Hallo, ik heb een vraag. Ik zou eigenlijk niet testen deze maand, maar kon het toch niet laten vanmorgen. Ik test altijd met CB digital. Je moet eigenlijk niet naar de strepen kijken, maar ik heb altijd een duidelijke streep rond mijn ovulatie. Ik heb de vorige 2 cycli geovuleerd op cyclusdag 25. Nu zit ik op 23 dus ik dacht, laat ik eens een testje doen. Ik verwachtte pas morgen een smiley, maar vandaag had ik al een smiley. Dus jippie, aan de klus! Maar toen ik de test eruit haalde, twijfelde ik of hij niet vals positief is. Hij was erg doorgelopen. Zie de foto. De goede streep is van vorige maand. Ik heb wel al een beetje open baarmoedermond, maar minder waterig slijm dan anders. Ik ben wel vochtig e.d., geen glijmiddel nodig zeg maar. Maar draden trekken lukt me niet super goed deze keer. Ik ga natuurlijk morgen weer testen, maar vroeg me af hoe jullie ervaring is met doorgelopen testen van clear blue. Ik heb trouwens nu voor het eerst op het stickje geplast, normaal doe ik hem in een potje. Misschien te lang erover heen geplast? Groetjes Babke
Ik zou inderdaad niet naar de strepen kijken!! Als je toch streepjes wilt zien koop dan een Kv 2v5 of bestel bij sensitest succes en hoop dat je toch zwanger bent!
Hoi, ik begrijp wat je bedoelt. De onderste is idd een hele blauwe vlek geworden. Of het dus echt een smiley is durf ik dan ook niet te zeggen. Zou volgende keer als je test gewoon weer netjes in een potje plassen hihi.
Bedankt. We klussen ook gewoon hoor. Maar hij week zo af van de andere maanden. Vooral omdat ik altijd wel een uitgesproken streep heb zeg maar. Maar goed, smiley is smiley natuurlijk en in de cyclus kan het ook wel kloppen. Of klussen vandaag lukt weet ik niet, maar anders morgen. Gisteren sowieso geklust. Meestal gaat eerst mijn temp nog iets omhoog voordat hij omlaag gaat, dus ik verwacht mijn ei op zijn vroegst pas morgenavond.
Nou, inmiddels door hoe het moet, ook zonder potje Vandaag weer een smiley met een aflopende piek alweer denk ik. Want ik meen de eisprong gisteren rond zeven uur/half acht duidelijk gevoeld te hebben.