De onderste zie ik wel iets op, alleen is die erg geel. Dat kun je wegkrijgen door er even wat druppels water in te doen net zoals je de urine erin doet. Als je dan nog eens een foto wilt maken wel van bovenaf dan, is makkelijker kijken
De bovenste is van afgelopen zondag de onderste van vanochtend. Vandaag ben ik 4 dgn voor testdatum En 11 dagen na punctie..
ik zie op de onderste zeker wel een streepje! Spannend... idd even met paar druppels water spoelen en dan nog een foto van bovenaf maken...
Thanx lov Ik denk dat ik donderdag nog een x test. Maar dacht dat ik het zo graag wilde zien dat het er was. In het echt zie je het naar mijn mening nog net even iets beter..
De onderste zie ik ook iets, maar inderdaad erg geel. Ff wat water op doen. Dan zie je het zelf ook beter!
Krijg hem nou niet goed meer op de foto 😔 Maar ben al blij dat ik op deze foto's niet de enige was die iets zag. Op naar donderdag de volgende test ...
Thanx mamabri!!!! Ik blijf hoop houden.. Derde Icsi met 2 blastocystes dus misschien wordt het ons eindelijk gegunt..
meid, deze is positief hoor!!! Ik durf je ook wel te feliciteren, dus bij deze: GEFELICITEERD Het is je gegund!!!