Heey ladies, Ik had laatst al een topic gemaakt of het een nieuwe zwangerschap zou zijn of restant hcg van mk. Ik zou nu 5+1 zijn en dit zijn de test resultaten. Neem aan dat dit geen restant hcg is en ik gewoon voorzichtig blij mag zijn, mits het deze ronde wel goed mag gaan. de schrik zit er behoorlijk in, en ik zou volgende week moeten bellen voor een echo, maar zijn er dames die mijn angst begrijpen als ik het niet durf. Na vorige keer een hartslagje te hebben gezien en de dag erna helaas fout ging. De laatste test is van vanochtend. liefs Sannie
Nou je testen lopen mooi op! Hoop dat deze blijft plakken.. Wat sneu voor je van de MK Gefeliciteerd.. Probeer ervan te genieten ! Al snap ik dat dat heel moeilijk gaat...
Dankjewel, probeer ook te genieten maar valt stiekem niet mee. En ja heb al 2 mk gehad dus dat zit toch in je achterhoofd. Maar elke zwangerschap is anders, dus we doen het er maar voor
Zeker spannend zo. Ik zou toch de vk bellen. Al is het maar om te vragen wat verstandig is. Maar ze lopen mooi op hoor! Gefeliciteerd, hopelijk een plakbeebje!
Gefeliciteerd, dat zie er goed uit! Ik snap je angst wel. Na mijn mk vond ik elke echo spannend, terwijl toen ik zwanger was van de eerste ik er gewoon maar vanuit ging dat het altijd goed was (lekker naief!) Probeer gewoon te genieten, hoe moeilijk dat ook is.
Oh dat gevoel herken ik maar al te goed meid. Ik heb straks een echo om 11:25 maar vind het dood eng. Eerste keer mooi hartje gezien en die erop was het weg. Dus ik heb nu ook angst bij me. Hartje?? Ja dus vorige keer stopte die er mee. Weet niet of ik dan al blij kan zijn. Maar gewoon bellen hoor je moet er toch een keertje door heen he,
Na je miskraam is dat gevoel heel herkenbaar. Maar toch is het wel goed om toch even een echo af te spreken hoe moeilijk ook. Ik hoop echt voor je dat dit kleintje blijft plakken bij je en dat je een mooie echo gaat krijgen. Lolababy, succes straks!!