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Hmm.. ze zullen toch echt wel duidelijker moeten worden dan dat.
     
  18. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Testen hoeven niet altijd perse donkerder te worden. Ik heb nooit een knaltest gehad en ben echt wel even door gegaan met testen ivm onduidelijke echo enz. En zie mijn banner. :)
     
    Eliss92 vindt dit leuk.
  19. Romy1234

    Romy1234 Actief lid

    16 sep 2017
    484
    335
    63
    Vrouw
    Hier niet zo'n goed verhaal. 2 maanden geleden vanaf 10 dpo bloedverlies zonder pijn en stolsels. Testen liepen langzaam op tot 5 weken. Op de echo helemaal niets te zien. Ze dachten daarom aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig daalde het hcg. Dus het loste zichzelf op.

    Maar t kan echt alle kanten op. Bij 3 van de 4 zwangerschappen bloedverlies gehad (ook bij mijn dochter). Testen die niet goed opliepen betekende bij mij helaas wel elke keer dat t niet goed ging..
     
  20. Eliss92

    Eliss92 Actief lid

    7 jul 2017
    454
    448
    63
    Vrouw
    Oke. Ik houd het nog even in de gaten;). We zien wel hoe het loopt.
     

Deel Deze Pagina