We hebben een waardebon via vakantieveilingen voor een heerlijk midweekje slagharen ter overname: (we hebben er 73 euro voor betaald, dat zou ik er graag voor terug hebben, betalingsbewijs aanwezig) Ik vind onze kinderen toch iets te jong voor slagharen, kan ik beter een paar jaartjes mee wachten. Misschien is er hier iemand die er interesse in heeft: Een verblijf van een midweek (ma - vr) Volledig ingerichte Arizona Maximaal 2 volwassenen en 4 kinderen Inclusief onbeperkt toegang tot Attractiepark Slagharen Data Je hebt de keuze uit 1 van de onderstaande midweken in 2011: 05 - 09 september 12 - 16 september 19 - 23 september 26 - 30 september 03 - 07 oktober Alle data zijn op basis van beschikbaarheid. Verplicht 2,75 lokale heffingen per nacht per accommodatie 6,25 p.p. dekbedovertreksets (1-persoons dekbedden zijn in de accommodaties aanwezig. Het Arizona arrangement (voor max. 2 volwassenen en 4 kinderen) 5 dagen/ 4 nachten in een volledig ingerichte Arizona. Gratis toegang tot attractiepark en alle shows Gratis toegang binnen- en buitenzwembad Gratis avondentertainment Gratis KidsClub Inclusief schoonmaakkosten Handig om bij te boeken 3,75 per badgoedpakket 2,50 per keukenpakket 10,- huisdier/per dag (maximaal 1 huisdier per Arizona) Vakantiehuis Arizona Gezellige woon/slaapkamer met zithoek, eettafel en slaapbank Keukenblok met kookgelegenheid Koelkast 1 slaapkamer met 2 stapelbedden voor maximaal 4 kinderen Badkamer met douche/toilet en wastafel Heb je vragen, stuur gerust een pbtje.