Volgens de ovulatietest heb ik de aankomende 48 uur de eisprong. Het lijkt mij het beste om rond de eisprong te klussen. Nu heb ik ergens gelezen (kan het nu nergens meer vinden), dat in de winter de eisprong vooral 's avonds springt en in de lente 's ochtends. Maar het kan dus ook omgekeerd zijn, omdat ik het dus niet meer weet . Wie van jullie weet het wel? Ik snap natuurlijk dat ieder lichaam anders is, maar ik wil mijn kansen zo groot mogelijk houden. Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen en dat jullie snel antwoord geven. groetjes
Hoi Neeltje, Het klopt wat je schrijft hoor. Ik heb het ook op een site gelezen (kan helaas niet vertellen waar, want dat weet ik niet meer) Dus aan de slag vandaag en morgen. Veel succes! Groetjes
toevallig had ik er van de week wat over gelezen, en de site in mijn favorieten gezet: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=openprintart&art_id=1930 Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds. Vond het wel een duidelijke en informatieve pagina.
bedankt voor de info. Heb gisterenavond en vanmiddag geklust. Ik hoop dat dit voldoende is. Nu aar afwachten. groetjes