Gent

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 10 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik heb al eens een topic geopend over een weekendje weg met mijn man, en we hadden uiteindelijk besloten om een weekendje Amsterdam te doen. Nu blijkt net in dat weekend te Uitmarkt te zijn, vind ik op zich juist wel leuk, maar mijn man heeft echt een hekel aan mensenmassa's (dus Amsterdam is sowieso al op 't randje ;)), dus dat gaat 'm niet worden. Nu denken we over Gent, zijn we nog nooit geweest, maar wel al een aantal keer met veel plezier in Antwerpen en Brugge.

Is Gent inderdaad een beetje leuk? En wat zijn de aanraders om daar te doen? Leuke restaurantjes e.d. zijn ook welkom!

2. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Gent is heel leuk. Gezellige stad, leuke stad.
    Belfort is mooi, museum stam vonden wij heel leuk.
    Had zo'n klein reisgidsje gekocht, stonden leuke stadswandelingen in (vooral die buiten t centrum vonden wij leuk)

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Gent is een heerlijke stad! Een rondvaart is erg leuk, zie je ook verschillende terrasjes en restaurants. En inderdaad een stadswandeling. En vergeet niet naar het Dreupelkot te gaan om een jenevertje te drinken ;).

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Gent is een leuke stad! Wij hebben ook een rondvaart gedaan en zijn bij het Pakhuis gaan eten. Was erg leuk om in zo'n gebouw te eten.

Deel Deze Pagina