eiland van maurik

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door debbyvermeer, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    goedemorgen

Even een vraag
    Is hier iemand bekend met het park het eiland van maurik
    wij gaan al jaren naar marveld recreatie maar onze oudste zoon van 14 is daar een beetje uitgekeken
    nu heb ik via google gezocht voor vakanties met pubers en kwam dit eruit
    maar is hier iemand bekend en kan mij vertellen of het echt heel leuk is?

Alvast bedankt
    groetjes debby

2. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Heb er zelf niet gekampeerd, maar mijn vriend woont er vlak in de buurt en zijn er wel eens over heen gelopen wezen waterfietsen en pannenkoeken wezen eten zag er leuk uit en veel jongeren!

3. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Veel leuke dingen te doen daar! Bijv wipe out baan enzo let wel daar komen wel extra kosten aan!
    Succes met beslissen!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Is echt wel leuk zeker voor kinderen!
    Wij wonen er vlakbij en hadden onze caravan staan een park verderop ( loswal).
    Zijn vaak met onze boot erlangs gevaren en het jaar ervoor er geweest met mijn nichtje van 8.
    Ze hebben een leuk overdekt buitenzwembadje, je hebt er een recreatieplas ( eiland van maurik) op loopafstand.
    Verder in de buurt de beldert.. met een wipe out baan in het water van lucht ( met badmeesters ). Daar is het overigens wel prijzig..
    Ook klimmuur e.d. bij de beldert aanwezig!

Je hebt in Maurik zelf niet zoveel, een chinees ( geen aanrader) verder wel een Jumbo en een MCD als supermarkt.
    Het ligt vlakbij Veenendaal, waar je eventueel kunt winkelen, of Tiel. In tiel is ook een Lidl supermarkt, action, winkelstraat en bowlingbaan.

Je kunt naar Elst utrecht ( de pond over bij Amerongen of Ingen) daar zit een goede wok, waar je voor een all incl prijs lekker kunt eten! Echt een aanrader.

Ik woon vlakbij dus als je vragen hebt ;) roep maar

Deel Deze Pagina