Ik had ook altijd van die vage ei-mis testen.. Gebruik nu de digitale en die zijn duidelijk! Ik kan er niks van maken, ze lijken allemaal niet positief. maar toch...ergens in het midden zijn de 2 die het meest in de buurt lijken te komen.. Ik kan er niks van maken!
Ik vind ook die laatste het donkerst! Zou nog even doortesten als ik jou was, want denk dat je ei er snel aan komt
Die laatste is inderdaad het donkerste, maar ik vind m nog niet positief. Nog even doortesten, hopelijk heb je snel een duidelijke positieve test.
Testen op de foto zijn allemaal negatief... Onderste is donkerder maar nog niet positief (maar die is ook nat, dus kan je eigenlijk niet hetzelfde beoordelen als de anderen) Nog even door -testen en -klussen Ben je al lang gestopt met de pil? En hoe lang zijn je cyclussen geweest? Ik wil je verder niet bang maken, maar ik heb al een aantal maanden deze rijtjes...was bij mij een reden om naar de gyn te gaan en die bevestigde mijn vermoeden...pcos. Wil absoluut niet zeggen dat jij dit ook hebt hoor! Begrijp me niet verkeerd! Misschien is je ei gewoon later deze ronde...
Sinds december gestopt met de pil, cyclussen 27-40-32-36-58 en nu dan 0- 31 dagen. Dat ik ovu testen doe is, omdat ik bang ben dat ik PCOS heb.. ;S Werd jij wel ongesteld of helemaal niet?
In mn handtekening kun je mijn cyclussen zien. Ook best lang en onregelmatig. September vorig jaar ben ik gestopt met de pil. In de eerste cyclussen kon ik geen eisprong vinden. Dacht eerst dat dit gewoon ontpillen was. In december vond ik mn eerste eisprong, en daar was ik ook gelijk zwanger van, maar helaas liep dit in januari van dit jaar af in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Sindsdien waren mn cyclussen helemaal een zooitje. Mn gyn zei dat dit nog wel even kon duren en dat het een nasleep van mn bbz was. Toen ik na een tijdje niet meer ongesteld werd (2 maanden geen ongi) en ook geen eisprong kon vinden (getest met ovutesten + temperatuurkaart bijgehouden) ben ik terug naar het ziekenhuis geweest. Een andere gyn heeft toen een echo gemaakt en daar was duidelijk op te zien dat ik pcos had. Mn eierstokken zaten vol met cystes. Omdat ikzelf nogal last heb van overgewicht, heb ik toen afgesproken om in augustus terug te komen. In tussentijd probeer ik zelf af te vallen. En in augustus word gekeken of het afvallen heeft geholpen om mn cyclus terug op gang te brengen of dat ik met medicatie een eisprong kan opwekken. Ik weet uit ervaring dat ik met teunisbloemcapsules een bloeding kan opwekken bij mezelf. Dat heb ik een paar keer gedaan in de hoop mn cyclus te kunnen resetten. Ondertussen ben ik met afvallen al ruim 9kg kwijt, en ben ik in juni uit mezelf ongi geworden. Dus hopelijk gaat het nu de goede richting uit. Ik begrijp dat je jezelf ongerust voelt en denkt aan pcos. Mijn advies: begin met temperaturen en blijf ovutesten doen. Probeer dit +/- 2 maanden bij te houden. Als je dan nog steeds geen eisprong hebt gevonden, neem dan contact op met je huisarts en leg hem je temperatuurkaartjes en ovutestjes voor en bespreek je vermoeden van pcos. Vraag een doorverwijzing voor je gyn. Alleen je gyn kan dmv een echo en/of bloedonderzoeken bevestigen of je pcos hebt. Via hem kan je ook geholpen worden. Ik waarschuw je wel...je bent momenteel nog maar 6a7 maanden gestopt met de pil. De meeste huisartsen en gyn's willen pas na een jaar helpen... Ik weet dat dit heel frustrerend is, maar verlies de hoop niet... Ook vrouwen met pcos kunnen "gewoon" zwanger worden (zonder medische hulp)...we moeten misschien alleen wat langer wachten dan iemand anders. Ik hoop in ieder geval dat je geen pcos hebt Als je echt twijfelt over pcos...neem contact op met je huisarts en bespreek het. Misschien mag je wel eerder naar een gyn voor onderzoeken en/of hulp... een nee heb je...een ja kun je krijgen (denk ik altijd maar )
Ik heb precies hetzelfde rijtje testjes..... Zit nu op dag 25 van mijn 35 dagen durende cyclus. Ik ben alleen heel regelmatig ongi. Altijd 35 dagen, zo was het voor de pil ook altijd. Zou dat dan ook pcos kunnen zijn? Als ik geen duidelijke streep meer krijg en toch ongi word ga ik naar de ha.
Mijn rijtje zag er de laatste keer ook zo uit. Op dag 45 ofzo kreeg ik een echte knaller, maar 4 a 5 dagen later werd ik ongesteld??? Dus snap niks van die testen... Misschien werken ze ook niet bij iedereen ofzo?