Midstream Zwangerschap vandaag positief getest!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by hopeful2014, Oct 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopeful2014

Oct 8, 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, gefeliciteerd! Maar is 28 dagen jouw normale cyclus dan? Want ik las dat als je voor je verwachte menstruatiedatum test dat het dan gewoon een menstruatie kan zijn en je beter niet moet testen:(

2. hopeful2014

Oct 8, 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens de clear blue gehaald: imgur: the simple image sharer

Ik ga t/m maandag nog wel elke dag testen en ga ook binnenkort naar een pretpark dus achtbanen mag ook niet meer he? En wanneer moet ik de verloskundige bellen. Is ons 1e kindje dus heb geen idee.

3. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    Ervoor testen schijnt idd niet slim te zijn. Maar wanneer je zo'n duidelijke test hebt, ben je volgens mij net zo zwanger als iemand die op nod test hoor. Bij mij was dag 28 idd mijn nod.

En dankjewel voor de felicitatie, jij ook gefeliciteerd!

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd mooie testen!
    Je kunt nu gewoon bellen naar de verloskundige in je dorp.
    Of indien je in de stad woont en er meerdere praktijken zijn eens de websites bekijken over welke je aanspreekt.
    Ze zullen dan afhankelijk hoe ze werken eerst een intake plannen en een paar weken daarna je eerste echo.

Pretpark kun je gewoon lekker naartoe hoor maar als je het zelf een naar idee vind gewoon de wilde attracties vermijden.
    Je kleintje zit nog tot 12 weken ongeveer veilig achter je schaambeen.
    Persoonlijk zou ik dingen mijden waarbij de veiligheidsbeugel op mn onderbuik zou aansluiten.

Wat je ook nog evt kunt doen als je wil is contact opnemen met moeders voor moeders om mee te doen:)

5. hopeful2014

Oct 8, 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL

Bedankt! Ik woon in de stad, dus zal even rondkijken. Moet ik ook mijn huisarts opbellen? Neem aan van wel toch? Ik denk dat ik het gewoon rustig aan ga doen in de pretpark, want het idee dat je zwanger bent en in een achtbaan gaat geeft me geen gerust gevoel.

Wat is moeders voor moeders? Is dat, dat je urine weggeeft voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden?

6. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd hoor dat is een mooie duidelijke teststreep :D Ja je spaart urine op in flessen en die komen ze een keer per week ophalen of je moet het brengen.daar kunnen ze hcg uithalen en dat is inderdaad voor moeders die moeilijk zwanger worden ik doe het ook ik vind het zo n goed doel.en ik heb hier op het forum ook gelezen over vrouwen die zwanger zijn geworden daardoor.dat vind ik zo iets moois. Liefs

7. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Heel duidelijk!! Gefeliciteerd.

Mijn 1e testen waren ook zo. Weekje later nog eens getest en toen was het een stuk donkerder.

Elke dag testen heeft echt geen zin meis. Daar maak je je alleen maar onzeker van.

Oja en de buikkrampen heb ik ook gehad, zie ook topic buikpijn help bij eerste symptomen.

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee hoor ha hoef je niet op te bellen de eerstvolgende keer dat je er eens ben kun je het wel even melden.
    Moeders voor moeders is idd het verzamelen van urine zodat uit jou zwangerschapshormoon hcg medicijnen gemaakt worden om andere vrouwen te helpen ook mama te worden.
    Ik zeg dit omdat ik met mn eerste hier pas werd over ingelicht bij de intake vk met 10 weken en toen kon het dus niet meer.
    Vond dit best jammer dus hij mn jongste heb ik volledige 10 weken mee kunnen doen.
    Ik ben gezegend dat het 2x gelijk raak was maar hier op het forum lees ik soms zoveel verdriet vond het echt een kleine moeite.

Share This Page