Vanmorgen werd ik met ongeloof wakker, nog steeds,. Hoe kan het, waarom wij? Na mijn werk meteen naar de kruitvat.. 2 voor 5 euro en met avond urine testen.. Ik had het kunnen weten: een knaltest.. Nu op het moment ook echt een opgezet buikje.. Weet niet waar ik daar een foto van kan en mag plaatsen, dus doe het hier maar ff. Als het niet mag hoor ik het vanzelf wel. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Meis ik wou dat we konden ruilen... Wat voor jullie zo ellendig uitkomt zou voor ons zo'n kado zijn! Het moet erg moeilijk zijn om hier mee om te gaan, wil je veel sterkte en wijsheid wensen. Ik hoop dat jullie met de tijd kunnen genieten van dit wonder wat zo graag bij jullie wil komen. Liefs
Mijn vriend is super blij ondanks de schrik. Het was gewoon niet gepland en gooit je leven toch behoorlijk overhoop. Als je erover nadenkt komt er echt veel bij kijken. Ik zelf kan het gewoon nog niet plaatsen, verwerken.. Het overvalt me gewoon enorm. Het is echt niet van zelf sprekend dat je er blij mee moet zijn.
zwanger door de pil heen, is niet fijn maar... In elk geval gefeliciteerd meid geniet er lekker van en het komt wel goed
Ik zou een moord doen voor ongepland zwanger.. Maar dat terzijde.. Ik hoop dat jullie er toch van kunnen genieten en dit als een positief iets kunnen zien. En ik ga jullie toch feliciteren
"hoe kan het?, en waarom wij?" snap ik niet helemaal....... Inderdaad een knal test en al een aardig buikje! ik wou dat ik kon ruilen... Maar ik lees dat het voor jullie niet goed uitkomt?.... zo niet, heel veel strekte met de juiste keuzes maken!!
gebruik je geen voorbehoedsmiddel? spiraaltje ofzo? als het niet vanzelfsprekend is dat je er blij mee moet zijn......
Ik moet heel eerlijk zeggen dat, hoewel ik begrijp dat het een schok is en het inderdaad niet altijd zo is dat iedereen blij is met een zwangerschap, dat ik vind dat 'hoe kan het, waarom wij' niet erg aardig klinkt. Maar ik begrijp het wel hoor, als het niet gepland is en je niet zeker weet of het past in je leven is dat enorm moeilijk. Maar vind de woordkeuze niet zo handig Toch gefeliciteerd en ik wens je veel wijsheid en geluk toe
De woordkeus van ts is zeker niet handig, en zelfs pijnlijk voor velen hier ( waaronder ikzelf). Maar het is volgens mij in emotie geschreven. Ik snap het ook wel weer. Als je al 3 kids hebt en een 4e zit echt niet in de planning... Moet moeilijk zijn.
Ongelukkige uitdrukking. Zeker vd mama's uit de mmm. Maar zelfs voor mij. Maar toch gefeliciteerd. Verwelkom dit wonder met open armen. Hij/zij hoort gewoon bij jullie... soms neemt t leven een bijzondere wending. Veel geluk meid
Ik hoop dat je er toch blij mee bent als je bekomen bent van de schrik. En je had het idd iets vriendelijker mogen formuleren. Sommige vrouwen hier zouden er alles voor over hebben om zo'n buikje te krijgen...
Nou idd, terwijl de reele kans daarop zeer zeldzaam is. De kreten 'waarom wij e.d. vind ik totaal niet passen bij een (ongeplande) zwangerschap. Maar goed, dat zal idd de emotie zijn.
Waarom wij....is iets wat ik riep toen het al jaren niet lukte Waarom wij.... is iets wat ik riep toen onze zoon met 36 wkn zwschap overleed. Waarom wij weer.....is iets wat ik riep toen onze dochter daarna met 27 wkn zwschap overleed. Waarom wij is de slechtste woordkeuze die je had kunnen maken nu. Wilden jullie echt helemaal geen kinderen meer dan had je een meer definitieve oplossing moeten kiezen. De pil is nou eenmaal niet 100% veilig.
Ik snap de reactie wel een beetje maar vind ook de woordkeuze niet helemaal gepast... ook ik heb er ervaring mee om door de pil zwanger te raken terwijl volgens en geleerden de kans heel klein is en ik er nu toch al heel veel vrouwen over hoor. ik was zelf vanaf mijn 14e al aan de pil en was 22 toen ik ongeplant zwanger raakte van onze dochter..ik ben in de periode dat ik zwanger ben geraakt niet ziek geweest op welke manier dan ook... toch was het een gigantische schok toen de gynaecoloog tegen me zei dat ik al 12 weken go verwachting bleek te zijn.... maar eenmaal van de schrik bekomen kon ik heerlijk genieten.... en nu zo trots op onze dochter van inmiddels 7....