Midstream kan je tot 30 minuten aflezen (heb em zelf ook) tenminste ik heb niet de dipsticks, maar de makkelijke zeg maar... dus dan zou het natuurlijk wel kunnen, maar ik zou zelf niet zo vroeg testen, net wat Natasja zegt, om teleurstellingen te voorkomen. Heb zelf iig gewacht tot 1 dag na mn nod, maar ik wilde gewoon wel eens weten hoe zo'n test werkte. Bij de volgende ronde wacht ik tot een week erna denk ik
ik wou even zeggen dat ik zelf ook met midstream heb getest (van deze site) en kwam ook een heel licht streepje...ik moest echt in het licht gaan staan..later werd ie wat duidelijker...nou heb ik 1 van cb gehaald en toch echt een + dus mijn tip is..test eens een x met cb bijv. en kijk wat daar uit komt.....wel met ochtendurine dat is het beste! succes meiden!!
Nou ik heb vanmiddag 2 testen van clearblue gehaald en wil morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine. Ik heb dus al een paar dagen wat kramp in mijn buik en mijn borsten zijn wat gevoelig aan de zijkant. Ik weet dat ik eigenlijk te vroeg getest heb, maar mocht het positief zijn dan denk ik dat het resultaat misschien morgen duidelijker is. Ik houd jullie op de hoogte. LIEFS
Tja, ALS je idd zwanger bent dan zou een test met ochtendurine morgen idd meer duidelijkheid moeten geven tov de vorige omdat er dan wel meer hcg zou zijn. Maar vergeet niet dat je nog steeds 4! dagen VOOR je nod test. Het zou dus ook goed kunnen dat je morgen nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik hoop dat je morgen dus niet teleurgesteld zult zijn. (en dat je dus een posi test hebt )
heb zelf vroeg getest met midstream. Na nog geen minuut kwam er een tweede streepje ALs je het langer laat ligger dan word het streepje steeds duidelijker ( na ongeveer 5 minuten) Dat is mijn ervaring met midstream Ik hoop dat je zwanger bent!!!
hahahahahhahaha Zeker na je dip van vanmorgen valt er nog weinig posi te testen hoor meis. als dat innesteling is dan duurt het wel een paar dagen voor je hcg aanmaakt.
Ik wacht eerst wel morgen ochtend af, maar wel grappig hoor...ben echt benieuwd. Inderdaad bij veel anderen ook in deze periode een dip gezien. Nou gewoon dus nog ff wachten... Liggen al testen te wachten in de kast... Britt
hoi meiden, ik heb dus ook echt mega veel kwalen,maaar ik ben nooit ongesteld dus kan niet bekijken of ik overtijd ben ofzow... heeft iemand een tip voor mij (na 50 euro aan testen verder) ben ik toch wel benieuwt hoe lang ik moet wachten met testen... ik heb ook enorme last van mn zijkanten zeg maar (vlak bij mn onderrug die spieren...) heeft iemand hier ervaring mee,ook op mn werk ben ik KOTS misselijk en denk er dan niet eens aan Ik heb gister 1 vlokje (piep klein) bloed gezien,was echt letterlijk een vlokje en het was toevallig ook NET de innesteldag als ik het tenminste allemaal goed bereken (gaat heerlijk makkelijk zonder normale menstuatie cyclus) kan dit innesteling zijn ??? verder geen bloedingen gezien of opgemerkt... iemand ervaring hiermee ?? XXX katootje, ik duim voor jullie hoor meiden !!!
hoi katootje, nou als dat inderdaad een innesteling is dan kan je volgende week wel testen....ik heb vandaag weer 1 gedaan van midstream (1 dag overtijd) en nu kwam er wel een duidelijk streepje! succes!
Lieve meiden, Ik ben sterk, vind ik, haha. Ik heb vanavond nachtdienst en als ik morgen wakker wordt dan ga ik testen, dan is mijn vriend erbij. Dus kan het opbrengen om het nog een dag uit te stellen. Ik laat het jullie morgen weten. LIEFS
hoi hoi, maar zou het uberhaupt een innesteling kunnen zijn als er een klein vlokje bloed is ? Ik heb verder nog steeds geen rode duiveltjes gezien en vanacht had ik kramp in mn VOETEN (nog noooit last van gehad) krijg steeds gekkere dingen haahha... vandaag weer getest (ken ook nooit geduldig wachten he hahaha) maar nog niks... denk idd dat ik gewoon nog een weekje moet wachten... xxx katootje
angelaaa heeeeel goed van jou joh !!! Ik hoop het echt voor je !!! zal aan je denken morgen ochtend haha xxx katootje22
Ik begin steeds zenuwachtiger te worden om morgen te testen. Ik heb al een paar dagen wat pijn in mijn onderbuik en onderrug en mijn temperatuur is al een aantal dagen rong de 37.6. Ik voel me gewoon heel anders als anders. Ik laat het morgen weten. LIEFS
hoi angela, ik heb dat nou ook al een tijdje en ongesteld worden hoo maar ik wordt ook erg zenuwachtig van al dat wachten.. ik moe nog een weekie wachten ik hoop dat we allebij goed nieuws kunnen brengen xxx katootje22